بازدید 5273
۴

بسته اینترنتی جدید برای اعضای هیات علمی

معاون اداری مالی وزارت علوم از ارائه بسته اینترنتی ۲۰ گیگ بایتی جدید ۹۰ روزه به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خبر داد و گفت: این بسته تا اواسط مردادماه سال جاری معتبر است.
کد خبر: ۱۰۵۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 09 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدتقی نظرپور با بیان این مطلب گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و گسترش آموزش‌های مجازی؛ بعد از اتمام بسته اینترنت رایگان قبلی، یک بسته جدید اینترنتی ۲۰ گیگ بایتی، ۹۰ روزه به اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور به صورت رایگان و برای ادامه آموزش‌های مجازی ارائه شد که تا اواسط مردادماه معتبر است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و رواج آموزش‌های مجازی و برخط، افزود: یکی از دغدغه‌های مهم اساتید و دانشجویان برای برگزاری کلاس‌های درس، هزینه بالای اینترنت بود.

وی اظهار داشت: به همین دلیل، برای حل این مشکل با هماهنگی و پیگیری‌های مستمر انجام شده وزارت علوم با وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، در اسفند ماه سال گذشته، این وزارتخانه، بسته هدیه اینترنتی جدید ۲۰ گیگابایتی به اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور ارائه کرد.

نظرپور ضمن قدردانی از همکاری‌های مطلوب وزارت اطلاعات و ارتباطات ادامه داد: در این راستا، سال گذشته، یک بسته اینترنتی رایگان برای دانشجویان مراکز آموزشی و پژوهشی نیز ارائه شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
سلام واقعا دستشون درد نکنه خیلی زحمت کشیدین
با تشکر از زحمت عزیزان که 20 گیگ اینترنت داده اند ولی ای کاش قبل از اتمام بسته قبلی تمدید می کردند که مجبور به خرید بسته جدید نمی شدیم حالا بایستی با دو بسته هم زمان چکار کنیم؟
بسیار عالی. کاش در این ایام کرونایی که اموزشها مجازی بوده به دانش اموزان هم بسته اهدا می شد.
اعضای هیات علمی با آن حقوق های نجومی و بدون مالیات آیا نیاز به این کمک ها دارند ایا دانش آموزان و دانشجویان که برای انجام فعالیت های خود و یادگیری مطالب نیاز بسیار به اینترنت دارند و درآمدی هم ندارند شایسته این کمک ها نیستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی