بازدید 7504
۵
واکنش مددی به قهر مهاجم آبی‌ها

آیا دیاباته بخاطر پول در تمرین استقلال غایب است؟

کد خبر: ۱۰۵۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ 19 May 2021

احمد مددی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال در آستانه دیدار برابر ذوب آهن صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، احمد مددی درباره وضعیت استقلال برای دیدار امشب (چهارشنبه) مقابل ذوب‌آهن اصفهان، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال به رادیو ورزش گفت: پس از اتفاقی که در شهرآورد افتاد و حاشیه‌های فراوانی از حیث داوری، گریبان تیم استقلال را گرفت، تیم ما برای بازی امروز آماده است.

آیا دیاباته بخاطر پول در تمرین استقلال غایب است؟

او در مورد غیبت چند روزه شیخ دیاباته در تمرین استقلال و دلیل این موضوع گفت: دیاباته مصدومیتی از ناحیه پا دارد و در چند روز گذشته به درمان پرداخته است. از نظر منابع مالی مشکلات فراوانی داریم، اما دلیل حضور نداشتن او بحث مالی نیست. ما با شیخ صحبت کرده‌ایم و او شرایط ما را درک می‌کند. در صحبتی که شب گذشته با مجیدی داشتم، او گفت دیاباته در حال درمان است و در بازی امشب حضور نخواهد داشت.
مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد حضور دستیار ایتالیایی گفت:

مجیدی برای به خدمت گرفتن دستیاری که شناخت خوبی نسبت به وی داشت، درخواست کرد. ما هم رایزنی کردیم و به وی جواب مثبت دادیم. اکنون در حال طی روند اداری هستیم.
مددی در مورد تناقض حضور دستیار خارجی در استقلال با قانون ممنوعیت جذب مربیان و بازیکنان خارجی گفت: ما نمی‌خواهیم برای او کارت بگیریم. بلکه او مشاور فنی سرمربی می‌شود و فقط در تمرینات حاضر خواهد شد. ان‌شاءالله دستیار جدید پس از تعطیلات به تیم اضافه می‌شود.

مددی درباره پرونده آندره‌آ استراماچونی گفت: شرح تفصیلی رأی استراماچونی حدود 25 روز پیش آمد و لایحه مربوط به دفاعیات باشگاه استقلال حدود 15 روز قبل به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارسال شده است. ما برای این پرونده وکلای بین‌المللی گرفته‌ایم و موضوع اکنون در CAS در حال بررسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
بله شک نکنید
والا خجالت هم خوب چیزییه. چرا همه استقلالیا فکر میکنن تافته جدا بافته هستند. هنوز پول استراماچونی رو ندادید اونوقت می خواید مشاور ایتالیایی بیارید. مگه کمال فرازمند بد بود؟ شماها همتون خودخواه و هوچی گرید. برای همین هم هست که چند ساله هیچی نشدید. مجیدی هم دلش رو خوش نکنه که احمدی نژاد دوباره می یاد و بی حساب کتاب بهتون سکه میده.
خوبه 21 میلیارد مبلغ قراردادش هست تازه برای هر گل هم کلی پادش میگیره. کل فصل مصدوم بوده تازه ناز هم میکنه. همون جابر انصاری و ارمان رمضانی برای استقلال بهتر بود لاقل ارزون تر بود شما که برای سلامتی ورزش میکنید و از سهمیه و جام خیلی دور هستید.
مکتب و فلسفه این تیم استقلال همیشه فرافکنی و تقصیر رو گردن داور، وزیر، تیم حریف، فدراسیون و دیگران بوده. بابا به خودتون بیاید، بازی خوب ارائه بدید و ببرید. تمام
حیف از یک ریال که به این بدن اصلا بازیکن بدردبخوری نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست