بازدید 1143872
اطلاعیه متفاوت شورای نگهبان پس از بیانات رهبرانقلاب؛

شورای نگهبان در عرض چند ساعت رسیدگی و جبران کرد، سایر دستگاه‌ها هم یاد بگیرند!

«علی لاریجانی و مسعود پزشکیان» رئیس و  نائب رئیس مجلس دهم شورای اسلامی دو چهره‌ای بودند که پس از عدم احراز صلاحیت آنان برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، مسائلی درباره خانواده آنان در برخی رسانه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی مطرح شده بود. تحصیل دختر علی لاریجانی و بورسیه  پسرمسعود پزشکیان در خارج کشور از جمله این مسائل بود...
کد خبر: ۱۰۵۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱ 04 June 2021

شورای نگهبان در عرض چند ساعت رسیدگی و جبران کرد، سایر دستگاه‌ها هم یاد بگیرند!

به گزارش «تابناک»، فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در بخش پایانی به مناسبت سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که احراز صلاحیت نشدند جفا و ظلم شد و تاکید بر اینکه باید در این خصوص جبران کنند» سبب شده که گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت برخی داوطلبین انتخابات به دور رقابت‌ها را افزایش دهد.

رهبر انقلاب در سخنان امروز خود گفتند: «در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که احراز صلاحیت نشدند جفا و ظلم شد. نسبت‌هایی داده شد یا به خودشان یا خانواده‌شان که واقعیت نداشت. خانواده‌های محترم و عفیف که مواجه با چنین نسبت‌هایی شدند. گزارش‌های خلافی بود که بعد هم مشخص شد که خلاف است.حفظ آبروی افراد جزء بالاترین وظایف است.» بنابراین این سوال مطرح می‌شود که منظور رهبر انقلاب درباره کدام یک از دواطلبین بود؟

*منظور رهبری در سخنان امروز چه کسانی بودند؟

«علی لاریجانی و مسعود پزشکیان» رئیس و  نائب رئیس مجلس دهم شورای اسلامی دو چهره‌ای بودند که پس از عدم احراز صلاحیت آنان برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، مسائلی درباره خانواده آنان در برخی رسانه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی مطرح شده بود. تحصیل دختر علی لاریجانی و بورسیه  پسرمسعود پزشکیان در خارج کشور از جمله این مسائل بود.

علی لاریجانی پس از اعلام اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده طی بیانیه‌ای به نظر شورای نگهبان تمکین کرد و مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کرد. مسعود پزشکیان داوطلب اصلاح‌طلب انتخابات هم در مرحله نخست به نظر شورای نگهبان تمکین کرد، اما در نهایت نطقی در مجلس صورت داد و از شورای نگهبان خواست دلیل احراز صلاحیت نشدنش را شفاف به مردم بگوید.

سخنگوی شورای نگهبان: فرمایشات رهبری فصل الخطاب است

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان بلافاصله پس از فرمایشات مقام مظعم رهبری طی توئیتی تاکید کردکه فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی فصل الخطاب است و حکم ایشان لازم الاتباع. شورای نگهبان با اذعان به اینکه مصون از خطا نمی باشد به زودی نظر خود را اعلام خواهد کرد.

برخی ها توییت آقای کدخدایی را اینگونه تلقی می‌کنند که شورای نگهبان برخی از افراد را به صحنه رقابت‌ها بر می گرداند و خبری هم در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد که قرار است عصر امروز شورای نگهبان جلسه مجددی برگزار کند و صلاحیت برخی از دواطلبین را دوباره مورد بررسی قرار دهد.

با توجه به اینکه شورای نگهبان بر اساس گزارش‌هایی که دریافت می‌کند صلاحیت دواطلبین را مورد بررسی قرار می‌دهد موضوع مستقیما بر دوش شورای نگهبان نیست و احتمالا به نظر می‌رسد این شورا در قالب بیانیه‌ای از برخی داوطلبین احراز صلاحیت نشده دلجویی کند.

مهدی فضائلی  عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز امروز نوشت: به جفا و ظلم به برخی نامزدها در جریان احراز صلاحیت برای ریاست جمهوری، متوجه شورای محترم نگهبان نیست و تاثیری در نتیجه اعلام شده از سوی این شورا ندارد.

شورای نگهبان: تقصیر فضای مجازی است!

خبرها پس از بیانات رهبر انقلاب برای برگزاری جلسه فوری شورای نگهبان خیلی زود به واقعیت پیوست و شورای نگهبان که جزو مسن ترین نهادهاست! با سرعت عمل مثال زدنی جلسه تشکیل داد و البته با بیانیه ای که صادر کرد هیچ قصوری را متوجه عملکرد خود ندانست!

شورای نگهبان درباره بیانات مهم امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی، اطلاعیه‎‌ای صادر کرد؛ متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شورای نگهبان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام صادق علیه السلام و سالگرد رحلت حضرت امام خمینی رحمت الله علیه معمار کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت سالروز حادثه پانزدهم خرداد ماه و با تقدیر و تشکر از رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی اعلام می‌نماید، در حین بررسی صلاحیت‌های داوطلبان ریاست جمهوری و پس از آن، در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها با استناد به بعضی از گزارش‌های نادرست و غیرمستند در مورد برخی داوطلبان محترم و بستگان ایشان نسبت‌های نادرستی داده شده است.

شورای نگهبان ضمن تاکید بر حفظ حرمت اشخاص و محکوم نمودن هتک حرمت و حیثیت داوطلبان و خانواده‌های ایشان از کلیه رسانه‌ها موکدا می‌خواهد با توجه به محرمانه بودن بررسی صلاحیت‌ها در این شورا و با عنایت به اینکه در بررسی‌ها مجموعه‌ای از موضوعات، مستندات و مدارک مورد ارزیابی قرار گرفته و برخی گزارش‌های نادرست در نظریه نهایی شورای نگهبان موثر نبوده است، از گمانه‌زنی و استناد به امور غیرواقعی و نادرست اجتناب نمایند.

در پایان طول عمر و سلامتی مقام معظم رهبری دامت برکاته را از خداوند متعال مسالت می‌نماییم.

نامه قدردانی علی لاریجانی به رهبرانقلاب

پس از سخنان رهبر انقلاب، رئیس مجالس هشتم، نهم و دهم طی بیانیه‌ای از فرمایشات امروز مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی کرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس هشتم، نهم و دهم مجلس طی بیانیه‌ای از فرمایشات امروز مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی کرد.

متن اطلاعیه‌ لاریجانی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب اسلامی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته

با سلام و عرض ارادت؛

بیانات حکیمانه حضرتعالی در سالگرد رحلت پیشوای بزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی (قدس سره) برای آینده کشور، بار دیگر پایه‌های استوار و عقلانی نظام جمهوری اسلامی را ظهور بخشید.

تذکر و مطالبه جنابعالی نیز در رفع ظلم و جفایی که در بررسی صلاحیت کاندیدهای ریاست‌جمهوری رخ داد؛ بزرگی و بزرگواری و روحیه حق‌طلبی آن حضرت را بیش از پیش عیان نمود.

سپاسگزارم

از خداوند متعال طول عمر با عزّت برای آن جناب خواستارم.

تصمیم شورای نگهبان، متفاوت از آنچه انتظار می رفت!

برخی خبرها و تحلیل گران امروز و پس از سخنان رهبری معتقد به بازگشت احتمالی برخی کاندیداها به عرصه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری بودند و این موضوع با بیانیه صادر شده توسط شورای نگهبان و تحلیل واقع بینانه ای که از تصمیم شورا وجود دارد، امری محال و بعید است؛ چنانچه در بیانیه شورای نگهبان هم این موضوع به صراحت اعلام شد.

هرچند انتظار می رفت شورای نگهبان در اطلاعیه امروز خود و پس از بیانات رهبر انقلاب چیز متفاوتی از آنچه اعلام کرد را بیان کند؛ اما به هر روی این نهاد تصمیم گیر در خصوص صلاحیت نامزدهای انتخابات که اتفاقا جزو مسن ترین نهادهای حاکمیتی است در عرض چند ساعت خیلی فوری تشکیل جلسه داد و موضوع مورد انتظار رهبر انقلاب را رسیدگی و جبران کرد! رویکردی که انتظار می رود دیگر دستگاه ها هم از آن الگو بردارند!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷۳
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴۰۹
متاسفانه شورای نگهبان رویکرد متکبرانه ای پیدا کرده است و خود را پاسخگوی هیج کس نمی داند.
پاسخ ها
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
نه به مردم پاسخگو است
نه به رهبر پاسخگو است
خود را قیم و ولی همه می داند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
جنابعالی به استناد به چه مدارک و شواهد معتبری چنین استدلالی میکنید یادمان باشد که اعضای محترم شورای نگهبان از علما و دانشمندان و رجل سیاسی طراز اول مملکت هستند
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
10:1
نظرت اگر در مورد شش حقوقدان شورا هم همین باشد یا کلا نمی دانی ترکیب شورا چگونه است ویا معنی واژگانی را که بکار بردی نمی دانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
مشکل اینجاست که دستگاه نضارتی و قضاوتی یکی است یعنی خود شاکی قاضی هم هست .یک فرد هم خودش ایراد وارد می کند و هم خودش قضاوت می کند .
مثلا دادستان خودش متهم را جلب کند و بازجویی کند و خودش هم قضاوت کند .
شورای نگهبان فقط باید ناظر انتخابات باشد و نظر نهایی را دادگاه قانون اساسی بدهد . و یا اینکه خود شورای نگهبان یک قاضی استخدام کند تا ان قاضی بی طرف قضاوت نهایی را بکند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
وقتی علی لاریجانی و پزشکیان نمی توانند از حقشان دفاع کنند چگونه می توانند از حقوق ملت دفاع کنند ؟
آیا راه قانونی برای دفاع وجود ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
بهتر لاریجانی جهانگیری پزشکیان در صفوف اصلاح طلبا خلل وارد کرده بودند
رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
اشاره رهبری به ظلم، تهمتهای پس از رد صلاحیت بود به چند دلیل
1- صریح فرمایش ایشان همین را می رساند
2- اگر غیر از این بود رهبری این صحبتها را همان روزهای پس از اعلام تایید صلاحیت شده ها میفرمود
3- تجربه سال 1384 نشان میدهد در چنین مواردی رهبری شفاف دستور رسیدگی مجدد می دهند نه اینچنین لابلای یک سخنرانی

پس مخاطب شورای نگهبان نبودکه جبران کند، مخاطب کسانی هستند که فضای مجازی را رها کرده اند که هر کی هر چی مخواد تهمت می زنه، خرج هم نداره
واقعا؟! که مگر رهبری نگفتند که باید جبران شود.
شورای نگهبان باید لاریجانی را تایید کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
رهبری اگر به شورای نگهبان بخواهد چیزی بگوید پشت تریبون عمومی نمی‌گوید!
معلوم نییت؟؟
قنبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
اگر منظور مقام معظم رهبری تایید کردن بود ایشان با در امور مملکتی با کسی تعارف ندارند من و امثال من در حدی نیستیم که فرمایشات حضرت را تفسیر کنیم
majid
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
شورای نگهبان چطوری انتخاب میشود ؟
شش عضو توسط رهبر و شش عضو توسط رییس قوه قضاییه که رییس قوه قضاییه رو هم رهبر انتخاب میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
رهبری نگفتند که شورای نگهبان ظلم کرده بلکه گفتند به آنها ظلم شده است که منظورشان هملن فضای مجازی و دیگر معاندان است ِلذا قصوری متوجه شورای نگهبان نیست و خود این شورا هم صریحا اعلام کردند که گزارشات نا معتبر تاثیری در احراز صلاحیت ها نداشته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
قنبر تو و امثال تو رو نمی دونیم ولی ما بقیه در حدی هستیم که ولی نعمت مسئولانیم به معنی دقیق کلمه های ولی و نعمت ، مسئولان خادم ما مردم هستند
آش آنقدر شور شد که ....
عزیزم بقیه دستگاه‌ها هم تقریبا همینند. خیلی سریع میگند چشم ولی آب از اب تکون نمیخوره!
نامه شورای نگهبان عذری بدتر از گناه است. بهانه این که تحت تاثیر فضای مجازی هستند؛ خود نشانه تحقیق نکردن و اندیشه نکردن در بررسی و تصمیم گیری هاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
من صحبتهای رهبری را کامل گوش دادم
اصلا کاری به شورای نگهبان نداشتند.
تصریح کردند که در فضای مجازی به کاندیداها ظلم شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
برداشت شورای نگهبان طبق ظاهر کلام بود برداشت دیگران طبق ظن و گمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
آقای عزیزی که فرمودید : من صحبتهای رهبری را کامل گوش دادم
اصلا کاری به شورای نگهبان نداشتند.
تصریح کردند که در فضای مجازی به کاندیداها ظلم شده است
آقا فرمودند در احراز صلاحیت ها ، چه کسی احراز صلاحیت می کند ؟ لحن و منظور آقا کاملاً روشن بود که مخاطب ایشان چه کسی است ، چرا خود تو به آن راه می زنی ؟
با این اقدام شورای نگهبان، افراد ولایتمدار رو در روی شورای نگهبان میاستند و در انتخابات شرکت نمیکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
مطمئن باشید در هر شرایطی در انتخابات شرکت خواهیم کرد.
واقعا شوربای نگهبان برازنده اش است
میشه بگید کجای کار این نهاد الان رسیدگی و جبران بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب خدا رو شکر . فیلتر کنید بره
الان چیو جبران کرد؟
متاسفانه هیچ نهادی نظارت بر عملکرد شورای نگهبان ندارد. این نهاد به طور کاملا خودسر و سلیقگی عمل می کند تا آنجا که مورد عتاب رهبری قرار گیرد. وقتی مورد عتاب رهبری قرار گرفت تازه آن وقت جلسه تشکیل می دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
کدام جلسه؟ چه جلسه‌ای؟‎
آری شورای نگهبان خیلی خوب جبران کرد! من کاندید دارای صلاحیتی در بین این افراد نمی‌بینم که رآی بدم. پس در انتخابات شرکت نمی‌کنم
پاسخ ها
احمد کریم پناه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
ادم خواب را میشود بیدار کرد ولی ادمی خودرا بخواب زده نمیشود بیدار کرد شما از اول هم رای نمیدادی خوب نده ونق هم نزن مملکت مال انانی هست که در امور شریکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
کریم پناه، اولین انتخابات رییس جمهوریه که شرکت نمی کتم. ضمنا مملکت برای همه هموطنهای ماست. هنوز نیومده اینید؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
کی بیدار می شوی دنیا را آب برد؟!
واقعا زحمت کشیدن

این بود جبران

اصلا چرا از اول اینطوری کردن که بخوان جبران کنن

مسخره کردن مردم رو
پاسخ ها
ز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
آره شماها همون کسی هستین که روحانی جهانگیری و لاریجانی رو اصلح میدونید هشت سال خفت و بدبختی بستون نبود خسته از تًکارا نشدین
اتفاقا آدمهایی که برای هر چیزی برنامه دارند کاندید شدن نه کسانی که دستاوردشان برای عدم پاسخگویی و عدم برنامه مناسب حجاب و باشگاه رفتن زنانه
خوب حالاچیشد ؟در مقصرکبه؟کیبه کیه؟
چی به چیه؟
این جبران بود؟
برای اولین بار دم شورای نگهبان گرم.
ما رو مسخره کردید
جبران کرد
به صرف یک بیانیه جبران کردن حساب میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب اگه برای شما تازگی داره ، برای من حداقل نداره ! یادمه سال 84 که اوج جوانی بود و همه چیز برامون خیلی مهم ! همین کار رو شورای نگهبان کرد و تذکذی هم گرفت. شما دیگه می دونید ؛ همه اشخاص و نهادها به محض دریافت تذکر به خودشون یه تکونی می دن و 2 ، 3 ساعته یه کاری می کنن. اون سال فکر کنم سه یا چهار روزی طول کشید تا این شورا یکی دو نفر از اصلاح طلبان رو هم به جمع کاندیداها اضافه کرد که تنور انتخابات گرم شه ! البته که برای اون ها فایده ای نداشت و امسال هم برای علی لاریحاتی فایده ای نداره چون دیگه کاری نمی تونه بکنه ...
اطلاعیه شورای نگهبان مبهم وفاقدوجاهت قانونیست
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
محکم و استوار پای صندوقهای رای
جبران کرد!!!!؟


رهبر انقلاب به صراحت گفت در بررسی صلاحیت ها ظلم و جفا شد.
اونا میگن. کی بود کی بود. من نبودم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
رهبری به صراحت گفتند: در فضای مجازی به آنها ظلم شده
به خودتان زحمت بدهید یکبار کامل گوش کنید
وقتی شورای نگهبان اشتباه می کند و به اشتباه خود اقرار می کند پس در کل یکجای کار می لنگد. آیا بهتر نیست این روند از اساس مورد بازنگری قرار گیرد. یک روش صحیح داشتن احزاب رسمی در کشور است.
شورای نگهبان دفاع حیثیتی کرد ونخواست زیرسوال برود ولذا مرغ شورای پیر نگهبان یکپادارد درواقع سخنان رهبری را تقطیع کرد تابه غرورش لطمه واردنشود وبرای اینکه زیرسوال نرود ودیگر نامزدها هم مدعی نشوند نه امصال بلکه سالهای گذشته واینده برهمین منظور پافشاری برتائید رسیدگی خودمیکند وهمیشه درایران اسلامی وبین مسئولان عرف هست اشتباه را به گردن یکی دیگر بندازند مثلا هواپیما سقوط میکند اشتباه برگردن خلبان ویااتوبوس توجاده منحرف میشود اشتباه راننده اصلا نه جاده ونه وزارت راه مقصرنمیشوند
مگر دانشگاههای خودمون چشونه که اینا فرزندتشون بیرون رفتن برا درس خوندن.
اینها همه بهونست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
دانشگاه های مابسیارعالی وخوب هستندولی دردنیادانشگاه های بهتروبرتری نیزوجوددارند که نخبگان
مابایستی حتماازعلم آموزی درآن دانشگاه ها برای اموزش دانش جویان وطنمان درکشورخودمان استفاده کنیم یادمان نرود ؛ اطلب العلم ولو بسین یعنی برای اموزش دانش به دورترین نقطه دنیاسفرکنید پس متوجه شدیداگرهموطنی به دانشگاه های طرازاول دنیا برای غلم آموزی برود خوب است چون میتواندخیرش بیشتر به کشورش برسد ونهایتا بما وشمابخصوص درزمینه علوم جدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
کنکور قبول نشدن:))
چه فیلم هندی . ولی رییسی رئیس جمهور شده و مابقی فقط برای سرگرم شدن مردم هست . ما هم رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
اولا اینکه انتخاب آقای رئیسی هنوز معلوم نیست همانطور که انتخاب آقایان خاتمی و احمدی نژاد قابل پیش بینی نبو ثانیا هر کس دلش برای کشور خود می سوزد در سرنوشت کشورش پای صندوقهای رای حاضر خواهد شد.
چیه تابناک باز حسودی کردی؟ شما که بخیل نبودی. اشکالی داره شورای نگهبان بتونه در کسری از ثانیه تشکیل جلسه بده؟ عصر عصره تکنولوژیه.
پاسخ ها
ز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
اگه همون شش سال پیش رئیسی رئیس جمهور میشد الان وضعیت این نبود
یکم هم به راه حق فکر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
عزیز آن کاری که شورای نگهبان کرد مافوق عصر تکنولوژیست.
حالا اگه یه عده بگویند رای بی رای، حرف اشتباهی زده اند؟
وضعیت کنونی کشور نتیجه انتخاب شورای نگهبان هست
کارشورای نگهبان بسیارعالی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
همه چی عالیه، من چقد خوشحالم، چهل و سه سالم
بگید یه کلاس درس هم برا بقیه بزاره که دیگر دستگاه ها هم یاد بگیرن برخورد سریع و قاطع و موثر رو!
جبرانا، جبران
راست میگن خب ، بحث رد صلاحیتها و این مسائل تقصیر عمه منه ، به شورای نگهبان مظلوم از همه جا بی خبر جه ربطی داره ؟!؟!؟!؟!؟!؟!
نمی دونم چرا ولی شورای نگهبان یه جوری شدن که انگار باب میل ۲ درصد ایرانم نیست نچسب و بی منطق انگار خیالشونم خیلی راحته که کسی کاری بهشون نداره
چند ساعت همه مون سرکار بودیم
طرفداران مشارکت حداقلی برای ساعاتی قالب تهی کردند. عصبانیتشان در پاسخ توئیت سخنگوی شورا دیدنی بود
هر چیزی که تو این مملکت منفعت شخصی رو براورده کنه از آلمان هم جلوتر است هر چیزی که منافع مردم اگه کاری صورت بگیره که نمیگیره سرعتش در حد جیبوتی است
تقصیر؟
تقصیر مردمه خب
تقصیری اگه هست تقصیر ما مردمه بقیه وگرنه همه عالی اند
جبران کرد !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
امن از کج فهمی مردم اصلا صحبت رهبری ربطی به شورای نگهبان ندلشت
"جبران"?
تحت هیچ شرایطی و به توصیه احد الناسی رای نخواهیم داد حتی اگر بدانم که رای ندادن من منجر به بدترین اتفاقات کشور شود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
عاشق اونایی هستم که منفی میدن...... بیشتر از ۲۰ درصد نیستن و معلومه که شغلشون چیه... ساندی
بقیه مردم اعتراض میکردن مهم نبود ؟!!!
قدرت و ثروت حرف اول رو میزنه لاریجانی صد در صد به انتخابات برمیگرده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
لاریجانی با حکم حکومتی بر نخواهد گشت. اشتباه معین را دوباره تجربه نخواهد کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
برنمیگرده.
چه جبرانی کرد آخه؟
چیو جبران کرد دقیقا
این سخنرانی شامل حال آقای احمدی نژاد نمیشه؟؟؟؟؟؟!!!¡!!
پاسخ ها
احمد کریم پناه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
نه احمدی از پایه خراب است احمدی بنده رحیم مشای بود
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
اصلا و ابدا، احمدی نژاد راست راست راه میره و به عالم و آدم داره می‌تازه کسی هم جرأت نداره بهش بگه بالای چشمش ابروست. رییس جمهور خ. هیچ یک از این کارها را نکرد ولی حتی کسی حق نداره عکسش را هم منتشر نشون بده
نظر مقام معظم رهبری درسخرانی امروز به نظر می اید ناظر به فضای مجازی بود نه شورای نگهبان
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
حضرت آقا با فضای مجازی که تعارف ندارند بارها این فضا را صراحتاً نقد کردند و ولنگار خواندند
الان دقیقا خودت فهمیدی چی گفتی؟؟؟؟
آفرین به شورای نگهبان که مستقل است
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
حرف منو سانسور کردید چرا؟
من گفتم آفرین که مستقل است از نظر رهبری!
با علامت تعجب!
همه رو بگن بیاد. حتی محمودخان رو.
وقتی سید ابراهیم رئیسی هست. حتی انتخابات دور دوم هم نمیره. حالا لاریجانی و پزشکیان هم بیان. وجدانا خود پزشکیان 1 درصد احتمال میده آیت الله رئیسی رو بتونه شکست بده؟
پاسخ ها
مقصود رنجبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
آیت الله؟
خوب دلجویی شد چه خاصیتی برای انتخابات داشت؟
رای بی رای یک کلام
واقعا دست شورای نگهبان درد نکند با این جبرانش.
تشکر ویژه
خدا قوت
خسته نباشید واقعا
یادمان نمیرود دکتر محمد را ترور انتخاباتی کردید و ایران را از داشتن یک رییس جمهور واقعا کار بلد و جهادی محروم نمودید.

انشاالله بازنشستگی شما
باز هم رای بی رای.
چیو جبران کرد؟
این جبران بود؟
بارها برای شما نوشته ام این علی لاریجانی عمیقا بیسواد است اگر باور ندارید دوباره متن او را بخوانیم "بیانات حکیمانه حضرتعالی در سالگرد رحلت پیشوای بزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی (قدس سره) برای آینده کشور، بار دیگر پایه‌های استوار و عقلانی نظام جمهوری اسلامی را ظهور بخشید." یعنی چه "ظهور بخشید" این جمله کاملا بی معناست.
ملت را فیلم کردید
دعوای خانوادگیه ، به مردم ربطی پیدا نمی کنه
داستان امروز نتایج تلخی داشت برای کسانی که دل در گرو نظام داشتند ... دیگری امیدی به هیچ چیز نیست!
سلام.با درود به خاندان نبوت به نظر این حقیر قصد فقط احساس عدم شرکت حداکثری مردم در انتخابات است و این نتیجه تحقق نیافتن خواسته های ناچیز این مردم پاک و شریف است.تنور انتخابات به هر شکل ممکن باید گرم نگه داشته شود که این هم از سیاستهای غلط است.فرض که چند نفر دیگر هم اضافه شود واقعا چه دردی از این مردم نجیب دوا خواهد شد.فقط حرف و حرف و حرف و بازم حرف تاکی.........
در بیانیه شورای محترم نگهبان فرموده اند که بررسی صلاحیتها کاملا محرمانه بوده است. پس چطور می شود که قبل از اعلام نظر محرمانه شورا به وزارت کشور ابتدا نظرات شورا از طریق خبرگزاری فارس اعلام می شود؟!
پاسخ ها
رها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
فارس محرم حساب میشه عزیزم نامحرم که نیست
آقای لاریجانی دخترش در آمریکا زندگی می‌کند در حالیکه خودش ۴۰ سال است مرگ بر آمریکا می‌گوید و پرچم می‌سوزاند سیاست یک بام و دو هوا یعنی چه البته اين مختص ایشون نمی شود اکثرا همین شرایط را دارند
حححححححح
احسنت به شورای نگهبان و خبرگزاری تابناک
به خاطر بی طرف بودن خبرگزاری و حمله نکردن به شورای نگهبان مظلوم
پس تقصیر فضای مجازیه
چه‌ نمایش ناشیانه ایی!!!
آخه انسان معطل می مونه زاکانی برای مجلس رد شده بود اینجا تایید شده اونوقت بزرگان رد صلاحیت شدند؟؟
الان خودتم متوجه شدی چی نوشتی
یعنی با یک بیانیه جبران شد! اتقاقا برعکس ضمن تاکید بر نظر قبلی، مفهوم بیانیه این است که هیچ ظلمی نشده!
فقط تعارف تیکه پاره کردند چی؟ جمع یک میلیون باز صفر؟ خدا را شکر الان خیال مردم راحت شدکه اینها عدم صلاحیت خودشان را تایید کردند وفرزندانشان مقصر نیستند شاید هم بد نباشد این اشخاص فرزندان خود را تنبیه نمی کنند
سلام یعنی نمیتونید یه متن بدون غلط دستوری بنویسید
الان دقیقا چکار کرده؟
اِ
عجب
چی رو یاد بگیرن؟ این که هر کاری دوس دارن بکنن تهش هم بگن ببخشید دستم خورد؟ وقتی میتونی واقعا عذر خواهی کنی که پشیمون باشی از کارت نه این که برای یه سری اهداف خاص
پاسخ ها
ز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
برید یکم در مورد اصل قضیه بیشتر تحقیق کنید در عدم احراز صلاحیت اشتباهی صورت نگرفته بلکه اشتباه به خاطر دروغ و شایعاتی بوده که فضای مجازی منتشر میکنه که هیچ تاثیری در تحقیقات شورای نگهبان نداره
خب خدا رو شکر که این مشکل هم به بهترین شکل حل شد!
می خواستم به محسن رضایی رای بدم ولی حالا دیگه احمدی نژاد نباشه رای بی رای.
ینی چی......
لبیک یا خامنه‌ای
در عجبم شورای نگهبان هیچ کار خاصی انجام نداد فقط زحمت کشیدن جلسه ای تشکیل دادن در نهایت هم اطلاعیه دادن و محترمانه از نظرات رهبر گذشتن در ضمن در عجبم از رهبر که میگه در حق بعضیها ظلم و جفا شد پس چرا ایشون مستقیم وارد عمل نشدن و شفاف حکم حکومتی یا تذکر مستقیم ندادن؟
در حقیقت ، باز شورای نگهبان از اصلاح اشتباه خود طفره رفت
اولا تقصیر را گردن شبکه های اجتماعی و مردم انداخت!!!!
ثانیا زیر بار اشتباهش مبنی بر اخذ تصمیم بر مبنای اطلاعات اشتباه از مراجع امنیتی نشد
ثالثا نسبت به باز گرداندن نامزدهای مظلوم واقع سده ، که باید منطقا به انتخابات بر می گشتند
اقدامی نکرد و تمام شد رفت والفاتحه مع الاصوات!!!
خیالتان راحت ما دیگه خوب وبد دیگه نمیگم کلا سعی میکنم نظری نداشته باشیم.خدا و ملت با دکتر احمدی نژاد هست
تا احمدی نیاد هیچی عوض نمیشه
شورای نگهبان مقتدر نیست وفرمایشی عمل میکند فراتر از قانون نیست به ریش ملت بخندید
سلام
این جبران سریع نشان دهنده ولایتمداری شورای نگهبان است (البته منظور را خودتان بفمید)
خدا هدایتشان نماید
اگه یکی از بستگان نزدیک مثلاً خانواده خودت پدر و مادر خواهر برادر عمو عمه دایی خاله یا فرزندانشان خارج کشور زندگی میکنند استخدامت نمیکنند ؟حالا آقایونی که به کاندیدای ریاست جمهوری انتخواب میشن هیچ کس ندارن خارج کشور زندگی میکنند
واقعا همه را مسخره کردن
کاش لاریجانی محک می خورد
نمایش من نبودم مقصر من گفتم کسی گوش نکرد
اگر لاریجانی بدون احمدی نژاد تایید صلاحیت شود. اوضاع بسیار خطرناک خواهد شد.
خدارو شکر فضای مجازی هست که یک سری لاپوشونیای رو جمع کنه
عجب اشتباهی کردن اینارو تایید کردن
خوش به حال برادران لاریجانی
دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد و روحانی ثابت کرد که کشور ریاست جمهوری نیاز ندارد
اقدام شورا درست و بجا بوده و غیر از این هم انتظار نمی رفت.
ای کاش عدالت برای همه اجرا شود و ابروی همه مردم مورد احترام باشد نه افراد خواص ای کاش به فکر ان دست از مزدم بودن که با سیلی صورت خود را سرخ می کنند و بااین تورم بالا اجاره های سنکین و ،،،،شرمنده زن و فرزند هستند ای کاش به حرف دل مردم نیز گوش داده می شذ ای کاش و ای کاش ،،،،افسوس که هنوز هم با افکار ملت بازی می شود ای کاش عدالت بود ای کاش ظلم نیود فساد نبود رانت نبود اختلاس نبود اگه اینها نیود دلار شش تومان نه هزار امروز این نبود کشور غنی اما مردم فقیر چرا چون رانت ،اختلاس ،،،،و،،،،،،هست ای کاش اینها رسیدگی شود و ابروی ملت حفظ شود نه ،،،،،،
استقلال شورای نگهبان ؟!
خوب آخرش چی؟
ازشورای.نگهبان‌اننظار‌میرفت.ولایی‌باشند
این چه جور جبران کردنی هست ؟!!
خوب بود رد صلاحیت بست دقیقه ای مر سی
نکنید از این کارها اسحاق جهانگیری اعلام کرده است در حق او اجحاف شده است و نظام شورای نگهبان را زیر سوال برده است هشت ساله کشور را به فلاکت انداخته آقای اسحاق جهانگیری پر رو گریه میکنه ب
هتک حرمت و بی احترامی �ی دریجانی و اسحاق جهانگیری می‌باشد ۶۰ میلیون ایرانی زیر فقر زندگی می‌کنند آرمان و اصول خود را از دست دادن مردم آرمان اصول مردم سلب کردند دولت روحانی مجلس علی لاریجانی بی اصل و نسب
حضرت آقا نفرمودند شورای نگهبان جفا کرد اتفاقا ایشون صراحتا گفتند در فضای مجازی تهمت و افترا به این دو نفر زده شده است.
اصلا بحث تایید صلاحیت رو نکردند.
مملکت اباد شد
لاریجانی ها هم مثل رفسنجانی هستند. اینارو از در برونی از پنجره وارد میشن.
ده بار متنو خوندم تابناک. نفهمیدم چطوری به این رسیدی که جبران کرد؟ دقیقا جبرانش کجا بود؟ جلسه تشکیل دادن گفتن درست بودیم؟! رهبری گفت ظلم شد، بعد یک جمله اینکه مصون از اشتباه نیستیم اما اشتباه نکردیم میشه جبران؟؟
خخخخخ چقدر همه چیز خنده داره
یاااااااااخدااااااااااا لاریجانی نههههههههههههههههههه
حالا کار نداریم به شورا ماهم رد صلاحیت میکنیم چندان کارنامه ی در خشانی ندارن
این جبران را نمی کردند بهتر بود امیدوارم سایر دستگاه ها از آن الگو نگیرند .
فوری: مهم

شورای محترم نگهبان در اطلاعیه ای که دقایقی قبل صادر نمود خطاب به کاندیداهای محترم انتخابات ریاست جمهوری که موفق به دریافت احراز صلاحیت از این شورا نشده اند اعلام نمود:
ان شاء الله عروسیتون جبران می کنیم.
حالا چه کسی گفته رهبری منظورش لاریجانی بوده که فوری بیانیه صادر کرده..۱۲ سال درمجلس بوده چکارکردی برای ملت به غیر از سنگ اندازی..
نوشابه هارا باز کنید
بله باید احمدی برگرده
شورا نگهبان تر زد بقیه اش را مردم و خودش میدانند
خدا مارا ازدست این لاآنجای ها نجات بده خدمت بس است
دیگه این شورای نگهبان در نظر من هیچ ارزشی ندارد .
دیگه اعتمادی بهش نیست .
متاسفم
کسانی که 8 سال به ملت ایران ظلم کردند و با فریب و کلک برجام ناقص را تصویب کردند باید بدانند صبر مردم تمام شده است. بی‌عرضه ترین دولت تاریخ جمهوری درحال بسر آمدن است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
ببینیم شما چطوری کاملش رو تصویب می فرمائید! این گوی و این میدان!
معلوم نیست چه خبر است
برداشت شورای نگهبان با اغلب مردم متفاوت است
آیا قرار است موضع همچنان مبهم بماند تا کار از کار بگذرد
بالاخره ظلم شده یا نشده اگر شده که این جواب نشد
سلام درود احمدی نژاد بیارید
خوب واقعا اگه درحق کسی هم جفا شده اون هم احمدی نژاده خدایی چرا کسی از او حمایت نمیکنه
این دیگه چه تیتری هست زدین؟
الان چی رو جبران کرد؟
فقط یه بیانیه داد همین؟
رای اکثر مردم را میدانید رای بی رای ...
خودتی
چی را جبران کرد؟ فقط گفتند که گزارشات نادرست در تصمیم شورای نگهبان موثر نبوده است. این بدان معنا است که اقایان لاریجانی و پزشکیان احراز صلاحت نشده اند.بنابراین تایید نشده اند.
انشاالله خداوندهمه ما رابه راه راست هدایت فرمایند
با سلام
شورای نگهبان هیج چیز را " جبران" نکرد. وکاهش مشارکت مردم همچنان ادامه دارد.
چرا بعضی ها فکر می کنند تایید صلاحیت حق انان است و بقیه حقی ندارند؟
حضرت آقا نفرمودند در بررسی صلاحیت ها جفا شد. فرمودند پس از عدم احراز صلاحیت برخی افراد با طرح بعضی مسائل به این افراد و خانواده آنها جفا کردند.
بل نگیرید آقا. مجلس اگر در این ۸ سال درست عمل میکرد برجام ۲۰ دقیقه ای و بسیاری از مسائل دیگر را نداشتیم.
هر کسی از ظن خود شد یار من ...
چرا خودتان را زدید به اون راه!؟
حداقل برا أبرو داري هم كه بود يكي رو كه به نظر خودشون كمتر مورد داشته رو تاييد ميكردن
شورای نگهبان اگردرست عمل کرده بود نیازی به ورود مقام معظم رهبری به این موضوع نبود
قههههه. ههههه. خخخخخ
چرا این قدر متن فارسی غیر روان و بد نوشته شده است؛ این مقدار از فعل های غلط و نا به جا برای سایت شما مناسب نیست
دولت مسخره ای شده بخدا حیف مردم که دارن تو ایران زندگی میکنن
پس هنوز هم کسی به ما نگفته که علت عدم احراز صلاحیت آقایان لاریجانی و پزشکیان چی بوده فقط معلوم شد که خانواده محترم آنها مورد جفا واقع شده اند !!
خداوند شورای نگهبان را همیشه برای کشور جمهوری اسلامی سلامت بدارد
شو ای نگهبان تشکر ثشکر
مرحوم گیومرث فومنی معروف به(گل آقا) جمله ای داشت و می‌گفت: وقتی نتوانستی جواب مسئله را حل کنی ،صورت مسئله را پاک کن !
تطهیر
باسلام؛این تصمیم شورای نگهبان بعدازبیانات رهبرمعظم انقلاب،درصورتیکه بدرستی عدم احرازصلاحیتها رامجدد،علاوه برتاکیدرهبری بروجودگزارشهای نادرست باعث چنین تصمیمی شده ،تابحال سابقه نداشته وازجهتی بی سابقه والبته قابل تقدیروتحسین است،چراکه شورای نگهبان قاطعانه نشان دادکه تصمیمش مبنی برگزارشهای خلاف واقع نبوده واحساسی عمل نمیکند،چراکه تاکیدرهبری هم هیچ تاثیری برآن نداشت وبطورحتم مقابل رهبری عزیزهم دلایل محکمی برای ردصلاحیت شدگان وجودداردکه حتی رهبری هم نمیدانندوتعجب همگانی رارقم زده است.باتشکر
ظاهرا در این دور از انتخابات حضور حداکثری مورد نظر تصمیم گیرندگان نیست انشااله خداوند قادر متعال و حضرت بقیه اله اعظم کمک و یاریگر ملت نجیب و باشرف ایران باشند
اقای لاریجانی شما خودتا ن میدانید مردم شما رو نمیخواهند وبرای مصلحت شما راتایید کردند والا همان رای اول شورای نگهبان مورد تایید مردم میباشد
بازم میگیم یااحمدی نژاد یا هیچکس
يك سوال براي ما مردم هم كه در اين سالها بر ما ظلم و جفا شده آيا جبران مي شود
دلم به حال مردم بدبخت میسوزه
کجاش خلاف واقع بید
معلومه تصمیمات شورای نگهبان که باید جلسه ده نفره ای بگیرد ولی الساعه تصمیم میگیرد یعنی یه نفره وجای دیگرتصمیم میگیرد
یعنی رد صلاحیت دو کاندیدا رو خبرگان از روی حرف های مجازی بوده
این تشکر کردن هاا برای ما نون و آب نمیشه
احسنت بر شورای نگهبان مقتدر
ای کاش رهبر در مورد دکتر محمود احمدی نژاد هم چنین می‌کرد چه تهمتها که به دکتر زده شد و هیچکس اهمیتی نداد اینجانب به کسی جز دکتر احمدی نژاد رای نخواهم داد چه کاندید باشد چه نباشد
احمدی نژاد نیایدمادرانتخابات شرکت نمیکیم
فقط احمدی‌نژاد
اگر نفر یا نفراتی چه مجدد تایید بشوند و چه نشوند با این سخن آقا اعتبار شورای نگهبان و انتخابات زیر سوال رفت.
مگه تصمیمان دولتی رو فضایی مجازی میگیره که حالا کم کاری خودشون رو گرون اون می اندازن وظیفه تحقیق رو باید خودشون انجام بدن نه فضای مجازی
جبران وماادراک ماجبران
مملکت‌گل‌و‌بلبل‌بهتر‌از‌این‌نمیشه
این چه جبرانی بود شورای نگهبان کرد گفت کار من نبوده
شورای نگهبان خیلی زحمت کشید خدا قوتشون بدهد واجر جزیل
شورای نگهبان مگه از فضای مجازی طبق پست ها و گفته های بی اعتبار در انها تصمیم گیری کرده که میگه تقصیر فضای مجازیه؟
با سلام ، بنظر حقیر اطلاعیه شورای محترم نگهبان در امتداد فرمایش مقام معظم رهبری نیست بلکه در عرض ان است .اما یک سوال دارم اگر احاد ملت هم اکنون با توجه به سطح سواد دانشگاهی نسبت به سطح سواد مردم در سال 58 که افراد با تحصیل دانشگاهی خیلی کم بودند چگونه ان سال قانون اساسی را شناختند و در رفراندوم فانون اساسی به ان رای دادند ؟
بدتر شد
یعنی میگن بابا اشتباه نبوده لاریجانی واقعا لایق نبوده
احمدی نژاد و چرا تایید صلاحیت نکردید
پس اگه میخواهید اینا رو صلاحیت بدید باید احمدی نژاد هم تائید صلاحیت کنید
عملکرد علی لاریجانی همان حسن روحانی دوم است
شورای نگهبان یک نهاد غیر مسؤل و غیر پاسخگو و خود را مصون از هر خطا می داند
خودتی ،همه فهمیدن کاندید مورد نظر شما نیست، آقای رییسی؟؟؟؟!!!
احمدی نژاد
شورای نگهبان در پی ماست مالی نباشد به فکر مشارکت مردم و مرم سالاری دینی باشد
فقط یک بار فکر کردیم این مملکت هم زیاد از دور خارج نشده . ولی اشتباه کردیم
با سلام عرض ادب
هرکس قراره رییس جمهور بشه یک درصد بفکر جوانان و سفره مردم باشد کافیه.یعنی نودونه درصد برای خودش و اطرافیانش و اقامت اروپا و... و یک درصد بفکر مردم ما راضی هستیم.
رهبر باید در مورد احمدی نژاد هم عدالت را بر قرار کند در مورد آقای لاریجانی مجلس درخواست تجدید نظر کرد اما در مورد آقای احمدی نژاد ملت در خواست دارد من الله توفیق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
درود
الان شما تابع فرمایشات رهبری شدید؟!!!!! اونم با برداشت خودتون از صحبتهای ایشون؟
بیانات امام خامنه ای را درست بخونید متوجه میشید چی گفتن،نگفتن که جفا و ظلم شد از اینکه احراز صلاحیت نشدند بلکه گفتن در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که احراز صلاحیت نشدند جفا و ظلم شد از باب اخبارهای نادرست،که متاسفانه بی در و پیکر بودن فضای مجازی که آقا هم اشاره کردند عامل این کلام آقا بود،در ضمن آقا در جلسه ویدئو کنفرانسی با مجلسیان تائید کردن عملکرد شورای نگهبان
چرا واضح میگویید. دوباره اشتباه شده چرا کسی رسیدگی نمیکند منظور از فرمایشات رهبر احمدی نژاد بود و سلام احمدی ۸سال سابقه درخشان که ۵۰درصد بلکه بیشتر با او هستند چون احمدی نیست ماهم نیستیم
رفتار هوشمندانه شورای محترم نگهبان منافانی با بیانات رهبر معظم انقلاب نداشت بلکه ابهامات باقی مانده را رفع کرد
واقعا خسته نباشند
عجب هیچی نگیم بهتره
خدای سیاست
این اطلاعیه از اصل موضوع توهین امیز تر بود وشائبه بیشتری ایجاد کرد
من که نفهمیدم چطوری جبران شد. لطفا یکی توضیح بیشتر بده
چه کردشورای نگهبان با این فرایند بررسی؟!! ظلم را یاد بگیریم بعد بگوییم بد است اخ است نکنیدو بعد هیچ؟
آین کجایش اسم جبران داست ؟ !!!!
جبران این بود که زودتر ، آنها تایید صلاحیت و به رقابت های انتخاباتی برگردانده می شدند .
فعلا که شورای نگهبان نه به اشتباه خود در قضاوت خطا در مورد طلاعات علط آنها اعتراف کرده !!!!!
و نه تایید صلاحیت شان کرده !!!
درهر حال اکثر داوطلبان انسانهای شریفی هستند لاکن وقتی فرزند هریک از داوطلبان در کشورهایی مانند انگلیس وامریکا و کانادای تروریست و یا فرانسه و المان که تجهیزات در جهت تضعیف اسلام صادر می کنند مسلما ان فرزند اهرم فشاری بر عملکرد رییس جمهور خواهد گذاشت و زمانی که ان شخص رییس جمهور شد در پشت پرده در مقابل کشورهای دشمن اسیب پذیر خواهد بود.
رای بی رای
سلام یه شورا نباید اینقدر قدرت داشته باشه تمام اینها در خدمت به انقلاب ناخن کوچیکه هاشمی رفسنجانی هم نمیشدن ولز بیرحمانه به تمام حیثیت این امیر کبیر دوران تاختند واورا برانداختن
خدایی کم سر مردوم درد بیارین یا احمدی نژاد یا رای نمیدم من
اقا یان کاندید مورد نظرتان اگر به میدان باز گرد نهایتا ۳تا ۵ درصد رای به صندوق باز میگردد اصل رای ۵۰ تا ۶۰ درصدی
اقای احمد نژاد هستند که قطعا پیروز میباشد
اگر به رای مردم یا من راننده کارگر احترام میگذارید باید بگذارید احمد نژاد بیاد از قول خودم میگم جز احمدنژاد مردتر پاک دست تر وکسی که عمل میکند بهتر سراغ ندارم واگر ایشان تایید نشون بنده رای الکی نشناخته به کسی نمی دهم راننده تاکسیم
علی لاریجانی از اول انقلاب تا حالا پُست های کلیدی در مملکت داشته و نمره ی قابل قبولی از طرف مردم نگرفته. ایشون هم مثل هاشمی رفسنجانی ، هر طرفی پیروز انتخابات میشد، به همون طرف می غلتید. اگه هم تایید میشد تعداد آراء کسب شده وی بیشتر از ۱۰۰ هزار نمیشد. مطمئن باشید.
الآن دقیقا چی شد؟
آقای لاریجانی و سایرین شما سالهاست کاری برای ما مستضعفین نکرده اید و لیکن همیشه هم در راس بودید ظاهرا هنوز به اندازه کافی از سفره انقلاب برخوردار نشدید بس است خجالت بکشید و آماده حساب و کتاب باشید
چه جبرانی کرد آخه؟
فقط گفت رهبری درست میگه و والسلام
خب چرا اینا رو رد صلاحیت کرده
خود پزشکیان علنا میگه به مردم اعلام کنید
شورای نگهبان هیچ دلیلی نمیاره
انتظار داره مردم در فضای مجازی سکوت کنند
همش تقصیر شورای نگهبانه که حضور در انتخابات کمرنگه
با مردم صادق باشید
این نظرسنجی شما عمل نمی کند
خب نتیجه چی شد؟
تصميم شوراي نگهبان كاملا درست بود ا
تابناک به کجا اینچنین شتابان.
دوباره اختشاش بشه باید شورای نگهبان جواب بده نه نماینده
عجب جبرانی کرد
عجب مردم اگاهند
ما با دو مطلب روبرو هستیم الف : حفظ جایگاه حقوقی شورای نگهبان ب : حفظ جایگاه فردی اعضا شورای نگهبان / پذیرش اشتباه از سوی این شورا نقدهای بسیاری در باره عملکرد گذشته این شورا را بمیان میکشد وقطعا باعث تضعیف جایگاه حقوقی و حقیقی اعضا خواهد شد / اما چنانچه فردی که به اصرار ، مطالب خلاف واقع را بدیگران واقعیت نشان میدهد " طبق فرموده آیت الله آملی لاریجانی " بعنوان متخلف و مغرض معرفی شود واز ادامه کار ایشان در شورا پیشگیری شود شان و منزلت شورا بیش از پیش افزوده خواهد شد وحرمت سایر افراد نیز بجا خواهد ماندو اما مشکل سابقه این فرد و روابط بسیار صمیمی این فرد با یکی از نامزدهای کنونی ریاست جمهوریست که قطعا حذف این فرد بطور ناخواسته به وجه سیاسی این نامزد محترم لطمه خواهد زد / کار دشوار وامتحان بسیار سختی در مقابل شورای محترم نگهبان قرار دارد
هیچ کس تایید نمیکن چون ریسی انتخاب کردن
اخرش نفهمیدم چجوری جبران کرد یعنی تایید صلاحیت شدن
عدم پاسخگویی را یاد بگیرن؟
نوش دارم پس ازمرگ لاریجانی وپزشکیان
خیلی واضح بود که روی سخن رهبری با شورای نگهبان نبود
و اصلا رهبری اسم برد از فضای مجازی
بیانیه ی شورای نگهبان هم برای جمع کردن کندی بود که کدخدایی زد
تنها جبرانی که میتوانند بکنند اینه که دستور دهند آقای لاریجانی و پزشکیان. بجای ریاست جمهوری که پر از دردسر وفحش خوردن است.. بشن سفیر در فلان کشور که احتمالا همینطور هم خواهد شد.. خدا وکیلی حرف نداره کاش من رد صلاحیت شده بودم
چه نونی به هم غرض میدن
چه رسیدگی؟ چه جبرانی؟ این که دو تا جمله کلی بود که بچه مدرسه ای ها هم بلدن بگن
سلام
بگوئید برای شورای محترم
اسپند دود دهند و آیه الکرسی قرائت کنند فوت شان کند
خدایی نکرده
چشم نخورند
ملت
الحمدلله جبران خیلی نظام را بلد نبود و نمی دانست و منتظر بود تا از شورای محترم یاد بگیرد
که
آموخت
مبارک باشد ان شاءالله
میشه دقیقا شفاف بیان بشه جبران که رهبر فرمودند چجوری انجام گرفته ؟
سلام،دراین مرحله شورای نگهباننمره۲۰ گرفت
شورایی که بهانه اش فضای مجازی باشد شورا نیست کودکستان هست
ماکه نفهمیدیم شورای محترم نگهبان بزرگان راتائیدصلاحیت ویااحرازصلاحیت نکرد که مشکل همین بوداکنون که جبران کرده یعنی بایستی آنانراتائیدصلاحیت ویا محترمانه تراخرازصلاحیت کندکه جبران عدم تائیدصلاحیت ویاتائیداحرازصلاحیت گردند .
مگه رهبری فرمودندبه اشتباه تاییدنشدند؟وتاییدشون کنید؟
این همه در حق مردم ظلم شده اینرا رو که میخواد جواب بده
به احمدی نژاد ظلم نشد الهی شکر
چرا احمدی نژاد رد کردن
گزارش غلط نهادهای امنیتی تاثیر در رای نهایی تأیید صلاحیت ندارد.اقا از حکم حکومتی آقایان احمدی نژاد و پزشکیان و لاریجانی و جهانگیری و سعید محمد و ضرغامی را تایید کند
دولت تدبیر و امید کشور را به مخروبه تبدیل کرد به هر کس هم می گفتی مقصر این بدبختی ها حسن روحانی است می گفتند مگر حسن روحانی را شورای نگهبان تایید نکرده
حالا شورای نگهبان برای اینکه این وضعیت پیش نیاید حساسیت بیشتری نشان داد
گزارش غلط نهادهای امنیتی تاثیر در رای نهایی تأیید صلاحیت ندارد.اقا از حکم حکومتی آقایان احمدی نژاد و پزشکیان و لاریجانی و جهانگیری و سعید محمد و ضرغامی را تایید کند
آخه لاریجانی تو مجلس چکار کرد که رئیس جمهور هم بشه بسه دیگر اشرافی‌گری خانوادگی
واقعا شورا نگهبان پس از ساعت ها تلاش جبرانی بزرگ و کبیر انجام داد همه یاد بگیرید
من دوغ تو را به هیچ پپسی ندهم
احسنت تو را به هیچ پپسی ندهم
شرمنده ولی از آن که تحمیل شود
من رأی به همچنین رئیسی ندهم
وای به حال ملتی که خوب و بد را دیگری برایش تصمیم بگیرد
خداوکیل خودتون وجدان داشته باشید
علی لاریجانی۱۲سال رئیس مجلس بود
چه کارمفیدی واسه این مملکت انجام داد
نکته اول اینکه شورای نگهبان طبق بیانیه خودشون مستنداتشون فضای مجازیه که دقیقا درست گفتند نکته دوم هم نفرمودن دقیقا شورای نگهبان چه چیزی رو جبران کرد؟
مسئله اصلی اینه که درانتخابات ریاست جمهوری دوره قبل دو رییس جمهور انتخاب شدن
واقعا با این جوابیه معنی جبران را فهمیدیم!!!!
احسنت به شورای نگهبان
با سلام رهبری که نگفت تایید کنندانهارو گفت برسی بشه در ضمن این آقایان در پستهای قبلی شاید موفق بودند اما با ملاکهای ریس جمهوری صلاحیت ندارند و ظلمی که به آنها شد به خاطر تهمت های ناروا از سوی افراد مغرض بود که می خواستند حواشی درست کنند شورای نگهبان هم بعد از سخنرانی رهبری سریع تشکیل جلسه دادنداین یعنی گوش به فرمان بودن
اصلا مهم آمدن نیومدن نیست مهم این بود علی لاریجانی از حرفا تیره بشه وگرنه مهم نبود بشه یا نه
جبران؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
باسلام...واقعا چراهیچ کس متوجه منظور رهبر از جفا به کاندیدای ردصلاحیت شده رونفهمید؟؟؟؟عزیزان مننظورایشون این بود که بعداز رد صلاحیت حرفهای نابجا وتوهینهایی متوجه. خودوخانواده بعضی کاندیداها شدوخواستند ازاطریق شورای نگهبان این توهینها ووصله های ناجوراز خانواده های آنها رد بشه.فقط همین
مردم ما خیلی جالب هستند و خیلی خوب استدلال میکنند اون موقع که احمدی نژاد رو نیروهای انقلابی حمایت میکردند مخالف اون بودند هرچند که عالی کار کرد ولی الان چون با نظام زاویه داره مردم دوستش دارن
وقتی شعور مردم به سخره گرفته میشه انتظار مشارکت و رای دادن هم نداشته باشند هرچند حضرات از خداشونه مشارکت پایین باشه
خود شیرینی و خود را عزیز کردن یعنی حواسم هست
خوب نتیجه جلسه شورای نگهبان چی شد ، فضای مجازی و رسانه ها مقصر شناخته شدند یعنی شورای نگهبان اشتباه خود را نپذیرفت
رای ما رئیسی عزیز
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
رای ما رای ندادن است
با سلام خدمت شما عرض کنم که بنده فقط رهبری وراه درست راقبول دارم سیاست که باشد زود ناکام میشوند
به این میگن قدرت رسانه که اونطور که میخوان افکار هدایت میکنن که برداشت از صحبت های رهبری اونطور باشه که اونها میخوان برید یک بار دیگه با دقت بخونید ببینید اصلا منظور رهبری شورای نگهبان بود ادامه صحبت‌ها رو هم بخونید می‌بینید که اشاره به کجا داشتند با این وضع اگه روحانی هم کاندید بشه باز رای میاره
درودبر شورای نگهبان
مردم در تعجبن که چرا وقتی رهبری و خود سخنگوی شورا میگن اعضای شورا مصون از اشتباه نیستند پس برای چه و چه کسی که انها اجازه داده برای مردم تصمیم بگیرند
خوب خدا را شکر تنها مشکلی که داشتیم حل شد
هیج مساله ای بدتر از فقر وبیکاری نیست چرا جبران نمی کنی اگر نمی دانی واویلاه اگر میدانی پس عدالت نداری یانمی توانی وظالمی بیشترازلین مردم را عذاب ندهید الله اکبر یا صاحب لزمان ادرکنا
وقتی براساس یک سری گزارش غیرواقع رای برعدم صلاحیت شخصی صادر می گردد و متعاقبا غیرموثق بودن گزارش مدلل می گردد پس چون ردصلاحیت برمبنای این گزارش ناصحیح صورت پذیرفته است مبنای اعاده حیثیت و جلوگیری از تضییع حقوق افراد وارد کردن آنها در رقابت انتخابات است و چنین اقدامی بهترین اعاده حیثیت و جلوگیری از تضییع حقوق افراد است.خداونداین رهبر حکیم راحفظکند.
بسم الله الرحمن الرحیم
باعرض سلام
منتظر بیان دلیل عدم احراز صلاحیت آقای پزشکیان از سوی خودشان هستیم.
رای ما احمدی نژاد
همیشه یا دشمن مقصره یا مردم ، هیچوقت نمیخواهند معایب یا اشتباهات خودشان را قبول کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
اشتباه اشتباه است و باید پذیرفت نه اینکه توجیه کرد.که میشود عذربد تر ازگناه،
مشکل اینجاست که خوب حرف گوش نمیدیم رهبری فرمودندآبروی کسی برده نشه همین بخصوص درفضای مجازی
ربطی به شورای نکهبان وتایید مجدد افراد نداره
آب درهاون دشمن نریزید
الان چی رو رسیدگی و جبران کردند ؟ ظاهرا تابناک زده تو کار طنز
شورای نگهبان آبرو نگه می دارد اسناد را منتشر نمی کند .
احزاب تصمیم گیرنده هستند پس تفاوتی ندارد چه کسی از هر حزب پای کار باشد .این که این آمد ان نیامد همه بازی های حزبی و انتخاباتی است
شورای نگهبان چه شاهکاری داشته،یک بیانیه داده درنظر خود پافشاری کرده،دوستان عزیز اشتباه را باید پذیرفت نه اینکه توجیه کرد.
رهبری می‌بیند و می‌شنود که میلیونها هموطن برگشتن آقاي احمدی نژاد را به عرصه رقابت‌ها را ازشخص خودش مطالبه می‌نمایند؟ آیا توصیه به انتخابات پر شور نکرده اند
شورای نگهبان چه شاهکاری داشته،یک بیانیه داده درنظر خود پافشاری کرده،دوستان عزیز اشتباه را باید پذیرفت نه اینکه توجیه کرد.
شورای نگهبان چه شاهکاری داشته،یک بیانیه داده درنظر خود پافشاری کرده،دوستان عزیز اشتباه را باید پذیرفت نه اینکه توجیه کرد.
یعنی چی؟! چون طرف مقام داره،، یعنی اشتباه شده و باید جبران بشه،، یعنی این آقایون که رد صلاحیت شدن هیچ ایرادی نداشت؟!!

اما از ما که حقمون ضایع شده،،، کی جبران کنه؟! چون فرد عادی هستم و مسئولیت و مقام ندارک، کسی پاسخگو نیست؟!
قرآن کریم:ومن نُعٓمّره ننکسه فی الخلق....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
بهتربودترجمه آنرااضافه میکردی چون ماسوادمان درحدزبان قارسی است وعربیمان ضعیف است
اگر آقای لاریجانی تائیدبشود رأی آقای رئیسی بیشتر میشود
اصلا کار نداربم که منظور رهبری چه کسانی بودن اما اینو میدانم که اگر لاریجانی تایبد هم بشه بین مردم رایی ندارد.
لاریجانی، جهانگیری و سعید محمد باید تایید صلاحیت شوند
و پزشکیان از مجلس اخراج شود،
X عجب عجب یه سوال دارم میشه بگین نتیجه اش چیشد شورای نگهبان با گفتنش چیزی درست نمیشه باید عمل کنه تا بفهمیم جبران کرده اگر واقعا جفا شده هنوز وقت است جبران کنند برکردونند کسانی که بهشون جفا شده وگرنه با حرف زدن چیزی درست نمیشه
با این ترفندها تنور انتخابات گرم نمی گردد !
اتفاقا در فرمایش مقام معظم رهبری قصوری متوجه شورای نگهبان نبود و بهترين افراد انتخاب شده‌اند
بیان رهبری کاملا واضح بود و ناظر به فضای مجازی و هیچ گله ای از شورای نگهبان نکردن. این اصلاح طلبان غربزده همیشه با شانتاژ و جوسازی رای میارن و تخریب شوراي نگهبان از شگرداشونه. اما اگه کسی مریض نباشه و منصفانه قضاوت کنه این جای تقدیر داره که شورای محترم نگهبان در احراز صلاحیت های اشخاص شناخته شده هم تعارف نداره و به وظایفش عمل میکنه.
تشکر که معنای جبران هم به ادبیات سیاسی ما اضافه شد.
هرچند هزار رأی مفت هم داشتم به لاریجانی هرگز.
حتی اگه قرار بود به احمدی نژاد یا خدای نکرده سفید بیندازم.

مملکت باید پوست عوض کنه همتی را آزمودن خطاست ایشون به عنوان پسر خواهر مرحوم رفسنجانی چهل ساله بر مسند پست و مقام بوده و آخریش بانک مرکزی با این عملکرد.
فقط سید ابراهیم چه رأی بیاره چه نیاره.
برای‌رهایی‌بخوان‌دعای‌فرج‌را،،بیاعزیزدل‌زهرا،خسته‌شدیم‌ما
من صحبتهای مقام معظم رهبری را کامل گوش دادم
اصلا کاری به شورای نگهبان نداشتند.
تصریح کردند که در فضای مجازی به کاندیداها ظلم شده است. و اینکه میگوییم فضای مجازی رها شده را دریابید یک مصداقش همین است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
کجا گفتند در فضای مجازی ظلم شده؟ چرا از خودتون حرف میزنید؟
گفتند در جریان احراز صلاحیت به خاطر گزارش های غیر واقع ظلم شده. فضای مجازی هم اون گزارشهای غیر واقع که مبنای عملکرد شورای نگهبان بوده رو منتشر کترده. بنابراین هم اون نهادها که گزارش دروغ تهیه کردند و هم شورای نگهبان که بر اساس اون گزارش ها و بدون راستی آزمایی صلاحیتی ها رو رد کرده مقصر هستند
پس احمدی نژاد چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه آزمون سختی. خدا به همه بصیرت بده. گاهی فکر میکنم اگر ما هم در زمان معصومین بودیم، از فریب خوردگان میشدیم. در صفین همون کاری رو میکردیم که نادانان کردند...
من هم به خیلی چیزها معترضم...
ولی رای میدم.
به نیابت از سردار شهیدمون...
اگر شورای نگهبان صلاحیت آقای پزشکیان و آقای لاریجانی واحمدی نژاد را تایید می‌کرد اونوقت درستکار میشد؟
به نظرمن فرمایشات حضرت آقا درخصوص بی احترامی نکردن به شخص ردصلاحیت شده میباشد. همانطور که یک سری افراد درفضای مجازی از کاه کوه ساختند وبه اصطلاح خودمون پیاز داغ زیاد کردند. باید مراقب باشیم که به هیچ کس توهین و بی احترامی نکنیم. بایدسیره مولا علی (ع) را الگو قراردهیم.
به نظرم
خوب چرا فرزندان سران مملکت اسلامی تقریبا همگی در اروپا و آمریکا هستن . اگه میگی مرگ بر آمریکا چرا اهل بیت تو بلاد کفر هستن
خوب چرا فرزندان سران مملکت اسلامی تقریبا همگی در اروپا و آمریکا هستن . اگه میگی مرگ بر آمریکا چرا اهل بیت تو بلاد کفر هستن
سلام وقت بخیر. این انتخاب نمایندگان با نگاه به کل زندگی افراد انجام شده و این افرادی که رد صلاحیت شده حتما مشکلی در زندگی دارن مثل تحصیل فرزندان در غرب و شورای نگهبان همگی مجتهد هستن و کار بلد پس الکی گمانه زنی نکنید لطفا
چقدر خوبه که هنوز فکر میکنیم که اگر یکی دیگه بود بهتر بود مشکل اینجاست که واقعا فرقی نداره کی رییسجمهور
رای بی رای
من به هیچ کدام از ردصلاحیته شده ها رای نمیخواستم ولی اگر قراره فردی که 12 سال رئیس مجلس بوده، فردی که سالها وزیر ونناینده مجلس و نایب رییس مجلس بوده یا فردی که 8 سال معاون اول بوده وهست صلاحیت نداشته باشند، چه تضمینی داریم که کاندیداهای فعلی یک ماه بعد صلاحیت دارند، پس با استدلال خودشون شرکت کردن بی معنیست...رای بی رای
سلام علیکم
شش فقیه شورای نگهبان رو رهبری تعیین می کند و شش حقوقدان را رئیس قوه قضائیه به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد میده و درصورت تأیید مجلس، به عضویت شورای نگهبان در می آیند.

شورای نگهبان بر اساس گزارشات و اسنادی که با استعلام از مراکز پنجگانه به این شورا فرستاده شده، بر اساس قوانین لازم الإجرای این شورا، حکم به احراز یا عدم احراز صلاحیتها داده و هیچ اشتباهی در آن نبوده، بلکه برخی از این اسناد و گزارشاتی که به شورا فرستادند مشکل داشته و باید که گزارش خلاف واقع رو داده برخورد بشه نه با شورای نگهبانی که بر اساس قانون عمل کرده
ببینید بیخود تفسیر به رای خود نکنید، اگر رهبر نظرشون بر تایید برخی افراد بود با حکم حکومتی این کارو می کردن. در ضمن در سخنرانی قبل از اقتدار شورا تشکر کردن و نیز گفتند دستگاهای مسئول باید جبران کنند یعنی خبرگزاری ها و... که در فضای مجازی گمانه زنی کردن و دروغ نسبت دادن و گفتن که شورا به خاطر فرزند فلانی تاییدش نکرده و این خلاف واقعیت بوده و آنها باید جبران کنند اسمی از شورا نبود.
رای بی رای
هنوز زود است كه خيلىها متوجه شوند كه فردى كه بيش از همه قانون را رعايت ميكند شخص رهبرى است. ملت ايران بايد افتخار كنند كه چنين شوراى نگهبانى را دارند كه صد آلته بايد چنين ميكردند. البته كه أعضاء شورا متوجه هستند كه انتخاب هاى غلط قبلى انها چه هزينه هاى .. برأى كشور داشته است. اى كاش روزى بريد و مسامحه انان نسبت به تأييد روحانى منتشر شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
تنو دیگه خیلی پرتی با این دیدگاه چرا آی پی تو عوض
رهبرگفتنددرفضای مجازی به اینها ظلم شده،نه اینکه شایسته تاییدهستند
لاریجانی روحانی دیگر است ولایتش ، ولایت اکبر است
من سی وشش سالمه تاآخرعمرم درعجب میمانم چرادرحق احمدی نژادظلم شد.
این اقایان قدرت داشتن و مشخص شده بهشون ظلم شده
بنازم به ضرب شصت آیت الله جنتی و دوستانش، که اختلاسگران و پوپولیستها را چنان در جای خود نشاندند که شاید یکسال طول بکشد خود را بازیافت کنند
وقتی جهانگیری علنا میگه به سفارش سران اصلاحات کاندید شده معلومه که دروغ گفته که مستقل اومده و وامدار اوناست و نگهبان ردش میکنه
دو سال قبل گفتند با حقوقهای نجومی مسولین برخورد شود آیا برخورد شد؟ واقعا متاسفم
فقط رئیسی
کاش فکری هم بحال اساتید دانشگاه آزاد بشه...که با تحقیر و جفا و ستم رییس دانشگاه آزاد به آنها، به شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس مجلس و... نامه زدند با هزاران امضا... اما هنوز رسیدگی نکرده اند..
باسوادترین و با کلاس ترین و بهترین رئیس جمهورهای ایران بنی صدر و خاتمی بودند که مقبول جهان هم بودند ولی متاسفانه اصول گرایان و تندروهانگذاشتند برای کشور و مردم کار کنند .!!!!
چون تخصص ندارم نظر نمیدهم.
پس در نتیجه فضای مجازی کاملا فیلتر... خخخخخخ
درود بر ابراهیم بت شکن .... والسلام
مردم آذربايجان منتظر تجدید نظر هستندتا فرزند خود پزشکیان فرد توانمند و باتجربه و انقلابی و... تایید بشه
هرکس بیاید به فکر خودش هست هیچ کس به فکر مردم بدبخت و بیچاره نیست الکی حرص نخورید
سلام
رهبری انقدر هم که شما فکرمیکنید ساده نیست که اگرهم اختلافی با شوارای نگهبان داشته باشه بیاد درتریبون عمومی اعلام کنه که باعث تنش بشه..رهبری گفتن جفا درحق داوطلبان رد صلاحیت شده نه درحق صلاحیتشان بلکه به خاطر بی اخلاقی های برخی که حرفهای غلط به اونها نسبت داده شده بود رو منظورشون بود
هیچ کار بدی نکرده شورای نگهبان فقط اشتباه چهار سال پیش رو نکرد و مدیریت کشور رو به کسانی امکانش بود مردم گولشون رو بخورن ومثل روحانی باشن نداد. خدا خیرشون بده. مطمئنم خدا ازشون راضی. بعدا نتیجه این درستی کارشون رو میفهمیم. همیشه نباید همه رو راضی کرد.
درکل بیانیه حضرت آقا پیامی که داشت حفظ حرمت و آبروی افراد است که شبکه های مجازی باعث حتک حرمت شده اند.
سلام خواستم یه کمکی به ما بکنید الان ما تو گرماییم منو دوتا بچه کوچک اهل خرمشهریم خواهش میکنم در حد توانتون کمک کنید تا یه کولر معمولی دست دوم بگیریم بخدا اهل گدایی نیستیم غیرت داریم بخدا پس میدم ۶۳ .. مزرعه.میتونید استعلام بگیرید اوضاع مارو خدا میدونه با چه خجالتی نوشتم این حرفا رو حلال کنید خواهرا و برادرا.خدا هیچ بنده ای رو به اینجا نرسونه
درفضای مجازی به عدم احرازشدگان جفا شده ومسول فضای مجازی ریس جمهورودولته نه شورای نگهبان،لاریجانی دراین مدت که ریس مجلس بودچه کارکرد؟
تنها راه :
رای بی رای !
رای بی رای
گل بود به سبزه نیز آراسته شد
چرا نظر این بنده خدا رو حذف کردید آقایان سانسور چی بعد ادعای آزاداندیشی هم دارید
این آقایانی که تایید ‌شدند بنظر شما خیلی سرترند از اول انقلاب در پست و سمت داشته اند تا حالا چه گره ای از مشکلات کشور را حل کرده اند .....
خوب چرا همه نظرهاروحذف میکنید.این شدازادی اگربگیم بله بله قربان شمامیزارید تونظها.خداروشکرفهمیدیم عدل وانصاف یعنی چی ودیگر هیچ .
بنظر من عدم صلاحیت لاریجانی بهترین کار بود امیدوارم نظرشون برنگرده این برادر ها در قوه قضاییه و مجلس به اندازه کافی خودشون ثابت کردن
یک نفر در ظاهر بعنوان سخنگو ولی همه کاره و تصمیم گیرنده اصلی ، یک اطلاعیه صادر کرده آیا نشانه سرعت عمل شورای نگهبان باید تلقی کرد ؟؟؟
6 عضو حقوقدان شورای نگهبان با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه به مجلس و تصویب نمایندگان مجلس جزو شورای نگهبان شدن اونوقت این 6 عضو اگه میخواستن هم نمیتونستن در خصوص احراز صلاحیت ها بیطرانه نظر بدن.
اگه به صحبت های رهبر خوب توجه کرده باشیم منظور ایشون به فضای مجازی بود نه نظر شورای نگهبان چون بلافاصله بعدش فرمودند فضای مجازی رها شده است اما متاسفانه یه عده ای یا نفهمیدن یا خودشون رو به نفهمی زدن که برداشت دیگه ای کردن که منظور رهبر شورای نگهبانه حالا اگه کسی که مدعی سکان ریاست جمهوری یه کشورهصحبت به این واضحی رو نفهمه چطور میخواد صحبت های مجامع بین المللی رو خوب و صحیح درک کنه اگر هم که که خودش به نفهمی زده که دیگه بدتر از الان که دچار کج فهمی از صحبت های به این واضحی شده دیگه بعدا میخواد چیکار کنه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که احراز صلاحیت نشدند جفا و ظلم شد. نسبت‌هایی داده شد یا به خودشان یا خانواده‌شان که واقعیت نداشت. خانواده‌های محترم و عفیف که مواجه با چنین نسبت‌هایی شدند. گزارش‌های خلافی بود که بعد هم مشخص شد که خلاف است.حفظ آبروی افراد جزء بالاترین وظایف است.
رسیدگی و جبران
بزرگترین جوک قرن...
رای بی رای
تمام
دوستانی که میگن منظور رهبری شورای نگهبان نبوده میشه به یک سوال جواب بدن
اگه منظور رهبری شورای نگهبان نبوده چرا شورای نگهبان بعد از سخنان رهبری جلسه فوق العاده تشکیل دادن؟؟؟؟؟؟؟
تکلیف شورای نگهبان چیست ؟عمل به قانون یا جلب رضایت جناههای سیاسی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
عمل به قانون؟؟؟؟ منظورت دقیقا چه قانونی است؟ اینکه جلوی انتخاب آزاد را بگیرند و حق انتخاب به مردم ندهند؟
بنازم ب این شورای نگهبان ،کاری کرد کارستان ،آخه پدرمردم تو این هشت سال دراومد، ب نظرمن بجای دست هایشان باید پاهایشان را بوسید.
باعرض سلام وتسلیت به مناسبت سالگردرویدادپانزده خردادوشهادت امام صادق علیه السلام.امام خامنه ای منظورشان ازاجحاف به ردصلاحیت شدگان کسانی رامیفرمایندکه درفضای مجازی اخبازکذبی ازخانواده این عزیزان منتشرکردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که احراز صلاحیت نشدند جفا و ظلم شد. نسبت‌هایی داده شد یا به خودشان یا خانواده‌شان که واقعیت نداشت. خانواده‌های محترم و عفیف که مواجه با چنین نسبت‌هایی شدند. گزارش‌های خلافی بود که بعد هم مشخص شد که خلاف است.حفظ آبروی افراد جزء بالاترین وظایف است.
تنها بحث فرزند در خارج نیست موضوع املاک و اموال در خارج هم هست
بدون احمدی نژاد رای بی رای جرات نداشتن تایید کنن
احزاب سیاسی باید آزاد و فعال شوند کاندید معرفی کنند و مردم به دیدگاه آنان رای دهند درحال حاضر شیوه نادرست است
من که دیگه رای نمیدم هر کی میخواد بیاد بیاد
فرقی نداره به خدا چه بی سواد چه با سواد
احسنت به این سرعت عمل. مشکل مشارکت مردم هم خداروشکر حل شد.
احسنت به این سرعت عمل. مشکل مشارکت مردم هم خداروشکر حل شد.
شایدم تو صندوق انتخابات
ولا یه دلیل هم نیاوردن که چرا احمدی نژاد را رد صلاحیت کردن کاشتی که احمد نژاد هم بود بین نامزدین ریاست جمهوری
سلام کسی که پاک و سالم زندگی کرده باشه نه فضای مجازی نه هیچ کس دیگه ای نمیتونه خرابش کنه شاید تهمت‌هایی زده بشه ولی هیچ وقت ماه پشت ابر نمی‌مونه
سلام کسی که پاک و سالم زندگی کرده باشه نه فضای مجازی نه هیچ کس دیگه ای نمیتونه خرابش کنه شاید تهمت‌هایی زده بشه ولی هیچ وقت ماه پشت ابر نمی‌مونه
فقط اقا محمود بس
فقط اقا محمود بس
تابناک فقط بگو به چه چیزی رسیدگی کرد و چه چیزی رو جبران کرد؟
رای نمیدم
کاش به نجومی بگیران شرکت نفت و دیگر نجومی بگیران و مدیران اقدام و تحول صورت گیرد....چون جفا و ظلم به سایر کارکنان دستگاه‌های دیگر است...
رهبر عزیز انقلاب بازم مثل همیشه بزرگوارانه، پدرانه،مسئولانه، منصفانه و بیطرفانه با قضیه برخورد کردند. کاش همه مسئولان کشور همینگونه با همه موارد برخورد میکردند که اگر اینگونه بود الان ایران ما سرمشق دموکراسی و مردم سالاری بود
آخ لاری جانی اومد
آن جانی جانی اومد
آخ یارِ جانی اومد
جان جانِ جانی اومد
فضای مجازی تو خیلی بدی بد بد بد بد خیلی بد
من احمدی نژادیم
جون هرکس دوست دارید دست مارا بگیرید وضع خراب باور کنید هیچکس رای باید ندهد
۸ سال یک جناح بود ،بزارین یه ۸ سال هم بر وقف مراد ما ها باشه انوقت ببینین کدوم به صلاح مملکته
وقتی رهبر معظم می فرماید که در حق نامزدها جفا شد که منظورشان شبکه اجتماعی نیست چون شبکه های مجازی شب و روز درحال جفا کردن هستند و اصلا آنقدر بدیهی است که نیازی به گفتن نیست و خاصیت آنها آزاد بودن آنها است و همه هم می دانند که ممکن است اخبار آنها دروغ باشد
منظور ایشان نهاد شورای نگهبان است و ایشان بی جهت حرفی نمی زنند و منابع خبری و گزارش هایی که به او می رسد معتبر است و برگرفته از شبکه مجازی نیست
احتمالا نظر رهبر این بوده که علت رد صلاحیت این افراد چیزی غیر از خانوادشون بوده و رسانه ها به موضوع خانواده و فرزندان اونها دامن زدن که این کار اشتباه بوده
رها بودن فضای مجازی حسن فضای مجازی است و علت اینکه مردم به سمت رسانه های خارجی می روند بخاطر باز بودن فضای آن است
همه مردم الان می دانند که بسیاری از خبرهای فضای مجازی دروغ است اوایل بیشتر اعتماد داشتند ولی بمروز زمان اعتماد به فضای مجازی کمتر شده است
ما باید به جای پاک کردن صورت مسئله آن را حل کنیم
اول اینکه هر کس وارد سیاست می شود یعنی وارد بازی با سرنوشت مردم شده است و چیزی که در رابطه با سرنوشت مردم است باید مورد شک و تردید مردم قرار گیرد و سرنوشت مردم بالاتر از آبروی اشخاص است
دوم اینکه هرکس وارد سیاست می شود خودش باید دروغ و راست خودش را اثبات کند و شکر خدا سیاستمداران ما آنقدر پررو و زبان دارند که از خود دفاع کنند و مردم هم به اندازه کافی فهم دارند که راست و دروغ را از هم تشخیص دهند و از قدیم گفته اند که آن کس که حساب پاک است از محاسبه چه باک است
سوم اینکه اینکه فرزند کسی در خارج مقیم شده و مشابه چنین موضوعاتی که آبرو بردن نیست آیا گناه و جرمی از نظر الهی مرتکب شده است و اتفاقاً بر عکس نشانه همت والای او است.
و البته ناگفته نماند که موضوع آبرو برای زندگی شخصی حرمت دارد و نباید حرمت آن شکسته شود. اما برای مسائل اجتماعی تفاوت دارد و حتی خدا هم برای برخی از مجازات ها که آثار بد اجتماعی دارد بردن آبرو را تجویز کرده است
الان موضوع اینه که اگر منظور رهبر فضای مجازی بوده پس چرا شورای نگهبان پیام داده و اگر منظور شورای نگهبان است آیا این پیام شورای نگهبان جبران کردنه؟!
ازین بیشتر یه خبرگزاری میتونست خودشو بزنه به اون راه؟ دقیقا چطوری جبران کرد؟ دقیقا چیو بقیه یاد بگیرن؟
یا محمود یا هیچچچچچچچ.
یک عمر با مردمسالاری و تکرار میکنم به لیست ۲۰ نفره و کاندیداهای سبز و بنفش رای دادیم این شد نتیجه اش . اینبار بگذار به آنچه که شورای نگهبان تایید کرده رای بدیم شاید وضعمان درست بشه من به ریسی رای میدم به خاطر همون یک کاری که تو قوه قصاییه بر علیه خصوصی سازیها انجام داد و مال رفته زا به ملت برگردوند لهب
احتمالا یک نهاد امنیتی این متن رو تهیه کرده وبه شورای نگهبان دستور داده شده همین متن رو اعلام کنین
تورو خدا اگه میشه یه کمکی هم به منه تاجره بینوا کنید . الان توی این گرمای شدید تابستون کولر رویس رویزم از کار افتاده اگه میشه یه صد میلیونی کمک کنید . پیشاپیش ممنونم از لطف شما هموطنان مهربون .
اره واقعا در مناظره اول همتی و مهر علیزاده نشان دادند که از تمام رانتهای موجود کمال استفاده کردند و حتی قادر نبودند از روی نوشته بخوانند و از زبان اذری کمک گرفتند البته اینه ته مانده این قوم اصلاح طلبان هستند ولاریجانی و پزشکیان و... جای خود دارند
معذرت میخوام یه سوال؟من واقعا متوجه نشدم.در عرض چند ساعت چه کاری کردند که جبران شد؟؟؟
ما هم چی،، رای نمی‌دهیم افتاد
خب نتیجه چشید؟ فضای مجازی را باید دستگیر کنیم؟ لعنت بر فضای مجازی !!
زمان چه زود می گذره . یک زمانی مجوز تایید صلاحیت انتخابات مجلس، اثبات رای به احمدی نژاد بود.
از قدیم میگفتند که شنونده باید عاقل باشد. مملکتی که همه چیزش با میگویند... و یک نفر گفته فلانی اینجور ...و یک نفر گفته فلانی آنطور... که اداره نمیشود . همین شورا در دوره های قبل میگفت ما خودمان شنیده ها را بررسی کردیم و حال میگوید که ما نمیدانیم، گفته بودند، در فضای مجازی گفته بودند و نظایر این فرمایشات
وا مصیبتا به این مملکت
جک سال اینه که جبران شد شما هم یاد بگیرید.
شما چگونه توانستید سعید محمد را رد و همتی را تایید صلاحیت کنید چگونه میتوانید در پیشگاه خداوند جواب این بی عدالتی را بدهید سعید محمد کسی بود که هم کارنامه و هم برنامه درخشانی داشت واقعا سعید محمد (مسلم ) انتخابات بود کسی بود که من به عنوان یک جوان 6 ماه روی آن تحقیق کرده بودم و شما در یک ساعت با امکانات و سفارشات غلط علیه ایشان او را به راحتی رد صلاحیت کردید و همتی را که کارنامه اش سیاه بود تایید کردید بخدا حلالتان نخواهیم کرد .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر