بازدید 15063

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۲ تیر/ تزریق بیش از ۲۱۴ هزار دوز واکسن در شبانه روز اخیر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۷ میلیون و ۲۷۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۸۶۶ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۶۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ 13 July 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۳۰۱ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۶۷ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۷ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۳۶۸ دوز رسیده است. عددی که حکایت از تزریق ۲۱۴ هزار و ۱۱۱ دوز واکسن در شبانه روز اخیر دارد.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۲ هزار و ۷۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۲۳۹۹ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۲۹ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، 166 تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۶ هزار و ۲۰۷ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۳ میلیون و ۵۶ هزار و ۱۶۰ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۸۶۶ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۲۴ میلیون و ۶۷۱ هزار و ۲۲۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۴۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۸۶ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۱۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۸ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۲ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰
در متن خبر نوشته شده 1 تن جان خود را از دست داده
مگه ممکنه؟
اشتباه تایپیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
یعنی میشه همچین روزی رو ببینیم؟
ناشناس
| Denmark |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
به جای اینکه هز روز ۱۰ خط جمله تکراری بنویسی و عدواشو عوض کنی، یک صفحه جدید درست کن و هفت هشت تا نمودار درست حسابی و با معنی بکش و همون نمودارو هر روز بروز کن.
کی میخواید این چیزا رو یاد بگیرید؟
۱ نفر فوتی امروز؟!!!!!!
اقای نمکی ادعا میکند بهترین مدیریت را در مورد کرونا داشتیم ولی فکر میکنم اقای نمکی در دو مورد موافق بوده یکی بهشت زهرا را رونق داد یکی هم صنعت گردشگری ارمنستان را و مدال طلای رکورد موج پنجم را در جهان نصیب ایران کرد که بیشتر رکورد در جهان است
با تشکر از اقا نمکی که در بی توجهی به مردم کشورش مقام اول را در جهان تصاحب کرد
من زمانی فکر میکردم که کسانی که وزیر میشوند سواد زیادی دارند ولی الان میبینم که وزیر شدن خیلی کار سختی نیست . همه چیز را به امان خدا رها میکنی و اگر گندش در امد میگویم این توطعه امریکا است
خدا را شكر كرونا دراه تموم ميشه آمار فوتي ها رسيد به 1
"در ۲۴ ساعت اخیر، ۱ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ "
من نمیدانم مگه مقامات نظر کرده هستند . اینهمه مردم عادی بر اثر کرونا میمیرند ولی مسولین اصلا برایشان اتفاقی نمی افتد . یا واکسن خارجی زده اند یا از خانه بیرون نمیایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
هر دو
یک تن فوتی؟
خدا را شکر 1 فوتی بیشتر نداشته و کنترل شده
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
تابناک لطفا اصلاح کنید عدد فوتی ها را. بهانه افتاد دست یه عده مسخره بازی در بیاورند..
امار فوتیهای امروز۱۶۶ نفر بوده ،لطفا اصلاح کنید.
یاد شعر " 1 با 1 برابر نیست " افتادم.
آقای نمکی 32 فوتی رو 1 نفر اعلام کرده بود.‌ شمام که بجای 166 فوتی نوشتید 1 تن .
واضح ترین تضاد و تناقضی که تا حالا دیدم همین جناب دکتر نمکی هستن. واقعا خیلی بی نمک تشریف دارن!
به نظرمن بزارین مردم توحال خودشون باشن کروناهم گرفتن خودشون درمان میکنن خودشونو انقد بهشون استرس ندیدن صدبرابررررر روحیه مرردمو جریحه دارمیکنه لطفااا مردمو ول کنین توحال خودشون ولمون کنیننننننن
اگر واکسن موجود باشد من یکی داوطلب همکاری هستم برای کمک به کادر پزشکی ترکیه روزانه بیش از یک میلبون دوز میزند
ژاپن تصمیم گرفت ۳ میلیون دوز واکسن آسترازانکا به کشور فقیر!!!!! ایران اهدا کند فردا همینو به نام واکسن برکت به مردم می فروشند
یه نمودار درست حسابی بکش. نه مثل نمودار بی خاصیت و مسخره صفحه اول
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر