بازدید 41894
۸

هشدار استاندارد تهران درباره مصرف یک نوع سوسیس

دهکده پروتئین پیش از این، برای فرآورده‌های خود شامل سوسیس ۸۱ الی ۹۰درصد گوشت مرغ و کالباس ۶۱ الی ۸۰ درصد گوشت مرغ و گوشت قرمز حاوی گوشت تکه‌ای، پروانه استاندارد از این اداره‌کل دریافت کرده‌ است.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ 23 June 2021

به گزارش  تابناک از اداره‌ کل استاندارد استان تهران،مدیرکل استاندارد تهران گفت: شهروندان از مصرف فرآورده سوسیس واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی دهکده پروتئین، به دلیل نقص بحرانی در آزمون‌های استاندارد، خودداری کنند.

 محمودرضا طاهری روز چهارشنبه در این باره تشریح کرد: آزمون میکروبی سوسیس ۹۰درصد مرغ این واحد با سری ساخت ۱۴۰۰۰۲۲۱، که در ۲ آزمایشگاه همکار استاندارد به صورت موازی انجام گرفت، در فاکتور کلستریدیوم، با میزان بسیار بالاتر از محدوده مجاز و مغایر با استاندارد تشخیص داده شد و در نتیجه غیراستاندارد اعلام گردید.

وی با اشاره بر ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد (الزام سازمان ملی استاندارد بر اطلاع‌رسانی عموم درخصوص مسائل مرتبط با ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی)، افزود: واحد تولیدی دهکده پروتئین پیش از این، برای فرآورده‌های خود شامل سوسیس ۸۱ الی ۹۰درصد گوشت مرغ و کالباس ۶۱ الی ۸۰ درصد گوشت مرغ و گوشت قرمز حاوی گوشت تکه‌ای، پروانه استاندارد از این اداره‌کل دریافت کرده‌ است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
خوب از بازار باید بلافاصله جمع آوری شود. حالا ما چگونه به خاطر بسپاریم که این کد را نخریم یا ساندویج فروشی و پیتزا فروشی به خوردمان ندهد؟
خوب خسته نباشید تیر شما به هدف خورد و طرف رو ضربه فنی کردید.
حق حساب نرسیده
به جای این اطلاع رسانی ناقص و رفع تکلیف بهتر است واحد را تعطیل و محصول را معدوم کنید
چرا طرف را مجبور بهرجمع آوری نمی کنید؟
حق حساب!!؟
اینکه چیزی نیست شهرداری تهران بزرگ اگر خود شخص شهردار در محله های اطراف هروی بسمت جنوب بازدید نماید متوجه میشود بخش خصوصی بیشتر در خیابانها باند سواره رو را نظافت می نمایند و در روفوژ های وسط و حاشبه پیاده روها نظافت ضعیف و در خروجی پلها زباله موج می زند و موش های چاق و چله شلنگ تخته می اندازند لذا با شروع گرما خدای ناکرده چنانچه طاعون گریبانگیر مردم در پسا کرونا شود چه شخصی پاسخگوست ؟
پس وظیفه شما چی هست ؟؟ کارشناس بفرستید محصولات رو معدوم نماید
وزارت بهداشت وسازمان استاندارد ازطریق شبکه خبر اطلاع رسانی می کنند این نحوه خبررسانی نوبر است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر