بازدید 5811
۳

ثبت رکورد جدید مصرف برق در خوزستان

رکورد مصرف بالای برق در استان خوزستان شکسته شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸ 04 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، سخنگوی صنعت برق در منطقه جنوب غرب کشور شامگاه شنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: در روز جمعه مصرف برق در استان به هشت هزار و ۱۴۱ مگاوات رسید.

کیومرث زمانی افزود: این میزان مصرف برق نسبت به رکود قبلی ۲۰۰ مگاوات افزایش داشته است.

وی ادامه داد: این مصرف بالا علیرغم اینکه در روز تعطیلی بوده و ادارات فعالیت ای نداشته اند ثبت شده است .

سخنگوی صنعت برق در منطقه جنوب غرب کشور بیان کرد : این مصرف بالای برق در بخش خانگی رخ داده است و ضروری می باشد شهروندان مدیریت مصرف را مد نظر داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شامگاه شنبه 13 تیر ماه مناطق زیادی از تهران خاموشی داشتیم که خارج از جدول خاموشی ها بود، از تابناک خواهش می کنم علت را جویا شود تا مردم بدانند که علت این خاموشی گسترده شب گذشته چه بوده است.
آقا همچین میگید ثبت رکورد جدید انگار نباید اتفاق بیافته . دوست عزیز توجه داشته باش و بی لیاقتی و سوئ مدیریت خودتون رو زیر این الفاظ مخفی نکنید . هر جامعه ای با افزایش جمعیت افزایش مسکن افزایش خانواده یک ظریب رشد مصرف برق و آب و منابع داره مدیر و دولت لایق و باسواد و کاردان آن مسئولیست که این رشد رو پیش بینی و از قبل برای مواجه نشدن با کمبود برنامه ریزی کنه . جامعه ای که مصرف امروزش با دیروزش یکی یا کمتر باشه یا در جا زده و یا عقب گرد کرده لطفا شعور مردم را به بازی نگیرید لااقل
اینجا ساعت ۸ شب ۴۸ درجه است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار