بازدید 5290

جرایم سنگین در انتظار تردد کنندگان در باغملک

فرماندار باغملک گفت: ورود به مناطق گردشگری شهرستان ممنوع و جرایم سنگینی برای ترددکنندگان در شهر در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ 02 April 2021

به گزارش «تابناک»، محمد نجاتی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستاد مقابله با کرونا شامل نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، پلیس راه، بسیج، هلال احمر، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، بهداشت و درمان و فرمانداری و… در حالت آماده باش هستند و در راستای اعمال محدودیت‌های اعلام شده انجام وظیفه می‌کنند.

وی افزود: جریمه شکستن ممنوعیت تردد یک میلیون است که بدون اغماض و توسط گشت‌های متعدد پلیس راهنمایی و پلیس راه با حساسیت خاصی در روز طبیعت در سراسر شهرستان به ویژه مناطق گردشگری امام زاده عبدالله، مال آقا، تنگ کرد، ابوالعباس، رباط، پوتو و … اعمال خواهد شد.

نجاتی پور از مسدود شدن محور صیدون به امامزاده عبدالله، راه روستایی ایذه به قلعه تل در مقطع ناشلیل به تنگ کرد، پوتو در بخش میداود، ورودی دهستان منگشت در مقطع دانشگاه آزاد، ورودی تمبی و مال آقا در مقطع میدان بختیاری قلعه تل و ایجاد محدودیت سختگیرانه در ورودی مرکز شهرستان در مقطع پل چم کوره و منجنیق خبر داد و افزود: از تمامی شهروندان تقاضا دارم از هرگونه برگزاری مراسم، دورهمی و خروج از منزل خودداری کرده و برای تأمین سلامت عمومی خود و اعضای خانواده و همکاری با ستاد کرونای شهرستان، بیش از پیش پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی را رعایت کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از خودروها از قبل در مناطق گردشگری اقامت کرده‌اند؛ لازم است هر چه سریع‌تر این مناطق را ترک کنند در غیر این صورت فردا گروه‌های گشت سیار برای اعمال جریمه یک میلیونی به این مناطق اعزام می‌شوند.

فرماندار باغملک تصریح کرد: وضعیت نارنجی کنونی این شهرستان نیز نامطلوب و نگران کننده و بسیار شکننده است و با عنایت به وضعیت قرمز برخی شهرهای همجوار، تلاش مستمر ستاد کرونا و همراهی بیشتر شهروندان ضروری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل