بازدید 5416

دیدار رئیس سازمان اطلاعات مصر با محمود عباس

رئیس سازمان اطلاعات مصر امروز (یکشنبه) در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان درباره تازه‌ترین تحولات فلسطین و در راس آن آتش‌بس فراگیر در همه سرزمین‌های فلسطینی گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۷ 31 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «عباس کامل» رئیس سازمان اطلاعات مصر امروز یکشنبه در رام الله با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تازه‌ترین تحولات فلسطین و موضوع آتش‌بس با رژیم صهیونیستی گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، محمود عباس با کامل و هیات همراه او درباره تازه‌ترین تحولات مربوط به فلسطین گفتگو کرد که شامل آتش بس فراگیر در قدس، کرانه باختری و نوار غزه و همچنین بازسازی نوار غزه، پرونده گفت‌وگوی ملی فلسطین و چشم انداز سیاسی بود که دروازه‌ای برای رسیدن یه ثبات، امنیت و صلح در منطقه است.

خبرگزاری فلسطین افزود: رئیس تشکیلات خودگردان، مواضع، تلاش‌ها و ابتکار مصر تحت رهبری عبدالفتاح السیسی برای حمایت از ملت فلسطین و دفاع از آرمان عادلانه فلسطین را ارج نهاد و عباس کامل هم قول داد که قاهره هماهنگی و همکاری با دولت فلسطین را در خصوص همه اقدامات و طرح‌ها ادامه دهد.

رئیس سازمان اطلاعات مصر پس از آن به قدس رفت تا در آنجا با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «مئیر بن شبات» رئیس شورای امنیت قومی رژیم صهیونیستی دیدار کند.

رژیم صهیونیستی به دنبال خسارت سنگینی که از پاسخ راکتی مقاومت در درگیری اخیر متحمل شده و با هشدار‌های مستمر جنبش‌های مقاومت، هم اینک تلاش می‌کند به آتش‌بس فراگیر و طولانی مدت با فلسطینی‌ها دست یابد و از همین رو مصر را میانجی این قضیه کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان