بازدید 8866
۱

جدایی قطعی مدافع پرسپولیس و کوچ به قطر در پایان فصل

کد خبر: ۱۰۴۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶ 20 April 2021

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش که این روزها به همراه تیم پرسپولیس در هندوستان به سر می برد پس از بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، به لیگ برتر باز خواهد گشت و تا پایان بازی های فصل فعلی باید با پیراهن پرسپولیس به میدان برود.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از آن، مدافع ملی پوش فوتبال ایران می تواند از جمع سرخ پوشان جدا شود و به دلیل پایان قرارداد، به تیم جدید بپیوندد.

درباره اخباری که از قطر مبنی بر مذاکره و قرارداد با کنعانی به گوش می رسد باید گفت هر باشگاه طبق قانون می تواند شش ماه قبل از پایان قرارداد هر بازیکن از هر تیمی با او مذاکره کند و قرارداد ببندد و به همین دلیل قطری ها مدعی هستند در فاصله کمتر از 6 ماه تا پایان مدت قرارداد کنعانی زادگان و پرسپولیس کار پیوستن این بازیکن را بدون مشکل به اتمام رساندند.

الاهلی دوحه یکی از تیم های قدیمی و مطرح فوتبال  قطر است که تاکنون بازیکنان زیادی از فوتبال ایران را در ترکیب خود داشت. بازیکنانی نظیر سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، محمدرضا خانزاده، مجتبی جباری و فریدون زندی و ... برای این تیم به میدان رفتند.

گفته می شود الاهلی که در حال حاضر و با پایان بازی های لیگ ستارگان قطر، در رقابت های قطر کاپ به میدان می رود، مذاکره با برخی مهره های حال حاضر خود را آغاز کرده تا بتوانند با آنها نیز برای ادامه حضور به توافق برسند که امید ابراهیمی یکی از این نفرات مورد نظر است.

درباره حضور کنعانی زادگان در لیگ ستارگان قطر نیز اخباری در ماه های اخیر به گوش می رسید تا اینکه حالا شنیده شد مسئولان تیم الاهلی دوحه این بازیکن را جزئی از تیم آینده خود می دانند. به گفته یکی از ایرانیان مقیم قطر که در زمینه ترانسفر فعالیت می کند، آنها به ایجنت هایی که به الاهلی بازیکن پیشنهاد می کنند اعلام کرده اند کنعانی زادگان را به خدمت گرفته اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آخه دم بازی اینطوری شایعه پراکنی میکنید،واقعا شما ایرانی هستیند،غیرت به الکیسه دارید اما به نماینده ایران نه،،،،،
کلام آخر شما خیلی خررررررررررررریددددد آقای تابناک
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل