بازدید 10862

سوء مدیریت‌ها بیشترین عامل مشکلات اقتصادی کشور

امام جمعه شهرستان مهریز عمده‌ترین مشکلات کشور در زمینه اقتصادی را سوء مدیریت داخلی دانست و گفت: رفع مشکلات و موانع توسعه کشور در گرو روحیه جهادی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی است.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ 16 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس در مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی پیش از ظهر امروز در پیام جمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مشکلات اقتصادی کشور فقط به علت وجود تحریم‌ها نبوده و عمده آن‌ها ناشی از سوء مدیریت‌های داخلی است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب نداشتن عجله در مذاکرات را ضروری دانست و افزود: باید تحریم‌ها به طور کامل برداشته شود بعد از برداشتن آن دولت ایران راستی‌آزمایی خود را آغاز می‌کند.

امام جمعه مهریز گفت: دولت ایران برای رسیدن به نتیجه مطلوب مذاکره خود هیچ عجله‌ای ندارد و باید از راستی آزمایی خود جواب قاطع کننده‌ای بگیرد.

حجت الاسلام محی الدینی در بخش دیگری از پیام جمعه خود به حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره و تصریح کرد: ملت ایران اگر می‌خواهند مشکلات معیشتی، فرهنگی و اجتماعی رفع شود باید در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

امام جمعه مهریز سالروز تشکیل سپاه پاسداران اشاره وتصریح کرد: سپاه نهادی فرهنگی نظامی که جهت اهداف آن انقلاب اسلامی جان فشانی کرده برای اسلامی و فعالیت می‌کند.

حجت الاسلام محی الدینی به اهمیت نامگذاری روز ارتش از نظر امام خمینی (ره) اشاره و گفت: این نامگذاری یکی از اقدامات بسیار مهم رهبر کبیر انقلاب بوده که باعث حفظ صیانت انقلاب شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها