بازدید 13002

جزئیات بیشتر از ویدئوی ساختگی سیلی به روحانی

پس از انتشار ویدئویی ساختگی از درگیری میان یک جوان و مردی با لباس روحانیت و دستگیری عوامل آن، رییس پلیس پایتخت با اعلام جزئیاتی جدید از پرونده اعلام کرد که بازیگران این فیلم به دنبال پناهندگی بوده‌اند.
کد خبر: ۱۰۴۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 19 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به دستگیری عاملان ساخت و انتشار ویدئوی درگیری میان یک جوان با فردی با لباس روحانیت، گفت: پس از انتشار این ویدیو اقدامات ویژه ماموران پلیس برای بررسی و رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت و علیرغم آنچه که هیچگونه اطلاعات از افرادی که در ساخت و انتشار این کلیپ دست داشتند، وجود نداشت، اما ماموران پلیس در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به یافتن سرنخ‌ها و شناسایی و دستگیری افراد مرتبط با آن کردند.

وی با بیان اینکه با دستگیری عوامل انتشار به طور قطع مشخص شد که این فیلم ساختگی بوده و بازیگران آن نیز یک پدر و پسر هستند، گفت: این پدر و پسر نیز درحالی که قصد فرار از کشور را داشته و در حال آماده شدن برای سفر به غرب کشور و خروج بودند، دستگیر شده و در بازجویی از آنان مشخص شد که به دنبال پناهندگی در یکی از کشورهای خارجی بوده‌اند.

رحیمی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که برخی از افراد قول‌ها و وعده‌هایی در مورد زندگی در خارج از کشور و کسب اقامت به این افراد داده بودند و از همین رو نیز آنان مرتکب چنین اقدام سخیفی شده بودند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ این اقدام را توهین به ساحت روحانیت دانست و گفت: عده‌ای نباید تصور کنند که می‌توانند در فضای مجازی مرتکب جرمی شده و رفتارشان بی‌پاسخ بماند، فضای مجازی نیز همچون فضای حقیقی به هیچ وجه محیط امنی برای مجرمان نیست و در صورت ارتکاب جرم مجرمان در هر فضایی که باشند دستگیر می‌شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۶
خوب الحمدلله که گرفتید کاش در موارد دیگری که ساحت سلسله جلیله روحانیت (به گفته خود وعاظ)همانگونه با سرعت زیاد عمل کنید.مثلا فردی روحانی، رئیس جمهور را تهدید به قتل در استخر می کند ولی اینجا مدعی العموم وارد نمی شود
*به دنبال پناهندگی در یکی از کشورهای خارجی بوده‌اند.*
یعنی خارجی ها اینقدر خنگ هستند و به این راحتی پناهندگی میدهند؟؟؟؟
اگه اختلاسگرها را این جوری سریع دستگیر می کردند الان وضعمون این نبود.
این اختلاف قد بین پدر و پسر طبیعیه ؟
فضای مجازی اصلا وضعیت خوبی ندارد و به حال خود رها شده
مثلا در این ایام عده ای در تلگرام گروههایی تحت عنوان حمیات از کاندیداتوری اشخاصی را ایجاد و وعده دادند مبلغ در ازای اد نمودن اشخاص به گروه کردند که خوب با توجه به وضعیت بد اقتصادی مردم در این گروهها اد میزنند و بعد بخواست ادمین شماره کارت خود را ارسال می نمایند ولی ادمین اعلام میکند برای ثبت شماره کارت دو هزار تومان واریز کن که حساب کارت خالی میشود
ای کاش به این گونه موارد نیز همانند موضوع فوق رسیدگی میشد در چنین مواردی نیاز به اعلام شکایت نیست مالباخته ترس دارد که شکایت کند دادستانی باید وارد شود و با این گونه موارد برخورد نماید
کاش صورت سوخته زنان اصفهانی
خون به نا حق ریخته شده مسافران پرواز 752
هزاران پرونده تخلف مالی با ارقام نجومی
سیلی به صورت سرباز و .........
به اندازه این کلیپ ارزش داشت
درود بر شما همیشه هشیار و بیدار باشید و با همه جرایم با این سرعت عمل مثال زدنی برخورد کنید. اختلاس، دزدی، رانتخواری، قاچاق، مواد مخدر، .............................
از اسید پاش اصفهان چه خبر
اولا شماها اینقدر زرنگ هستید چرا دزدان و اختلاسگران را به این زودی نمی گیرید؟؟
من عکس وفیلم سارق لب تاپم را دادم اگاهی اما بعد دو سال هنوز خبری نیست که نیست پس معلوم هستش که شماها نمی خواهید دستگیر کنید مگر اونی که خودتون دلتون بخواد .....
چرا همیشه علل بیرونی و دشمن خارجی در کار است؟؟
چرا در خود جامعه و در رفتار و فرهنگی که مسئولین مسبب آن هستند ریشه یابی نمی کنید؟؟
تا کی دشمن دشمن ؟؟
دمتون گرم
پشیمانشون کنید لطفا
لطفاً بعد از اعدام یه فکری هم به حال دزدها و اختلاسگر ها هم بکنید البته خیلی سخته ....
جرمشون چی بوده؟
کجای قانون نوشته این کار جرمه؟
قصد تائيد چنين كارى را ولو به نيت شوخى و يا ... ندارم ، ولى بسيار جاى تاسف است كه در اين مملكت فقط توهين به ساحت روحانيت مجازات دارد ، توهين به بقيه اقشار جامعه اعم از معلم و كارگر و سرباز و و زن و فرزند مردم عادى ( كه نسبت فاميلى با روحانيت ندارند) هيچ مجازاتى ، حتى در صورت شكايت ندارد . بسيار نادان هستند كسانيكه كه فكر ميكنند با دستگيرى و مجازات اين اشخاص به روحانيت خدمت ميكنند .
دیروز من زیر اینن خبر نوشتم باید فهمید که این ها (عامل) بوده اند یا خودشون سر از خود اینن کلیپ را ساخته اند. گویی نوشته حقیر را جدی نگرفتند!!! (عامل)!!!!! بله (عامل)
ابزار دست و عامل اجرای مقاصد بسیار مهم آنانی که قصد تخریب برج و باروی لباس قدسی و جایگاه مقدس لباس دین را در کشور ایرارن اسلامی دارند آری (عامل)
چه خبر از اسید پاشها؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار