بازدید 20672

واکنش علی دایی به ماجرای عباس بوعذار

کد خبر: ۱۰۶۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 01 July 2021

علی دایی به ماجرای عباس بوعذار و وایرال شدن در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، دایی در واکنش به اینکه می‌گویند او در این انتخابات تاثیرگذار بود و عباس بوعذار در انتخابات ریاست جمهوری دوم شده، گفت: من آن موقع در نفت تهران بودم؛ نفت تهرانی که نیم‌فصل مدیرعامل و صاحب داشت. نیم‌فصل دوم خودم و بچه‌ها تیم را جمع کردیم. ۴۲ درصد به ما پول دادند. بقیه پول را وزارت نفت نداد. از این و آن خواهش می‌کردیم که به ما زمین تمرین دهند. آن تیم را قهرمان جام حذفی کردیم. با چه تیم‌هایی هم بازی کردیم. با سپاهان در اصفهان بازی کردیم و بردیم. تراکتور را در خرمشهر شکست دادیم. ما از حق تیم‌مان دفاع کردیم. بعد از مصاحبه‌ای که من راجع به صف مرغ انجام دادم، این مسائل شروع شد. اصلا و ابدا ناراحت هم نشدم. در بازی با سپاهان بازیکن ما را به ناحق اخراج کردند و پنالتی گرفتند. هیچ کس راجع به این مسائل صحبت نمی‌کند.

وی با انتقاد از ویدیوهای ساخته شده از او در ارتباط با ماجرای نشست خبری بازی با سپاهان و بازی با نام عباس بوعذار گفت: این مسائل در دنیا رایج است اما در دنیا کسی را مسخره نمی‌کنند. در دنیا طنز می‌گویند. متاسفانه طنز را با مسخره کردن اشتباه گرفته‌ایم. خدا به شما خیلی چیزها داده است. به منِ نوعی هم خیلی چیزها داده اما همه چیز را نداده است. از بچگی همین بودم و تا الان که ۵۲ سال دارم خیلی‌ها پیشنهاد دادند که بیا کار کنیم تا این مشکل درست شود اما این مشکل را خدا داده و به آن افتخار می‌کنم چون آنقدر چیز به من داده که در مقابل این یک عدد قابل مقایسه نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
آقای دائی ما شما را دوست داریم و به شما افتخار می کنیم. ما هرگز اجازه مسخره کردن شما را به کسی نمیدهیم و اگر با آن کلیپ ها سرگرم می شویم فقط به عشق شوخی با پهلوان قهرمانمون می خندیم. شما تاج سر همه ی ایرانی برادر.
پاسخ ها
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
اهای اقا از جانب خودت حرف بزن من ایرانی هستم و امثال اقای دایی تاج سر من نیست تاج سر من مادرم است
علي آقا. شما يكي از بي نظير ترين انسانهايي هستي كه در نسل امروز ايران پا به عرصه گذاشتي. حسادت و تمسخر متاسفانه هنوز از فرهنگ ما كامل خارج نشده.
"تا الان که ۵۲ سال دارم خیلی‌ها پیشنهاد دادند که بیا کار کنیم تا این مشکل درست شود اما این مشکل را خدا داده و به آن افتخار می‌کنم چون آنقدر چیز به من داده که در مقابل این یک عدد قابل مقایسه نیست."

احسنت به علی دائی ، بزرگ شدن و اسطوره شدن انسانها بی دلیل نیست
اوجا داغلار باشی طوفانلی اولار دارخما شهریار
دایی مرد شریفی است .عزت و اقتدار وصف ناشدنی .اگر کلیپی برای سرگرمی ساخته اند .شما بزرگوار همه را ببخش .عزت مند و پایه دار در کنار عباس بوغذار .
آقای دایی اصلا منظور نحوه بیان شما نیست. فقط خود مساله باعث شوخی شده.شما افتخار ایران هستید
درود به شرفت
تو یه مردی که دوست داشتنی هستی و خواهی بود برای همیشه مرد
دمت گرم
دایی عزیز کوش پر باشه از این حرفها مردم واقعا شمار و دوست دارن .
علی دایی جان سلام همینکه در اوضاع وانفسا خنده بر لبان هموطنانت جاری میکنی خدا را شاکر باش ذره ای از احترامی که به تو می گذاریم کم نخواهد شد پایدار باشی و سربلند
علی دایی یه دونه است
نسل ما دهه پنجاهی ها و شصتی ها با 109 گل ملی علی دایی بارها و بارها به هوا پریدیم و شادی کردیم. علی دایی افتخار نسل ماست.
اسطوره شدن و اسطوره ماندن در بین مردم ساده نیست.
به ابهت و درستکاری اقای دائی افتخار می کنیم.
علی آقا کسی شما رو مسخره نکرده. شما اون حرفها رو به عنوان شوخی گفتی، ما هم بهش خندیدیم.
فکر نمیکنم موضوع اینا مسخره کردن باشه. فقط دارن تقلید صدای دایی انجام میدن. همونطور که تقلید صدای بقیه رو میکنن. اگر تقلید صدا بدون زبون گرفتن انجام‌بدن که دیگه تقلید خوبی نمیشه.
بحث مسخره کردن نیست. فقط تقلید صداست.
علی دایی نمونه یک انسان شریف است . کاش همه سلبری تی ها اندازه ایشان شعور داشتند.
سالاری علی آقا، یدونه ای.
آقای دائی در قلب ما جا داری افتخار ایرانی اسطوره شرف و غیرت و مردانگی هستی بادها قدرت جابجایی کوه را ندارند استوار بمان
سلام شما یک دونه هستیدسالار
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار