بازدید 57538
آخرین خبرها درباره خرابکاری روز گذشته در نطنز

وزارت اطلاعات: عامل اختلال در سیستم برق نطنز شناسایی شد/ توضیحات ظریف و صالحی درباره خرابکاری در سایت هسته‌ای/ ایران: رژیم صهیونیستی تاوان کارش را می‌دهد

سخنگوی سازمان انرژی اتمی همچنین گفت: اطلاعات کافی درباره خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نطنز وجود ندارد و باید بررسی‌های بیشتری صورت گیرد. این موضوع خیلی سریع توسط نهاد‌های امنیتی بررسی شد تا اینکه نهایتا یک منبع آگاه در وزارت اطلاعات «انجام خرابکاری» در سایت هسته‌ای نطنز را تایید و عامل این اتفاق را هم شناسایی کرده است.
کد خبر: ۱۰۴۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ 12 April 2021

پس از آنکه ۱۳ تیرماه سال ۹۹ وقوع حادثه انفجار و آتش سوزی در سالن تحقیق و توسعه سانتریفیوژ در مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن «نطنز» خبرساز شد، روز گذشته سخنگوی سازمان انرژی اتمی از وقوع حادثه در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیاست غنی‌سازی نطنز خبر داد , در نهایت مشخص شد این مساله در ادامه رویه سابق معاندان جمهوری اسلامی، یک نوع خرابکاری برای جلوگیری از پیشرفت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بوده است.

به گزارش «تابناک»Y روز گذشته (یکشنبه ۲۲ فروردین ماه) «بهروز کمالوندی» از وقوع حادثه در بامداد دوشنبه در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی سازی نطنز خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته و علل آن در دست بررسی است و متعاقبا اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی همچنین گفت: اطلاعات کافی درباره خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نطنز وجود ندارد و باید بررسی‌های بیشتری صورت گیرد. این موضوع خیلی سریع توسط نهاد‌های امنیتی بررسی شد تا اینکه نهایتا یک منبع آگاه در وزارت اطلاعات «انجام خرابکاری» در سایت هسته‌ای نطنز را تایید و عامل این اتفاق را هم شناسایی کرده است.

گزارش سی ان ان از نقش رژیم صهیونیستی در حادثه تاسیسات نطنز

گزارش سی ان ان از نقش رژیم صهیونیستی در حادثه تاسیسات نطنز

شبکه سی.ان.ان در گزارشی درباره حمله اخیر به تاسیسات نطنز تصریح کرد که اظهارات روز گذشته مقامات و گزارش‌های رسانه های صهیونیستی حاکی از آن است که احتمالا اسرائیل در این حادثه نقش داشته است.

به نظر می رسد، آویو کوشاوی رئیس ارتش اسرائیل در اظهارات خود درباره حادثه روز یکشنبه در نیروگاه نطنز که رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آن را اقدامی تروریستی خوانده است، نقش احتمالی اسرائیل در این حمله را تایید می کند.

وی تنها چند ساعت پس از آنکه مقامات ایران این حادثه را گزارش دادند در یک مراسم یادبود برای سربازان صهیونیستی گفت: عملیات در سراسر خاورمیانه از چشم دشمنان پنهان نمی‌ماند.

کوشاوی افزود: آن‌ها ما را زیر نظر دارند، توانایی‌های ما را می‌بینند و با دقت گام‌های خود را بررسی می‌کنند.

سی. ان. ان افزود: گزارش‌های روز یکشنبه در چندین رسانه اسرائیلی به نقل از مقامات اطلاعاتی اعلام کرد که آژانس جاسوسی اسرائیل، یعنی موساد مسئول این حادثه است. هرچند جزئیات دقیقی از نام و مشخصات این مقامات ارائه نشده است، برخی رسانه‌ها آن‌ها را "منابع اطلاعاتی غربی" توصیف کردند. هرچند باز هم مشخص نیست که "غربی" منابعی از اسرائیل را شامل می‌شود، یا خیر.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم هیچ اظهار نظری درباره این گزارش‌ها نکرد، اما بنیامین نتانیاهو نخست وزیر روز یکشنبه در سخنرانی اش به مناسبت سالگرد تاسیس اسرائیل گفت: مبارزه با ایران، با هسته‌ای شدن آن، با نیرو‌های نیابتی آن و مسلح شدن آن یک ماموریت بسیار بزرگ است. هیچ اطمینانی نیست که وضعیت فردا مانند امروز باشد.

وزارت اطلاعات چگونه پا گرفت - ایرنا

شناسایی هویت عامل اختلال در سیستم برق سایت نطنز

هویت فردی که با ایجاد اختلال در سیستم برق مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن نطنز باعث قطع برق‌رسانی به یکی از سالن‌های این مجتمع شده بود، شناسایی شده است.

یک مقام مطلع در وزارت اطلاعات گفت: هویت فردی که با ایجاد اختلال در سیستم برق مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن نطنز باعث قطع برق‌رسانی به یکی از سالن‌های این مجتمع شده بود، شناسایی شده است.

او افزود: اقدامات لازم برای دستگیری عامل اصلی اختلال در سامانه برق مجتمع نطنز در دست انجام است.

این مقام آگاه با اشاره به گزارش گروه فنی بررسی‌کننده حادثه تصریح کرد: چگونگی ایجاد اختلال در سیستم برق‌رسانی نیز از سوی گروه فنی مشخص شده و از دیروز مجموعه اقدامات لازم برای بازگرداندن سالن آسیب‌دیده به مدار فعالیت مجدد آغاز شده است.

ظریف: آینده برجام به سه کشور اروپایی بستگی دارد و نه ایران - ایرنا

واکنش ایران به خرابکاری در سایت نطنز/ ظریف: در نطنز «تروریسم هسته‌ای» رخ داد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت، بنا بر توضیحات وزیر خارجه در نطنز، تروریسم هسته ای رخ داده که واکنش ایران استفاده از این تهدید به یک فرصت با جایگزینی سانتریفیوژهای جدیدتر با توان بالاتر به جای سانتریفیوژهای نسل اول است.

ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: این جلسه با حضور وزیر خارجه در محل سالن مشروطه مجلس به دلیل ملاحظات کرونایی و با حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه به سه موضوع پرداخته شد؛ برنامه جامع همکاری ایران و چین که در تهران و بین وزرای خارجه دو کشور امضا شد، روند مذاکرات ایران و ۱+۴ در وین و تحولی که روز گذشته در سایت هسته ای نطنز شهید احمدی روشن رخ داده و واکنش هایی که باید جمهوری اسلامی نسبت به آن اقدام انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی توضیح داد: آقای ظریف درباره حادثه ای که در نطنز رخ داده، گفت که ابعاد مختلف این حادثه در حال بررسی است؛ اما ارزیابی های اولیه حکایت از آن دارد که اقدام جنایتکارانه و تروریسم هسته ای رخ داده که از این جهت می توانسته آسیب زننده باشد؛ هر چند هیچ نشت موادی رخ نداده، با ایجاد خرابکاری در برق سایت هسته ای نطنز سعی کردند برنامه هسته ای و روند غنی سازی در این سایت را تحت تأثیر قرار دهند.

عمویی افزود: به گفته آقای ظریف واکنش ایران این خواهد بود که اولا غنی سازی به هیچ وجه متوقف نمی شود. ما تلاش می کنیم این تهدید را به یک فرصت تبدیل کنیم؛ آن هم با استفاده از جایگزینی سانتریفیوژهای جدیدتر و با توان بالاتر به جای سانتریفیوژهای نسل اول.

واکنش رئیس سازمان انرژی اتمی به حادثه امروز نطنز | پایگاه خبری تحلیلی انصاف  نیوز

تائید خرابکاری در نطنز/ صالحی: سالن‌های متعدد و پیشرفته در دل کوه می‌سازیم

رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سوالی، اقدام تروریستی روز یکشنبه در سایت نطنز را "خرابکاری" خواند و گفت: قطعا این اقدام خرابکاری بود. حادثه‌ای نبود که اتفاقی روی داده باشد. سیستم‌های امنیتی به این مساله ورود کردند.

علی اکبر صالحی در حاشیه مراسم افتتاح مرکز ملی فناوری کوانتوم در سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این که حادثه روز یکشنبه ارتباطی با حادثه تیرماه سال ۹۹ مرتبط با مرکز مونتاژ سانتریفیوژ‌ها دارد گفت: خیر این دو حادثه از هم جدا هستند.

صالحی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در نطنز اظهار کرد: دشمن دلش می‌خواهد ناامیدی را در دل ملت ما بکارد، اما کور خوانده است.

وی ادامه داد: آن‌ها (دشمن) در گزارش‌هایی که می‌دهند، می‌گویند ۹ ماه فعالیت‌های هسته‌ای را در نطنز عقب انداخته ایم، اما من به شما می‌گویم، ظرف چند روز آینده، شاهد خواهید بود بخش قابل توجهی از خرابکاری‌هایی که دشمن انجام داده بود، جبران خواهد شد.

وی تاکید کرد: این کشور باز نمی‌ایستد و هر کاری کنند ما با قوت و قدرت جلو می‌رویم. بهترین نوع بازدارندگی حفظ نشاط، روحیه و آمادگی است تا به دشمن نشان دهیم که این ملت تسلیم ناپذیر است.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: بار قبل (اقدام تروریستی در تیرماه ۹۹) هم که اقدام خبیثانه کردند و سالن مدرن مونتاژ سانتریفیوژ را از بین بردند، بخش قابل توجهی از آن سالن را احیا و همین امروز این سالن را سرپا کردیم، ضمن اینکه در دل کوه داریم سالن‌های متعدد و پیشرفته می‌سازیم.

صالحی خاطرنشان کرد: البته بگویم که ما از نظر حفاطتی و امنیتی اقدامات جدی را به کار گرفتیم. سیستم‌های امنیتی ما به ریشه‌یابی اتفاق اخیر رسیدند و خودشان بعدا اطلاع رسانی می‌کنند، اما سرنخ‌ها پیدا شده است.

وی تصریح کرد: در صنعت هسته‌ای کار‌های ایذایی ما را متوقف نمی‌کند و این شعار نیست. من هیچ وقت اهل شعار نبودم. آنچه گفتم را اعتقاد داشتم و به آن عمل کردم. همین امروز سیستم برق اضطراری در نطنز راه اندازی شد و ظرف روز‌های آینده سیستم برق اصلی هم وصل می‌شود و بقیه امور پیش می‌رود. همین الان غنی سازی در نظنز با قوت انجام می‌شود و متوقف نشده است.

پاسخ حادثه نطنز انتقام از رژیم صهیونیستی است/ در وین مذاکره هسته‌ای نداریم

سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ حادثه نطنز انتقام از رژیم صهیونیستی است

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با تأکید بر اینکه آنچه روز گذشته در نطنز رخ داد نمی تواند صنعت هسته ای کشور را به عقب برگرداند چون این دانش تبدیل به یک دانش بومی پیشرفته در داخل کشور شده است، گفت: سانتریفیوژهایی که در پی حادثه نطنز از مدار خارج شدند از نوع IR۱ بودند و سانتریفیوژهای پیشرفته جایگزین آن ها خواهند شد.

سعید خطیب‌زاده صبح روز دوشنبه در نشست هفتگی خود با در پاسخ به سوالی در مورد اتفاق اخیر در نطنز و اینکه گفته می شود این اتفاق از سوی صهیونیست ها صورت گرفته و با توجه به این مسائل برخی در داخل کشور معتقدند که باید مذاکرات هسته ای از سوی ایران در اعتراض به این تحولات متوقف شود، ادامه داد: اتفاق ناگواری در نطنز رخ داد و بارها رژیم صهیونیستی از قبل درباره این مسائل صحبت می کرد و این روزها نیز از منابع متعدد شنیده می شود که تأیید می کنند این رژیم پشت این داستان بوده است.

خطیب زاده ادامه داد: خوشبختانه در پی وقوع این حادثه هیچ آسیب انسانی یا محیط زیستی بوجود نیامده است، ولی قطعا می توانست به فاجعه ای بینجامد که جنایت علیه بشریت است و انجام چنین اقداماتی از ذات گردنکش رژیم صهیونیستی به دور نیست.

پس از آنکه ۱۳ تیرماه سال ۹۹ وقوع حادثه انفجار و آتش سوزی در سالن تحقیق و توسعه سانتریفیوژ در مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن «نطنز» خبرساز شد، روز گذشته سخنگوی سازمان انرژی اتمی از وقوع حادثه در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی‌سازی نطنز خبر داد و در نهایت مشخص شد که این مساله در ادامه رویه سابق معاندان جمهوری اسلامی، یک نوع خرابکاری برای جلوگیری از پیشرفت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بوده است.

به گزارش «تابناک»؛ روز گذشته (یکشنبه ۲۲ فروردین ماه) «بهروز کمالوندی» از وقوع حادثه در بامداد دوشنبه در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی سازی نطنز خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته و علل آن در دست بررسی است و متعاقبا اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۳۹
حالا اگه اسرائیل به عهده نمیگرفت میگفتید کار اسرائیل بوده، الان که خودش اعلام کرده زده میگید عاملش شناسایی شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
لطفا تند نروید. اسراییل هنوز رسما مسئولیت هدایت این عملیات را به عهده نگرفته است. به نوشته و ادعای چند روزنامه معلوم الحال نمی توان اطمینان کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
کدام مقام رسمی اسرائیل بر عهده گرفت؟
حرف که می خواهید بزنید از روی هوا نزنید
چون اگر به طور رسمی اعلام کنند واکنش نظامی ایران قطعی خواهد بود
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
الکیه . عامل الان در جای راحتی نشسته .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
عقل كل!
اولا كه اسرائيل به عهده نگرفته و جرات به عهده گرفتن آن را ندارد.
ثانيا عامل داخلي آن شناسايي شده وگرنه آمر آن كه از قبل هم مشخص بود چه بر عهده بگيرد چه نه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
کجا به عهده گرفته؟
یه سایتی تحلیل کرده گفته کار اوناست وگرنه جرات به عهده گرفتن ندارن چون دیدن آمریکا که به عهده گرفت چه بلایی سرش اومد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
مثلا چه چیزی را کشف کردی ؟ در واقع غامل نیز مزدور اسرائیل بوده چه فرقی میکند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
کارش با یکی دیگه افتخارش برای شماها.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
کسی نگفته کار اسرائیل نیست.
گفته عامل پیدا شده
به این می گن ایراد بنی اسرائیلی
ناشناس
| France |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
نمی دونم چرا یاد بازداشت ترور دانشمندان هسته ای افتادم!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
اسراییل هم برای اینکه خود را قوی نشان دهد هر عملیاتی را تلویحا بعهده می گیرد .ممکن کار عربستان و غربیها و امریکا و حتی همین عراقی ها با استخدام جاسوس باشد.
ناشناس
| Canada |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
در جواب اون دوستانی که میگن اسرائیل این کار رو به عهده نگرفته باید بگم که معمولا کارهایی که اسرائیل در سال های اخیر انجام داده رو هیچوقت به صورت رسمی قبول نکرده و در این مورد هم مثل روز روشنه که کار اسرائیل بوده. البته در این شکی نیست که امریکا و دیگر سرویس های اطلاعاتی به اسرائیل کمک می کنن و چه بسا همین عملیات هم با هماهنگی و کمک های اطلاعاتی امریکا انجام شده باشه و صد البته عوامل داخلی وطن فروشی که حاضر میشن به راحتی وطن خود رو بفروشن. اما نکته بسیار مهمی که وجود داره اینه که اونا حساب شده و دقیق عمل می کنن. مثلا نمیرن به یه جای حمله کنن که باعث کشته شدن افراد زیادی بشه و یا خسارت کمی داشته باشه. خیلی دقیق اهداف رو مشخص می کنن. در این مورد دقیقا می دونستن که باید چکار کنن. در درجه اول مسئولین کشور باید پاسخگو باشن که بعد از این همه هزینه که سر برنامه هسته ای به مردم تحمیل کردن، چرا توانایی محافظت از اون رو در داخل کشور ندارن.2- چگونه این دست عملیات ها از دید نهاد های امنیتی پنهان مانده و می ماند. 3- با وجود تمام جساسیت ها نسبت به این برنامه ها (غنی سازی و کلا برنامه هسته ای) چرا تمهیدات امنیتی لازم فراهم نشده. به عنوان یه شهروند عادی اطلاعی از برنامه غنی سازی ندارم اما هر شخصی ممکنه برای محافظت از مثلا کامپیوتر خود و اسیب دیدن ناشی از قطعی برق یه یو پی اس استفاده کنه. حالا مسئولین محترم باید پاسخگو باشن که همچین تجهیزات مهم و حساسی چگونه فاقد سیستم جایگزین و اظطراری نبوده. منظورم اینه که چرا سیستم جایگزین و ذر واقه بک اپی وجود نداشته تا در صورت مثلا قطعی برق سیستم اصلی، سیستم بک اپ به صورت اتومات چایگزین بشه. در اخر هم مسئولان چه ظمانتی می دن که بتونن از این تجیزات محافطت کنن تا خدایی نخواسته اتفاق وحشتناکی رخ نده.
حالا حتما لازم بود آقای صالحب عنوان کند در دل کوه داریم می سازیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
فرقی نداره با موشک که نزدن حمل سایبری بوده
ناشناس
| France |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
عزیزم همه جا دوربین دارند. این خبر برای مردم است
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
کور که نیستند از اون بالا می بینند ، جاسوسان هم که بهشون میگن !
همین دو تا خرابکاری و اون اسنادی که نمیگن کی لو رفته کار کی بوده ؟ غیر از نیروهای متعهد از 100 تا فیلتر رد شده اونجا کار می کنن ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
خود اسرائیل خبر داره و روز به روز اطلاعاتش تازه میشه
و دنیا تغییر کرده
و دیگر قرن ۲۱ است و نمی توان یک کشور را چراغ خاموش اداره کرد
و کسی نفهمد
مسئولين محترم هنوز انتقامهاي قبلي و نگرفتيد . برا همين دشمن گستاخ تر ميشه .
ده خط مطلب نوشته تهش فقط یه کلمه هویت فرد شناسای شد رو فهمیدیم !!!
مگر بمباران شده كه ميخواهيد اين سالنها را ببريد زير كوه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
از خارج کردن فردو در روال قبلی قبل برجام بله که در نقشه آنها بازی کردین
majid
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
خیلی حرف درستی زدی مسیله نفوذ و جاسوسه دیگه هر جا باشه بازم همین اتفاق میوفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
لابد خیال می کنند که اگر تاسیسات هسته ای را به زیر زمین یا در میان کوه ها ببرند، از حملات سایبری در امان خواهند بود. با این طرز تفکر، واقعا قبول کنیم که ما دانشمند هسته ای داریم؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
بله پهپاد های اسراییل
ناشناس
| Austria |
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
این یعنی اینکه از ۴ تا سایت اونم وسط کشور هم نمی تونیم محافظت کنیم و باید ببریمشون داخل کوه. بعد دنبال جنگ و محو هم هستیم
والا ما مردیم و هنوز ندیدیم که یک عکس العملی از شما صورت گرفته باشه بجز شانه شونه کشیدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
الان بروبچ گاندو وارد عمل میشن تهش رووصل میکنند به مسیولین خودمون تمام
اولا از کجا بدانیم که مشکل آلودگی حادث شده است یا خیر
ثانیا چرا برای مردم توضیح نمی دهید که قطع برق چه ریسک ها و معضلاتی را برای فرآیند غنی سازی اورانیوم به وجود می آورد زیرا مسلما منظور اسراییلی ها از قطع برق سایت نطنز، فقط خاموش شدن چراغها و گرفتار شدن گارشناسان در تاریکی نبوده است !
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
قطع ناگهانی برق میتواند به ماشین در حال چرخش با سرعت بالا صدمه بزند و حتی از داخل متلاشی کند
ناشناس
| Australia |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
از همانجا که بقیه خبرها می رسد
ناشناس
| Canada |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
دوست عزیز متاسفانه همانند گذشته مسئولان دلیلی به پاسخگوی به مردم نمی بینن و همینکه بین خود موضوعات رو مطرح می کنن به نظرشون کافیه. فقط به مردم در زمان انتخابات نیاز دارن که بگن ما منتخب مردم هستیم و زمانی که خرشون از پل گذشت .... مردم فقط یه عنصر مزاحم تلقی میشن. در این مورد خاص جدا از اینکه این قطعی برق چه ریسک هایی داشته و یا خطراتی داشته، بحث سیستم جایگزین هم بسیار بسیار مهم و حیاتی هست که ظاهرا توجهی بهش نشده
(البته این نظر من هست
مسئولین کشور ما صنعت هسنه ای را برای همیشه تعطیل و مهر و موم می کردند چون این صنعت لعنتی بجز تحریم و بدبختی چیزی برای ما نداشته است و هیچ دستاورد صلح آمیزی هم تولید نکرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
چرا یک چیزی داشته و آن هم این بوده که فهمیدیم آدمهای بی خاصیت و راحت طلب هم در کشور زیاد داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
مدینه فاضله تو چرا این لعنتی را نابود نمی کند؟
در ضمن اول سطح سوادت از کارایی این صنعت بالا ببر و بعد افاضه کن
هر چند مشکل کدخدای شما نه هسته ای است نه چیزهای دیگر بلکه خود ایران است که تجزیه کنند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
آی گل گفتی . جا نا سخن از زبان مردم ایران می گویی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
اگر دستاوردي براي ما نمي داشت، دشمنان كشور اينقدر وقت خود را تلف نمي كردند كه ما را محدود كنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
درفهم ودرک تو باید شک کرد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
این نظر تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
اقای ساده لوح یا آقای برانداز هسته‌ای بره کنار موشک است موشک که بره کنار حقوق بشر حقوق بشر که کنار بره نماینده امریکا در ایران حکومت می کند این آخر داستان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
احتمالا شما درمورد دوام نفت و آینده انرژی و مفهوم انرژی چیزی نمی دونی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
تازه میگن نیروگاه بوشهر هم ممکنه سال دیگه خاموش شه !
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
اگه مسلون نیستی لا اقل غیرت ایرانی داشته باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
آقا یا خانم 18:11
انرژی فقط هسته ای نیست. خورشیدی-بادی آبی چرا فقط به هسته ای چسبیدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
همه پلیسها اسلحه در دست دارند و در خیابان نگهبانی می دهند و مردم از اونها تشکر می کنند و خسته نباشید می گویند .
حالا بر فرض یک پلیس اسلحه اش را حتی بدون قصد شلیک به طرف فردی بگیرد و بگوید می زنم تو را می کشم .
فکر می کنید چه اتفاقی می افتد .؟؟؟؟
مشکل به بودن تفنگ در دست پلیس بر نمی گردد بلکه مشکل به تهدیدی است که پلیس کرده .
خود تهدید کردن جرم است .
چه بدون قصد باشد و چه با قصد .
رهبری فرمودند ما به دنبال بمب اتم نیستیم و بمب اتم حرام است و لی عده ای به گونه ای رفتار کردند و حتی نظر دادند که حتی ما ایرانی ها دچار شک شدیم .
ناشناس
| Canada |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
ناشناس 16:46 ببخشید که خیلی رک میگم اما میشه شما ادم با سواد بفرمایید این صنعت هسته ای چه مزایایی برای ما داشته!!! میشه یه حساب و کتاب انجام بدبد و بفرمایید ما از روز اول چقدر برای این صنعت هزینه کردیم . چقدر برای کشور منفعت داشته. در این صورت میشه فهمید که خوبه یا خوب نبوده. بعد هم میشه دلایلی که دارین که می فرمایید این ها (عرب) دنبال تجزیه ایران هستن چیه؟ دیگه این حرف ها نخ نما شده. تو این دنیایی امروزی هیچ کشور نمی تونه به راحتی کشور دیگه رو تجزیه کنه.
دو سیستم اطلاعاتی ایران نیاز به یک سیستم مافوق هماهنگ کننده دارد مثل ان اس ای آمریکا که بتواند اختلاف نظرها و سلایق را مدیریت کند.این نصیحت برادرانه من را جدی بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
" این "برادرانه
منو کشت
دنیای جنگل
تحریم و دشمنی دنیا با ما بکنار، حالا باید گرفتار پرتوهای اتمی هم بشویم؟!
خدا به داد این مازیار ابراهیمی جدید برسه
حالا حساب کنید که ایران یک خرابکاری در سرزمین های اشغالی راه انداخته بود و یک پمپ بنزین هدف قرار گرفته بود و یک تاکسی بار هم آسیب دیده، پیامدها: خبر اول تمام رسانه های دنیا واسه اقلأ یک هفته، محکومیت ایران از طرف سازمان ملل و تمام کشورهای عضو، تحریم های تازه و جدید از هر نوعی، اظهار تأسف شدید کشورهای مستقل دنیا مثل روسیه و چین و ترکیه، محکومیت ایران از طرف تمام نهاد ها و شخصیت های بین المللی حتی دفتر ایت الله سیستانی، جیغ بنفش غرب پرست های داخلی و ... راستی چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
چون دنیایی که شما توش سری تو سرا داشته باشید به مراتب جای خطرناکتری از دنیای فعلیه
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
علتش اینه که اونی که بازی محو کردن رو شروع کرده و هی میگه نابودت میکنم ایران. اونا الان در موضع دفاع هستن
چرا کسانی که روزی میگفتند اگه خطایی از اسرائیل سر بزنه حیفا و تل آویو با خاک یکسان میشه،دربرابر اینهمه خطا سکوت کردند؟؟؟
پاسخ ها
احسانم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
دقیقا،سوال منم هست،اون روحانیون و مداحان و برادران شجاع چرا صدایی ازشون نیس؟
لطفاً. عمل
انتقام
دیمونا
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
یعنی میخواهی کشور با خاک یکسان شود!!!
بازسازی دوباره مراکز هسته ای بدون شناسائی جاسوسان وعاملان اسرائیل کاری عبث و بی فایده است وچیزی جز به هدردادن ثروت وسرمایه های کشور نصیب ما نخواخد کرد، چه بسا که پس از بازسازی دوباره موردحمله اسرائیل قرارگیرند.
تمام دستگاههای امنیتی باید پاسخگوی این بی کفایتی ها باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
تمامش که نمیشه چو بعضیشان خیلی چشمی هستند نه در حادثه مجلس پاسخگو بودند نه در حادثه فخری زاده همیشه هم در تلوزیون حضور دارند
اینقدر زدن و کاری نکردین که دیگه از هیچی نمیترسن.
در ۲ سال اخیر چه کاری بوده که اسرائیل انجام نداده باشه؟
زمان عمل رسیده،حرف نزنین....
مسئولین باید این بازیهای سیاسی و گرو کشی ها را که تماما به ضرر ملت ایران هست را تمام کنند وگرنه اگر شما عرضه داشتید سوخت نیروگاه بوشهر که در حد سه و نیم تا چهار درصد هست را تولید می کردید که از روس‌ها نخرید
ميدانيد فرق ما و اسراييل در چي هست. انها شعار نمي دهند و عمل ميكنند ولي ما شعار ميدهيم و عمل نميكنيم . مسولين ما هميشه فقط شعار ميدهند مثلا 42 سال هميشه ميگيم مرگ بر امريكا و مسولين ادعا ميكنند كه پشت امريكا مي لرزد و مشت محكمي از مردم خورده و بعد فرزندانشان در خيابانهاي امريكا با پول بيت المال قدم ميزنند
شما که اینقدر هنرمندی چرا قبل از خرابکاری کسیرا نمیگیری البته جهت اطلاع جاسوس‌ها در میان افراد با نفوذ و مطلع از اطلاعات سری هستند ......
امارات بند انگشتی بی سر و صدا چهار نیروگاه هسته ای ساخت و آب از آب تکان نخورد.....
اتاق فکر ما در برخورد با مسائل امنیتی خیلی ضعیف هست.
این که کار می کنیم خوب کار می کنیم ولی اینکه فکر کنیم چه کار کنیم ضعیف عمل می کنیم.
اگر این ها در سایت های حساس قانون شود مشکل حل می شود
"کلیه کارمندان فلان بخش حساس موظف هستند هر گونه ارتباط افراد که مشکوک به کسب اطلاعات جاسوسی یا مشکوک به درخواست های جاسوسی یا انجام اقدامات جاسوسی یا خراب کارانه هست را ظرف ۲۴ ساعت به واحد فلان گزارش دهند و عدم گزارش به معنی تردید به همکاری تلقی می شود.
۲- واحد فلان این اختیار را دارد که با ایجاد درخواست های مشکوک و نامتعارف با کارمندان توسط افراد ناشناس صحت اجرای این قانون و نحوه برخورد کارمندان با این پدیده را راستی آزمایی کند و عدم گزارش و همکاری با موارد مشکوک به معنای همکاری با هر مورد مشکوک دیگر تلقی می شود.
این طور آدم های ضعیف النفس فرصتی برای بررسی اوضاع و پیش رفتن برای کسب منافع مادی پیدا نمی کنند
انرژی هسته ای چه کاربردی دارد؟
به اندازه گوشت و مرغ و سیمان و دلار و میوه و دارو و همه احتیاجات روزمره کاربرد دارد؟
چند درصد مشکلات روزمره مردم با انرژی هسته ای حل میشود؟

حالا که بمب اتم قرار نیست ساخته شود پس کاربرد دفاعی و نظامی هم ندارد.
یعنی زندگی ما به باد داده شده برای هیچ
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
فروش اورانیوم بازار ۷وبی برای بازرگانهای خودی دارد!
مهدی
| Canada |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
آخه این غنی سازی و این داستانها در این روزهای کرونا و گررونی به چه درد مردم می خوره؟ تو رو خدا به فکر مردم .باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
چرا در بخش گداخت هسته ای که خیلی مفید است کسی کار نمی کند و فقط دنبال شکافت هستگی هستند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
خدا وکیلی ما ادمهای خوبی هستیم و حتی اگر بمب هسته ای هم داشته باشیم به کار نمی گیریم از صمیم قلب می گویم ایرانی جماعت و شیعه جماعت درنده خو نیست ولی اگر طالبان یا القاعده یا داعش بخواهد صاحب هسته ای شود تکلیف چیست ؟
به عمل کار بر آید نه به حرف.
هنوز انتقام های زیادی تو صف هست که نگرفتیم مثل شهید فخری زاده که کلا فراموش شد و کسی هم باور نمیکنه ایران بخواد انتقامی بگیره..
تا حرف از گرفتن انتقام میشه دیگ هیچکس باور نمیکنه...
عامل را باید در حلقه خودی های مورد تایید جستجو کنید مردم عادی که به این اماکن دسترسی ندارند.
همان بهتر که این فعالیت هسته ای که نتیجه اش جز بدبختی برای کشور نبوده تعطیل شود . حالا این هسته ای شدن چه گلی به سر ملت زده . چه راحتی واثر مثبتی در کیفیت زندگی مردم داشته جز هزینه تراشی وجنگ ودعوا چه نصیب ملت شده ؟ انرژی هسته ای فقط یک اهرم فشار شده برای پیشبرد اهداف تندروها .
این مسئله اتمی واقعا داره دردسر ساز میشه تا وسیله آسایش و پیشرفت ،بجای نمیرسه و ایرانم نمیریسونه.البته برای بعضی ها که دوست دارن کشور همیشه تحریم باشه و خودشونن سود از تحریمها ببرن حتما عالیه.
حالا که شناسایی شد بیارید درانظار عمومی اعدامش کنید. نه اینکه سالها نگهداری کنید به بهانه شناسایی بقیه همدستانش
من که باور نکردم
احتمالا فردا میاد میگید مقصر الکتریکی سر کوچه بود که فاز و نول رو اشتباه بسته بود !
این پروژه محرمانه ترین کارهایی هست که تو ایران داره انجام میشه و کل بودجه کشور داره به این بخش اختصاص داده میشه و خیلی راحت اسرائیل داره افراد سرشناس این پروژه رو ترور میکنه و سایت ها رو هم داره از کار میندازه.
اول انتقام حاج احمد متوسلیان رو بگیرید بعد به ترتیب بیایید جلو. البته تا اون موقع قاعدتا باید اسرائیل نابود شده باشه.
هنر اطلاعات قوی اینه که قبل اقدام عاملا رو شناسایی کنه نه بعدش!
هیچ غلطی نمی کنیم
خیلی زحمت کشیدید شناسایی کردید حالا کی دستگیر میشود !
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
طرف کشور را ترک کرده است!!
میان با وانت، سی دی و مدارک می برن. افراد کلیدی رو در روز روشن ترور می کنن. در حساسترین مناطق خرابکاری می کنن. مسوولین هم فقط به کلی گویی مشغول،‌ بعد سریال گاندو میسازن که چنین هستیم و چنان. بی خیال بابا، قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو؟!
پول مردم صرف چه چیزایی میشه. هرروز هم هزینه هاش بیشتر میشه و سهم مردم فقط تحریم و نداری و فقره
مردم بفرستین صف مرغ بعد سانترفیوژ پیشرفتع بگیرید ....
درود درود به این همه اقتدار
باز هم خوتدون رو به کوچه ... بزنید. بابا اینا خیلی خیلی دیگه پرو شدن. فقط کم مونده و علنا با هواپیما و یا موشک بزنن. دیگه درنگ جایز نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کی انشالله قرار تاوان کاراشون ببینن دقیقا؟ چند سال فقط این جمله داره مرتب تکرار میشه هیچ اقدامی هم نمیشه!!!
اتفاقا تو این زمینه ها س که قدرت یه نهاد اطلاعاتی مشخص میشه و گرنه چند معترضو پیدا کردن رو سوپر سر کوچم میتونه بفهمه ....
متعادل سازی چرخش سانتریفیوژها با قطع برق و ایستادن آنها از بین می رود و ماهها طول می کشد تا دوباره بالانس شوند. باز هزینه زیاد انجام می شود و دوباره، فرت، از کار می اندازندشون. من اصلاً خوشحال نیستم، بویژه از بی عملی ایران. از ضربه های مداوم و عدم وجود پیشرفت در هر کاری که خسته کننده شده است و ما را مضحکه کرده است. کاش اینقدر شاخ و شونه نمی کشیدیم، اقلاً.
دوستان سانتریفیوژها با برق حرکت و کار میکنند در حدود شصت هزار دور در دقیقه. وقتی برق قطع بشه ذرات اورانیوم داخل دستگاهها رسوب می‌کنه. برای پاکسازی و راه اندازی مجدد وقت زیادی صرف میشه . در کل ساده بخواهم خدمتتان عرض نمایم دستگاههایی که خاموش میشوند برق هم سریع وصل بشه راه اندازی مجددش زمان بر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
جناب دانشمند اتمی!
این رسوب اگر خالصی اش بالا باشد میتوته منفجر شود!!!
راه اندازی ویا از برق خارج کردن این دستگاها یکباره و همزمان ایجاد نیروی برقی خودالقایی بالایی میشود که میتواند تمام سیم پیچ های سانتریفیوز را بسوزاند!
در جواب آقایی که گفته از اسرائیل انتقام می گیریم ...بشین بابا
افرین که انقدر زود عاملش رو پیدا کردین. اونوقت این ادم چطوری به چنین مکان حساسی راه پیدا کرده؟
قطعا آن رژیم خبیث برای خرابکاری نیاز به عواملی در داخل‌دارد اقایان اگر واقعا شناسایی شده و اما‌اگری در کار نیست باید خودش و تمام وابستگانش اعدام شوند همشون بعد هم این باعث شد رخنه شناسایی شود و سانتریفیوژهای پیشرفته در امان بمانند باید هزار چشم داشته باشیم و به کوچکترین علامت حساس بوده بدون اغماض خفه کنیم
وقتی اطلاعات سپاه وارد منازعات سیاسی میشه و هدفش تخریب دولت و وزیر امور خارجه و مخالفان فکری خودشه نتیجه همینه
بازهم آسمان وریسمان کنید که سپاه نطامی نیست و وظیفه سیاسی کاری داره
تا الان کسی بخاطر دارد ما یک تیر سمت اسرائیل برای پاسخ زده باشیم؟ فقط شعار برای مردم
میگن عاملش شناسایی شده ولی دستگیر نشده؟؟! خب اگه بازداشت نیست، چرا اعلام میکنید که طرف بفهمه شما میدونید کیه و زودتر فرار کنه؟ امیدوارم مازیار ابراهیمی دوم رو نگیرید به اسم متهم اصلی!
فقط زبونتون درازه... حالا که اسرائیل گفته کار منه چرا جرات زدنش رو ندارید؟؟؟!!!
متاسفانه ایران خیلی منفعلانه عمل می‌کند همین باعث شده که اسرائیل گستاخ تر شود باید یک ضربه مهلک در جایی به اسراییل زده شود و اگر در خاک خودش باشد صد البته بهتر است
عامل اختلال چه صیغه ایه دیگه؟؟؟؟ زدن منفجر کردن ، جور میگه عامل اختلال ، هر کی ندونه فکر میکنه 2 تا فیوز و کلید رو خراب کردن......
ای کاش به همین سرعت هم تاسیسات تولید واکسن را می ساختین.
شما که نمیتونین از صنعتی بدین پایه مهم از نظر زیستی حفاظت کنین چرا هر روز اون رو پیشرفته تر میکنین . بهتر نیست اول فکری به حال حفاظت از داشته های فعلی بکنین بعد گسترش و توسعه اش بدین . آیا تا بحال توی دنیا سابقه داشته دشمن به تاسیسات اتمی کشوری نزدیک بشه ، جزء شما ؟؟!!
چی بگم !اگر امنیت سازمان محکم بود چرا شخص خاطی وجود داشته است تا خرابکاری کند؟!
با این وضعیت دیگه داریم از این همه تهدید اسرائیل توسط مسئولین کشور نا امید میشیم. ترور و انفجار و حمله سایبری... بنظر میرسه کاری از دستمون بر نمیاد در مقابل دشمن صهیونیستی
اون از سایت بوشهر که معلوم نیست کار میکنه یا نه این هم از سایت نطنز
فقط رجزخوانی می کنید
یعنی چی که "فردی" دستگیر شده ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
تازه شناسایی شده دستگیر نشده ، اونم میگن شناسایی شده
دو حادثه نزدیک بهم متوالی نشاندهنده نیاز به تقویت برای تسلط کامل ارگان مربوطه برای برقراری امنیت در تأسیسات است. شاید لازمه تخریب با هدف و منشأ داخلی هم بررسی بشه. حالا که دست بالا رو در مذاکرات گرفتیم. کدوم انگیره های داخلی و یا خارجی از این اتفاق سود میبرن. بهتره دنبال گرگی در لباس گوسفند بگردیم.
بهترین تاوان اینه که ما با همه دنیا ارتباط ایجاد کنیم و از انزوا در بیاییم و قدرتمند بشیم .
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
یعنی میخوای بگی الان با تمام دنیا قهریم؟ یا منظورت از تمام دنیا کشور خاصیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
علی جان با تمام دنیا حتی کشورهای خاص
با یه موج مغناطیس تمام شبکه برق رو هوا می ره و ایران به عصر حجر خوشامد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
تا پرفسورهایی مثل شما هستند نیاز به موج مغناطیسی برای بازگشت به عصر حجر نیست
علی
| United States of America |
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
آرزو به دل میمونی وطن فروش
یک حرکتی یک پالایشگاهی و یا نیروگاهی و یا سایت نظامی و یا سایت هسته ای در اسراییل نباید منفجر بشه؟؟ فقط حرف؟ مثلا نمیشه شانسی شانسی عوض پالایشگاه عربستان پالایشگاه اسراییل منفجر بشه؟
مثل انتقام از شهدای هسته ایی و ترور فخری زاده و....
اینقدر انتقام نگیرید مرد اسرائیل خخخخخ
بازی دوگانه اسرائیل و اتحادیه اروپا علیه سیاست احتمالی تقابلی ایران علیه انفجارهای نطنز.
تحریمهای اتحادیه اروپا یک روز پس از انفجار سانتریفیوژهای سایت نطنز توسط رژیم اسرائیل، حاکی از همراهی اتحادیه اروپا با اسرائیل و پیش دستی این دو در اتخاذ تصمیمات تهاجمی است.
آیا قرار است هر از چندی سایت نطنز مورد حمله عوامل نفوذی موساد قرار گیرد و پاسخی هم دریافت نکند؟
اصلا این جریانی نیست که با انتقام حل بشود !!! اگر دزد بخانه شما زد شما هم میروید از منزل او دزدی میکنید تا سربسر شوید ؟؟؟ دانش فنی وامکانات حراست کشور در عرصه دجیتال باید تقویت شود آنهم توسط نیروهای داخلی ونه ماموران چینی وروسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
اگه الان دولت این حرفو زده بود میگفتن از ترسش پشت الفاظ قایم شده.
انتقام از اسرائیل را با کمک به مردم یمن بگیرید هر 5 ثانیه یک کودک می‌میرد همه ما مسوولیم
کار کار اسرائیل است
ما منتظر تلافی هستیم
رجزو قبول نداریم
خداییش تا آخرین کامنت رو خواندم وچقدر خندیدم خیلی خوب بود!!
روزی که موشک فضایی رو سکو قبل از پرتاب منفجر شد و ترامپ اومد و گفت ما نبودیم ولی دلیلشو پیدا کنین تا حالا چندین بار از این کارا کردن.قبول کنین از تکنولوژی عقبیم و باید دست دوستی به سمت دنیا دراز کنیم و گرنه این سرنوشت همیشگیه.یک کشوری مثل چین اومد از چندین سال قبل جمعیتشو در برابر کرونا همراه واکسیناسیون سراسری به صورت مخفیانه واکسینه کرد همینکه ترامپ ۲۰۰ میلیارد بابت حق گمرکی گرفت ویروس رو به جان جهان انداخت و کمر ترامپو شکست.دنیای امروز اینه اگه بخای با قوانین دنیا نسازی فقط خودتو گرفتار میکنی و صد البته رعیت بینوا.التماس تفکر.
پس این گاندو یی ها کجا بودند. کجا هستند ؟
من هم مثل تمام ایرانیها این جنایت اسرائیل را محکوم و به شدت به آنها هشدار می دهم
بهترین فرصت برای دور کردن ذهن مردم از قرارداد با چین
با توجه به تعلیق مغناطیسی سانتریفیوژها دردور بالا با قطع برق، احتمال شکافت بدنه و خروج گاز اورانیوم در مقدار وسیع، وجود دارد. این خرابکاری در عمل می توانست تروریسم و جنایت بر علیه بشریت باشد. مسببان باید در کوتاهترین زمان ممکن مجازات شوند تا تکرار نکنند. آقای روحانی وارد عمل شوید.
ما مردم ایران درخواست غنی سازی 60 درصدی از دولت داریم
چه تاسیساتیه که برق ش چنین راحت در دسترس هست که بشه قطعش کرد . مگه برق اضطراری یا باطری ذخیره یا چه می دونم هر چیزه دیگه نداره که بایک بار قطعی برق کلی دستگاه گرون قیمت از کار بیفته . یا ما نمی فهمیم جریان چیه ؟ یا این برق با اون برقی که که ما تو ی خونه هامون داریم فرق می کنه . الله تعلم . خدا بخیر کنه .
باید حفاظت و امنیت سازمان را محاکمه کنن
گاندو ؟؟؟
یک مقدار پول داشتم تو بورس ریختم الان بدهکار شرکت هایی که سهم خریدم شدم به نظرتون چه کار کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
سلام صبر کن بورس داره خوب میشه،تا زمانی که سهام و داری ،ضرر نکردی -انشاالله پر sود باشی
توی روز روشن فخری زاده رو ترور میکنن؛ ژنرال ما رو تو خاک عراق میزنن و با وقاحت تمام میگن ما بودیم الان هم که خرابکاری نطنز.
واقعا موشکهای بالستیک رو برای کی ساختید؟ یه دوتاش رو حروم تل اویو کتید
بعضی‌ها هنوز نفهمیدن که اون کامپیوتری که تو تاسیسات فعالیت می کنه ساخت آمریکاست و راحت می تونه با حمله سایبری کل تاسیسات رو از کار بیاندازد پس بیخودی ادامه ندهید برید مذاکره کنید و مردم رو عذاب ندهید
تا برجام رو پس نگیریم ، آروم نمیگیگیریم!!!!!
باید توانایی نیروهای سازمان امنیت و اطلاعات مورد بازنگری قرار گیرند زیرا نشان داده اند در حفظ و نگهداری اماکن بسیار حساس بسیار ناکارآمد هستند ولی در ارتباط با یک رقص و تار مو و اعتراضات بحق مردم توان رویارویی بسیار بالا با مردم عادی را دارند.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی