بازدید 5831
۱

محکومیت جنایات اسرائیل ازسوی رییس شورای امنیت

وزیر امورخارجه چین و رئیس نشست شورای امنیت با اشاره به حملات هوایی رژیم اسرائیل به غزه گفت، چین اقدامات خشونت آمیز علیه غیرنظامیان را به شدت محکوم می‌کند
کد خبر: ۱۰۵۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۸ 19 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از پکن، جلسه وبیناری شورای امنیت سازمان ملل به ریاست چین برگزار شد.

وانگ ایی وزیر امورخارجه چین و رئیس این نشست با اشاره به حملات هوایی رژیم اسرائیل به غزه گفت: چین اقدامات خشونت آمیز علیه غیرنظامیان را به شدت محکوم می‌کند و همه اقدامات نظامی خصمانه باید متوقف شود.

وی گفت: اسرائیل باید به تعهدات بین المللی خود عمل کند و هر چه زودتر به محاصره غزه پایان دهد، امنیت و حقوق غیر نظامیان را در سرزمین‌های اشغالی تضمین و دسترسی بشردوستانه را فراهم کند.

وزیر امور خارجه چین تاکید کرد: پکن به تلاش خود به عنوان ریاست دوره‌ای شورای امنیت ادامه خواهد داد و از فلسطین به عنوان یک کشور مستقل به پایتختی قدس پشتیبانی می‌کند.

ژائو لیجیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین هم در نشست خبری با اشاره به ممانعت آمریکا از تصویب بیانیه شورای امنیت درباره خاتمه درگیری‌ها در فلسطین گفت: جامعه جهانی از رفتار امریکا در خصوص مسئله فلسطین بسیار مایوس شده و این کشور در شورای امنیت به شکل بی سابقه‌ای در انزوا قرار گرفته و مقابل وجدان و اخلاق بشری ایستاده است

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
در حكومت سرمايه داري، وجدان بشري كيلويي چند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل