بازدید 38912
دو هزار و چهارصد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

آیت الله مکارم: این دلال‌ها چه کسانی هستند که زور دستگاه قضا و دولت به آن‌ها نمی‌رسد/تیم‌های ایرانی میزبان ACL نشدند، اما برای بازی باید به عربستان بروند/واکنش هاشمی‌طبا به کاندیداتوری سعید محمد در انتخابات ۱۴۰۰

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: اظهارات وزیر نفت احمدی‌نژاد درباره دکل‌های نفتی / سفر ناگهانی رحمانی فضلی به قم و دیدار با مراجع تقلید /جهانگیری: در این سه سال به سیلی صورت‌مان را سرخ نگه‌ داشتیم و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۴۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 11 March 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

جهانگیری: در این سه سال به سیلی صورت‌مان را سرخ نگه‌ داشتیم
معاون اول رئیس جمهور در مراسم رونمایی از دانشنامه امام خمینی (ره) گفت: مسائل و فشارهای سه سال اخیر بازگو نشده زیرا دشمنی که در مقابل ملت ایران بود، دشمنی گردن کلفت و غدّار بود و ما باید با سیلی صورت خود را سرخ می کردیم. امروز فشار حداکثری با شکست مواجه شده است. لغو تحریم‌ها باید عزتمندانه باشد. روز‌های سختی رو به پایان است و ایام خوشی پیش روی کشور قرار دارد. دشمنان تسلیم اراده ملت ایران خواهند شد و حتماً باید تحریم‌ها را بردارند.ما با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشتیم تا این دشمن قدار و گردن کلفت برود. ملت ایستادگی کردند تا جایی که خود آمریکایی‌ها و هم این گروه جدید در کاخ سفید اعلام کردند جنگ اقتصادی و فشار حداکثری بر مردم ایران جواب نداده و شکست خورده است.

عقب‌نشینی اقلیم کردستان: تمبرها طرح اولیه بود
وزارت حمل و نقل اقلیم کردستان عراق به مناسبت سفر پاپ فرانسیس به استان های شمالی عراق، چند تمبر یادبود چاپ کرد که علاوه بر جای ندادن زبان عربی بعنوان زبان اول رسمی عراق روی تمبرها، نقشه جعلی هم روی آن درج کرد که با واکنش منفی در داخل و خارج عراق مواجه شد. به دنبال این موضوع، جوتیار عادل، سخنگوی دولت محلی اقلیم کردستان عراق در یک نشست مطبوعاتی توضیحاتی ارائه کرد.رسانه کردستان ۲۴ نوشت: جوتیار عادل ضمن ابراز دفاع دولت متبوعش از حاکمیت عراق، گفت: تعدادی از هنرمندان پیشنهادهای خود را در مورد این تمبرها به وزارت حمل و نقل و ارتباطات ارائه دادند اما پیشنهادهای آنها برای هدفی بود که مورد تایید دولت منطقه قرار نگرفت و آن تمبرها صرفا یکسری پیشنهاد بودند.گفتنی است در واکنش به این اقدام اقلیم محلی کردستان عراق، جبهه ترکمان های عراق با انتشار بیانیه ای ضمن محکومیت این عمل از آن به عنوان تضعیف وحدت کشور و تهدید مستقیم منطقه یاد و خاطرنشان کرد که منافع قومیت های عراق فقط در سایه وحدت کشور دست یافتنی خواهد بود.

بازداشت دو همدست ساسی مانکن در شیراز
دو نفر دیگر از افراد همکار ساسان حیدری ملقب به ساسی که در آخرین کار او نیز با وی همکاری کرده‌اند، در شیراز شناسایی و دستگیر شدند. برخی کانال‌های تلگرامی و کاربران توییتر مدعی شدند، روز گذشته دو برادر در شیراز که اقدام به همکاری با ساسان حیدری ملقب به ساسی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

آیت الله مکارم: این دلال ها چه کسانی هستند که زور دستگاه قضا و دولت به آنها نمی رسد
آیت الله مکارم شیرازی، مسئولان را به تلاش و همت بیشتر برای حل مشکلات مردم بویژه مساله گرانی و رفع معضلات اقتصادی توصیه اکید کرد و گفت: امروز نابسامانی های اقتصادی و معیشتی به شدت مردم را رنج می دهد، یکی از این مشکلات که همه از آن دم می زنند، مساله دلال هاست، داد همه از دست این دلالان بلند است؛ اما در عین حال کسی نمی تواند جلوی شان را بگیرد. این مرجع تقلید افزود: اینها چه کسانی هستند که زور دستگاه قضا و دولت به آنها نمی رسد؟ این مساله برای مردم و افکار عمومی تبدیل به معما شده است به عقیده ما اگر محکم با آنها برخورد شود در کاهش گرانی ها موثر خواهد بود. آیت الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود به نابسامانی وضعیت ارز در کشور اشاره کرده و گفت: یکی از نکته هایی که باعث بدبینی شده، تصور این موضوع است که دولت می خواهد قیمت ارز را بالا نگه دارد تا از این طریق مشکلات خود را حل کند و تا زمانی که مساله ارز و گرانی آن حل و ساماندهی نشود، مشکل ارزاق و مایحتاج مردم نیز حل نخواهد شد.

ایران میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد
کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانان مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا در منطقه غرب قاره کهن را اعلام کرد که نام تیم‌های ایرانی در آن به چشم نمی‌خورد. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبان‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد. بنا به اعلام این سایت پرسپولیس در هند، استقلال در عربستان و تراکتور در امارات به مصاف رقبای خود خواهند رفت. فولاد خوزستان نیز اگر در بازی برابر العین به پیروزی برسد، باید در عربستان بازی کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی امروز به صورت رسمی میزبانان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که میزبانی تیم‌های استقلال، پرسپولیس، فولاد و تراکتور را رد کرده است.

واکنش هاشمی‌طبا به کاندیداتوری سعید محمد در انتخابات ۱۴۰۰
سید مصطفی هاشمی‌طبا سیاستمدار و مدیر ارشد دولت‌های مختلف پس انقلاب در گفت‌وگو با ایلنا در واکنش به استعفا سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء به منظور ورود به انتخابات، گفت: من از ایشان شناخت ندارم، اما سوال این است مگر در گذشته آقای رضایی که سپاهی بود، کاندیدا نمی‌شد؟ همینطور آقای شمخانی که در زمانی که وزیر دفاع بود کاندیدا شد. البته من اطلاعی ندارم که دراین رابطه قوانین به چه صورت است، اما اگر ممنوعیت مقرراتی و آیین نامه ای ندارد، خب مشکلی ندارد. کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این که «حتی اگر منع قانونی نباشد، وصیت امام(ره) و توصیه رهبری این است که ورود نکنند» اظهار داشت: این یک بحث دیگر است و در اینجا خلط مبحث صورت می‌گیرد. امام و رهبری فرمودند که ارتشی‌ها و سپاهی‌ها در سیاست دخالت نکنند و وارد گروه‌ها و دسته‌ها نشوند. به نظر من، اگر آقای محمد عضو حزب موتلفه یا حزب کارگزاران می شد و آنها ایشان را کاندیدا می‌کردند، این وارد سیاست شدن بود چون وارد یک گروه و دسته سیاسی شده است، ولی ایشان همانطور که آقای شمخانی و رضایی کاندیدا شدند، کاندیدا شده است و به نظر من مشکلی ندارد.

سفر ناگهانی رحمانی فضلی به قم و دیدار با مراجع تقلید
امروز در روز عید مبارک مبعث عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در ابتدای ورود به قم ضمن زیارت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) با آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قم دیدار کرد. وی در ادامه با حضور در دفتر حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی و حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با ایشان دیدار و گفت و گو کرد. دیدار و گفت و گو با آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید از دیگر برنامه های سفر وزیر کشور به قم بود. وزیر کشور در ادامه سفر خود به قم با آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد. بهرام سرمست استاندار قم‌ و حجت الاسلام نمازی مشاور امور روحانیت وزیر کشور، رحمانی فضلی را در این دیدارها همراهی کردند. سفر وزیر کشور به قم بدون اطلاع قبلی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

اظهارات وزیر نفت احمدی‌نژاد درباره دکل‌های نفتی
رستم قاسمی: در دورانی که در وزارت نفت بودم بعد از حدود یکصد سال تحریم سنگینی که اعمال شد و به زغم خود آمریکایی‌ها تحریم‌های فلج کننده بود دشمنان به دنبال این بودند که اقتصاد کشور را به نابودی بکشند و  بحران سازی‌های جدی برای مردم ایحاد کنند که با همت متخصصان ایرانی و جوان نگذاشتیم این اتفاق رقم بخورد تا مردم لحظه‌ای نگران نشوند. وزیر سابق نفت گفت: در آن زمان طرح کیفی و کمی پالایشگاه‌های نفت کشور را اجرایی کردیم که پالایشگاه شازند یک نمونه از آن بود که توانست تولید خود را به بیش از 15 میلیون مترمکعب برساند. وزیر سابق نفت افزود: وقتی مسئولیت وزارت نفت را بر عهده گرفتم، تمام دکل‌های نفتی در کشور متعلق به شرکت‌های خارجی بودند و حتی یک شرکت هم ایرانی نبود، در سال ۹۲ بالغ بر بیست دستگاه حفاری تنها در پارس جنوبی  راه اندازی شده بود. وزیر سابق نفت پیرامون حضورش در انتخابات گفت: اگر روزی تصمیم در حضور برای انتخابات داشته باشم قطعا با قوت می‌آیم و کاندیدای پوششی حزب و گروه و فرد خاصی نخواهم شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۷۰
ممنون که باعث میشوید بخندیمممممممممممممممممممممممممم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
نورچشمی هستند ، الان مجوز تردد بین شهری برای نورچشمی ها در دسترس مردم عادی باید جریمه بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
نظام خودشو پيشت دولت و دلال قايم كرده.
همه میدونن دلالها چه کسانی هستند
از شفافیت هراس دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
اگر دستگاه قضا از دلال مسکن شروع کنه به اعدام همه چیز حل میشه....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
حاجی اینها همونهایی هستن که میوه رو از کشاورز
با کلی منت کیلویی 2000 تومن میخرند و به
مردم کیلویی بیست هزار تومن میفروشند به همین سادگی
تصور من این است که نظامی اگر استعفا بدهد وباز نگردد اشکالی بهیچ عنوان ندارد۔کاندیدای مجلس و ریاست جمهوری نمی تواند نظامی شود۔چرای ان مشخص است۔ چون طیف سیاسی دور خود جمع کرده است۔من یک بار عرض کردم مناسب ترین ریاست جمهوری در این زمان جناب دکتر ولایتی است واضافه می کنم با معاونت سردار دهقان۔اگر دکتر ولایتی علاقمند نیستند دکتر خررازی مناسب ترین میگردد با معاونت سردار دهقان۔یک دست دیپلماسی ویک دست نظامی۔
فقط دولت دلار برای فروش از محل صادرات نفت و گاز دارد و طبیعی است آن را گران به مردم بفروشد که مشکلات خود را حل کند.
دولت بزرگترین سرمایه دار است .
کارنامه ۴ ساله مهم است نه وضعیت مردم .
سند آن هم وضعیت مملکت است
این دلالان از ما بهترون هستندکه کسی پیدایشان نمی کند
این سعید محمد کیه خدایی؟؟ وای به کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
وقتی برای رقص دختران در ورزشگاه به روحانی رای دادین چرا چیزی نگفتین؟
یکصد (100) سال تحریم سنگینی که اعمال شد ؟؟؟ آقای رستم قاسمی 40 سال هست انقلاب شده و تخریم های نفتی در دوره شما نیود و در زمان شما نفت بالای 100 دلار یود
ورود نظامیان به عرصه سیاست ازردیگاه جامعه پذیرفته تخواهد شد. نگرانی مردم از میلیریزه کردن کشپر و آسیب های ناشی از آن می باشد.
وقتی واعظی صحبت از دستکاری ارزی دولت میکنه ، خودتون بفهمید این دولت چه جنایتی در حق ملت میکنه ، حالا هم میخان دلار تا ۱۶ تا ۱۷ هزار کاهش بدن تا بتونند مردم رو به پای صندوق بکشند و دولت بعدی با دلار ۵۰ تا ۶۰ هزاری کشتی بگیره ؟؟؟!
"ایران میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد". باید منتظر اخبار بدتر از اینها هم بود. بزودی اسرائیل تقاضای عضویت در AFC را می دهد. این تقاضا با توجه به شرایط موجود مورد موافقت قرار می گیرد. در AFC یک صندلی در کنار ایران برای اسرائیل در نظر می گیرند و مسئولین هم با حضور نماینده ایران در این جلسات بدلیل حضور نماینده اسرئیل مخالفت می کنند. پس بعد از مدتی به دلیل غیبت زیاد ، ایران را از AFC اخراج می کنند و می گویند بفرمائید با خودتان گردو بازی کنید. هرچه دلتان می خواهد به اینفانتینو هم نامه بنویسید. خود کرده را تدبیر نیست.
اگه دولت راست بگه دلالها را میتونه تز بازار خارج کنه ،فساد اقتصادی تمام ادارات گرفته ،باید بایک مبازره جهادی جلویشان را گرفت و کرنه به زودی مملکت را غارت میکنند،بلائی سر مردم آوردن که خیلی‌ها حتی توان خرید نون خالی راهم ندارند،دشمنان خارجی هیچ غلطی نمیتونن بکنند واقعابرخی مملکت را آشفته کردند،به اسم تولید ملی جنس های بی کیفت با قیمتی چند برابری دارند به ملت تحمیل میکنند،کاری کنید چرا مواخذه نمی شوند
همان روز اول سربازی دو چیز را بما آموزش دادند:
1- ارتش چرا ندارد .
2- هرچه مافوق گفت فقط جواب میدهید " بله قربان ".
نتیجه گیری با خودتان.
دلار نیمایی ۲۱۷۰۰ تومان
آقای همتی شما چه هنرمندانه بازار نیمایی رو به بازار آزاد رسوندی
به امید روزی که دلار ۱۵هزار تومانی که وعده دادی محقق بشه
ایران نباید به عربستان برود
دلالها وابستگان همین مدیران و فرزندان هستند که منافع اقتصادی را بین خودشان تقسیم کردند اگه مردم عادی بودند خیلی وقت پیش اعدام میشدند
نمونه هاش در زندان موجوده
برادر مسئول، فرزند مظلوم مسئول، پدر داماد مسئول و ..
حتما بابک زنجانی هم از نیروهای جوان بودن
"اظهارات وزیر نفت احمدی‌نژاد درباره دکل‌های نفتی"
زیبا بود
دلال هم شده بهانه مسئولین برای شانه خالی کرد از وظایف انجام نداده خود. یادمان نمی رود که گرانی دلار را گردن دلالان انداختند ولی در واقع تصمیم دولت و شخص رئیس جمهور بود ...
یعنی واقعا چه اتفاقی اقتاد برای ما که ماهی شوریده شد کیلویی۱۰۰هزارتومان در هندیجانی که جفت دریاست.یعنی هیچی ندارم که بگم
دولت با هنرمندی هر چه تمام دلارهای خودش رو به ملت با قیمت های بالا انداخت ؟ حالا هم بمب اتم نمیتونه قیمت دلار رو بالا ببره ؟؟ همتی بازار رو وارد رکود ۵ ساله کرد
آقای جهانگیری اینقدر سیلی به صورتتان نزنید ما راضی نیستیم!!!!
دلال ها یکی مثل سلاطینی هستند که نام بردنشان هم ممنوع است چه برسد به مقابله با آنها
آری قیمت ارز و بالا نگه داشتن قیمت دلار عهده دولت محترم و خائنین به مردم غیر حزبی و مردم عادی می باشد
هرکس یه مسوولیتی رامیگیره درحین کاریاپایان دوره همش ازپیشرفت وخوب عمل کردن هاش که اینقدرکارکردم وقبل مسوولیت من چیزی نداشتیم والان همه چی داریم یکیش مثلارستم قاسمی که میگه قبل من دکل هاهمش خارجی بودمن دکل خریدم امامعلوم نیست این همه عقب موندگیهاوفشارنبودوکمبودامکانات تقصیرکیست ازقرارمعلوم اعلام اماردل بخواهی میباشدمرکزمستقل اعلام امارنداریم
تا لحظه ای مردم نگران نباشن!!!!! همون دوره ای را میگه ریس جمهورش به مردم میگفت پراید کیلویی چند اخه
شما فرد نظامی مورد نظر رو مشخص کردید پس هزینه انتخابات نکنید وپول رو حروم برگزاری نکنید
واقعا این دلال ها را نمی شناسید؟!
وقتی دولت با حمایت از حقوقیهای بورس باعث شدا مردم سخامدار عادی داراییشون نابود بشه خوب دست به هر کاری میزنه
اقای مکارم......شما بفرمایید زور قوه قضاییه ودولت به چه کسانی نمیرسد.....اینها چه کسانی هستند که قدرتشون دولت و قوه قضاییه ومردم را عاجز کرده........از کره مریخ که نیامدند......برادران گمنام چرا اینها را نمیتواند پیدا کند؟
ﻭاﻗﻌﺎ ﺗﻴﻢ ﻫﺎﻱ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻧﻲ ﺑﺎ اﻳﻦ ﺩﻟﻴﻞ ﻛﻪ ﺑﺎ اﻳﺮاﻥ ﺭﻭاﺑﻄ ﻧﺪاﺭﻥ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻟﻲ ﻫﺴﺖ ﻭاﺭﺩ اﻳﺮاﻥ ﻧﻤﻲ ﺷﻮﻧﺪ ﭘﺲ ﺣﺎﻻ ﺑﺮاﻱ ﭼﻲ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻪ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥ ﺑﺮﻭﺩ. اﻳﻦ ﺑﻮﺩ اﻗﺘﺪاﺭ ﺁﻗﺎﻳﺎﻥ
ﻭاﻗﻌﺎ ﺗﻴﻢ ﻫﺎﻱ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻧﻲ ﺑﺎ اﻳﻦ ﺩﻟﻴﻞ ﻛﻪ ﺑﺎ اﻳﺮاﻥ ﺭﻭاﺑﻄ ﻧﺪاﺭﻥ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻟﻲ ﻫﺴﺖ ﻭاﺭﺩ اﻳﺮاﻥ ﻧﻤﻲ ﺷﻮﻧﺪ ﭘﺲ ﺣﺎﻻ ﺑﺮاﻱ ﭼﻲ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻪ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥ ﺑﺮﻭﺩ. اﻳﻦ ﺑﻮﺩ اﻗﺘﺪاﺭ ﺁﻗﺎﻳﺎﻥ
اون دوتا بدبختو آزاد کنید . اونا کارشون و شغلشون اینه. مقصر نیستند
این جدایی طلب ها خواسته هایشان عجیب است . از سه تا کشور میخواهید خاکشان را جدا کنید برای خودتان کشور درست کنید . اینجا خاک ایران است و اولین گروهی که جلوی شما را میگیرد همان کرد های ایران اند .
ملیت بر قومیت ارجعیت دارد
کانال تلگرامی ایشان (سعید محمد) کلا ۶ هزار عضو دارد. هنوز حرف و وعده ای نداده عده ای امده اند و خودشان را سینه چاک ایشان معرفی میکنند و کامنت های حمایتی میگذارند. رئیس جمهوری که از الان با کامنت های خریداری شده میخواهد مردم را گول بزند وای به حال انتخاب شدنش .
هر چند رای بی رای
حضرت آیت الله این دلالان سال هاست که با نحوه مکیدن خون مردم آشنا هستند
وقتی امثال هاشمی طبا و روحانی با سن بالای ۷۰ و بدون سوابق اجرایی می تونن کاندیدای ریاست جمهوری شوند
آخه سردار محمد با اون همه سوابق اجرایی چرا نباید در انتخابات شرکت کنه آقای هاشمی طبا؟
دلال اگر وصل به قدرت نبودند که وضع مردم اینگونه نبود نگوئید که نمی شناسیدشان ؟؟؟؟
««اینها چه کسانی هستند که زور دستگاه قضا و دولت به آنها نمی رسد»»
جناب آقای آیت الـــلله مکارم شیرازی این را دیگر همه میدانند که دلالان زیر مجموعه غیر رسمی بانک های خصوصی میباشند که با سپرده های من و تو دمار از روزگار ما و مردم در آورده اند و در لواسانک ها و سعادت آباد ها لانه دارند.
آقای سعید محمد اشتباه می کند کسی به نظامی رای نمی دهد حتی شناخته شده تر مثل قالیباف هم رای نیاورد بعد تمام اشتباهات کل حیاتش را مثل قیامت جلوی چشمانش می آورند که ایشان هم کم ندارد از ما گفتن
هاشمی طبا در مورد صنعت نساجی یا در مورد عدم میزبانی تیم‌های ایرانی صحبت کنه. او را با سیاست چه کار!
حاج آقامکارم صبح بخیر...
دلال ها آقازاده‌هاا هستند و هیچ کس هم جرات نداره جلوشون واسه ، والسلام
اقای مکارم: دلالها چه کسانی هستند که زوردستگاه قضا ودولت به انها نمیرسد؟2نمره
دلال کسی هست صاحب ثروت صاحب نفوذ دلال شبیه ماانسانها هست دوتا دست دوتا پا ودوتا چشم سرودوگوش دارد راه میرود غذا میخورد ولی انچنان میخورد که اسنانهای عادی توان خوردن راازانان میگیرد دلال همان سلطان جنگل نه سلطان غذایی انسانهاهست هرکاریکند ازاد ومختار هست حاشیه امن دارد نفوذ وحتی میتواند فرماندارراه بدون بیل مکانیکی جابجا کند زور دلال زیاد.....
اقای مکارم بخدا من درس خوندم دیشب مادر بزرگم مریض بود بیمارستان بود بخدا بلد بودم تعریف دلال بنویسم اقا اجازه بمن نمره بده
دلال های بزرگ آقا زاده ها هستند و کوچکنرها هم نوچه هاشون
این دلالان در دامن همین کشور پرورش یافته اندباید دیدکه چه بلایی سر ایران آورده اند که ودلالا ن رشد یافته است
کل بازار ایران بر اساس دلالی می چرخد. دنبال شخص خاصی نگردید نظام اقتصادی-مالی کشور دلال زا است. سوال های بچه گانه نپرسید. ببینید آلمان، اتریش، فرانسه و ده ها کشور دیگر چه کار می کنند شما هم همان کار را بکنید. شما در حال حاضر قادر نیستید نظام مالی بهتری از این کشورها ایجاد کنید.
البته شفافیت مالی یعنی سقوط آزاد صاحبان ثروت
از کارهای مهم آهنگ ساسی است
اگر بازیکنان فوتبال ایران به عربستان سعودی بروند همان بلائی که بر سر حجاج ایرانی در مکه معظمه آوردند و صدها حاجی را کشتند و یا مثل آن روزنامه نگار سعودی در ترکیه که با اره برقی تکه تکه کردند بر سرشان خواهند آورد و حتی بدتر. باید مواظب این جلادان کودک کش بود و دل به دریا نزد.
فوتبال دولتی شهامت کنار کشیدن از مسابقات را دارد؟
باز هم آیت الله مکارم بالاخره سخنی گفتند و ایشان تنها مرجع تقلیدی بودند که در باره کشتار مسلمانان ایغور چینی نیز تذکر دادند
اقاي جهانگيري مردم به سختي افتادن مردم سيلي خوردن شما فقط تماشاچي بوديد سفره مردم با بي لياقتي شما كوچك شد شما فقط پور داديد كه مامقاومت كرديم شما از مردم خواستيد لنگ ببندن و نان خشك به دهن بگيرند و با سلاخ در مقابل دشمن مقاومت كنند ولي اقازاده هاي شما چند هزار اپارتمان در سراسر ايران و خاورميان دارند مردم نان را نسيه ميخرند ولي بچه هاي شما در امريكا و كانادا دارند روزي ميگذرانند اقاي جهانگير مرگ خوبه ولي فقط براي مردم
این دلال ها، گذشته از اینکه کارتل رسمی (اتحادیه فروشندگان ...) دارند وزارت صمت بدون اجازه آنها آب نمی خورد. (دیگر وزارتخانه ها را نمی دانم) شما بروید از یک گرانفروشی به سازمان تعزیرات (وابسته به وزارت صمت) شکایت کنید شما را به این کارتل ها ارجاع پاس می دهند!!! آنها هم اول به طرق مختلف و در جاهای مختلف شما را می دوانند اگر ول کن قضیه نبودید فقط "در ازای اعلام رضایت کتبی و عدم شکایت از گرانفروش" فقط مبلغ گرانفروشی را پس می دهند دیگر هزینه های رفت و آمد و زمان که از دست داده اید گردن خودتان!
تو ایران برای هر چیزی یک سلطان و چند دلال داریم. با توجه به این که اشخاص معمولی اگر خدای نکرده مرتکب اشتباهی هر چند کوچک هم شوند مشمول اعمال قانون می شوند پس نتیجه می گیریم که سلطان‌ها و دلال ها ...
ایا زور دستگاه دولتی و قوه قضاییه به قاچاقچیان مواد مخدر رسید ؟
دلیلش این است که روی اینها متمر کز نمی شوند .
مجلس هم باید کمک بدهد تا این اخلال گران را سر جای خودشان بنشاند.
بیسواد ترین مردم هم میدونند همون کسانی هستند که دلار 4 هزار تومنی رو دارند 25 هزار به مردم میفروشند اگر تواناییش رو دارید باهاشون برخورد کنید و اگر نه مثل بقیه مردم سکوت کنید
واقعا درسته . هر که هستند بنظر میاد زورش بیشتر از دولت و سیستم قضاست
لطفا شفاف و واضح بفرمایید دلال در چه زمینه ای و توسط چه کسانی صورت گرفته؟
جناب جهانگیری قبل از جنابتان آقای احمدی نژاد هم می گفت تحریم ها کاغذ پاره است همین کاغذ پاره روزگار مردم را سیاه کرد به روزهای خوشی که وعده میدهی باور نداریم چون تاکنون حرف راستی از شما نشنیدیم بروید و با خدای خود خلوت کنید و طلب آمرزش چه بر سر مردم آوردید.
آقای ظریف می گوید مردم ما اینگونه زندگی را خود انتخاب کردند والله که این انتخاب ما نبود
ایت الله مکارم وقتی به شما جواب نمیدهند مگر به ملت جواب میدهند دلالها دست راست برخی مسولین وتولید کنندگان هستند
مکارم عاشقتم!یعنی تو نمیشناسی؟؟؟
کجا تحریم های سنگین بود اقا رستم فروش نفت 120 دلاریادمان نرفته است . مملکت را شماو رییس شمابا اظهار نظرهای نسنجیده به این روز انداختین .حالا واقعا درکشورمان کسی نیست شما وامثال شما جرات میکنید کاندیدا شوید وای بر ما
خدارا شکر مقصر گرانیها پیدا شد
سعید محمد همان احمدی‌نژاد سال ۸۴است درست باهمان سن و سال و همان تفکر.مردم باید آماده سیاهترشدن روزگارشان باشند.
همون های هستن که انحصار واردات کالا را دارن همون ها می فهمی همون ها
واقعا آیت‌الله مکارم‌شیرازی نمی داند این دلال ها کیستند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر