بازدید 10897
چرا ما با عراق در زمین خراب المحرق بازی می‌کنیم

اسکوچیچ: از گلی که خوردیم ناراضی ام

انتظار داشتم که شرایط مسابقه برای همه تیم‌ها یکسان باشد. ما با عراق در این زمین بازی می‌کنیم اما تیم‌های دیگر در این زمین بازی نمی‌کنند.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶ 03 June 2021

دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی ۳ بر یک تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ در چارچوب انتخابی جام جهانی گفت: از نتیجه بازی برای شروع این مسابقات خیلی راضی هستم. شرایط آب و هوایی هم سخت بود. از پس این موضوع به خوبی برآمدیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم ملی ادامه داد: با تیمی مسابقه می‌دادیم که اکثر بازی را در یک سوم دفاعی بازی کرد. بازی را برای ما سخت کرده بودند و یک مقدار ضد فوتبال بازی کردند. بازی را با نتیجه خوبی تمام کردیم. به نفرات کلیدی استراحت دادیم که فشار همه مسابقه روی آن‌ها نباشد.

اسکوچیچ: از گلی که خوردیم ناراضی ام

وی خاطرنشان کرد: تنها چیزی که از آن رضایت نداشتم، دریافت گل از هنگ‌کنگ بود. نباید چنین گل‌هایی را دریافت کنیم و باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم. ما اطلاعات کمی از روش بازی هنگ‌کنگ داشتیم چرا که مدت‌هاست بازی نکرده بودند. برتری خودمان را در طول مسابقه حفظ کردیم و شانس‌های خوبی داشتیم و هر کس که بازی را دید، می‌فهمید که کدام تیم دست بالاتر را دارد.

اسکوچیچ درباره اینکه با توجه به اینکه بازی آخر تیمش هم در همین ورزشگاه است، چه برنامه‌ای دارند، گفت: فکر می‌کنم که زمان کافی برای بهتر کردن این زمین وجود نداشته باشد. انتظار داشتم که شرایط مسابقه برای همه تیم‌ها یکسان باشد. ما با عراق در این زمین بازی می‌کنیم اما تیم‌های دیگر در این زمین بازی نمی‌کنند. هر چه باید می‌گفتم را گفتم. ما در هر دو نیمه فشار را روی محوطه جریمه حریف حفظ کردیم اما هر دو منطقه کیفیت خوبی نداشت. چاره‌ای نداریم و باید روی کار خودمان تمرکز کنیم.

این سرمربی کروات با بیان اینکه از الان تمرکز او روی بازی با بحرین است، اظهار کرد: بازی با هنگ‌کنگ تمام شد. ما به بحرین فکر می‌کنیم. سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم. باید به اندازه کافی باهوش باشیم و تمرینات ریکاوری را انجام دهیم و تورنمنت را به خوبی تمام کنیم.

وی در واکنش به اینکه تیمش رفته رفته هماهنگ‌تر خواهد شد چرا که در گذشته فقط با سوریه بازی کرده است گفت: بازی‌ها را با هم یکی نمی‌کنیم. هر بازی داستان متفاوت خود را دارد. تمرکز ما روی بازی با بحرین است. فعلا فقط به این بازی فکر می‌کنیم. ما تیم خوبی داریم و به قدرت خودمان ایمان داریم. می‌دانیم چطور از موانع رد شویم و مشکلات را حل کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر