بازدید 7248
۵

روحانی: در کارهای مهم نظر مردم را اصل بدانیم

رییس جمهوری با تاکیدبر اینکه باید نظر مردم را در کارهای مهم اصل بدانیم، گفت: هر کجا نظام و مردم یک راه را انتخاب کردند ، پیروز شدند و هر کجا خدای ناکرده فاصله‌ای بین نظر مردم، نظام و مسئولین ایجاد شد همه ضرر کردند و همه شکست خوردند.
کد خبر: ۱۰۳۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 10 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری‌ها،‌ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات وزیران اظهار کرد: اگر ما بعثت پیامبر را به تعبیر امام به عنوان بزرگترین روز تاریخ و حادثه بعثت را عظیم‌ترین حادثه در تاریخ می‌دانیم این بعثت باید ما را مبعوث کند و روح ما را برانگیزد همانطور که پیامبر بزرگ و مرد خدا مبعوث شد و جامعه را به حرکت در آورد .

روحانی اضافه کرد: امروز هم درد جامعه و مشکلات جامعه ما با نگاه به غار حرا و بعثت پیامبر قابل حل است و نه با نگاه غربی و نه نگاه شرقی و نگاهی که از جانب پیامبر بود می‌تواند ما را متحول و یکپارچه کند.

وی تصریح کرد: در کارهای مهم نظر مردم را اصل بدانیم همانطور که پیغمبر نظر مردم را اصل می‌دانست حتی جایی که نظرش چیز دیگری بود وقتی همه مردم در امور دنیوی و زندگی مردم،چیزی می‌گفتند، نظر آنها را بر نظر شخص خودش مقدم می دانست. این مشورتی که خداوند به پیغمبر امر کرد امروز برای ما هم هست و ما هم بر همان مبنا باید حرکت کنیم.

رییس جمهوری اضافه کرد: اگر نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی بود که خود را به عنوان خادم مردم دانست و اداره کشور را از آن مردم دانست و انتخابات را راه اصلی برای مدیریت کشور پذیرفت و با انتخاب مردم به کسی که منتخب می‌شود به نظر او و نظر جمع و نظر مردم احترام گذاشت، آن وقت به راحتی می‌توانیم از همه مشکلات و پیچ و خم هایی که امروز پیش روی ما هست، عبور کنیم.

روحانی گفت: هرجا مردم با نظام بودند و هر جا نظام در خدمت مردم بود هر کجا نظام و مردم یک راه را انتخاب کردند، پیروز شدند و هر کجا خدای ناکرده فاصله‌ای بین نظر مردم و نظام و مسئولین ایجاد شد همه ضرر کردند و همه شکست خوردند.

وی اظهار کرد: امروز یک روز تاریخی برای کشور ماست و روزی است که سه سال جنگ اقتصادی را پشت سر گذاشتیم. امروز اگر متحد و یک زبان باشیم و یکصدا و در کنار هم باشیم، می‌توانیم پیروزی را به زودی لمس کنیم و پیروزی دور نیست.

رئیس جمهور اظهار کرد: ما در برابر کاخ سفید بارها به صراحت اعلام کرده ایم که به قانون برگردید. خجالت نکشید و به قانون برگردید و امروز و فردا نکنید.

وی خاطرنشان کرد: بدانید با بازگشت شما به تعهدات ما هم بلافاصله به تعهدات بر می گردیم.

رییس جمهور گفت: شرایط برای اینکه ۷ کشور به تعهد قبل برگردند آماده است، جز اینکه آمریکا در بازگشت به تعهدی که آن را نقض کرده پیشقدم باشد.

روحانی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: مردم از دولت توقع دارند که مشکلات را حل کند و من از همه مسئولان می‌خواهم که تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به خصوص معضلات شب عید به کار ببندند.

وی ادامه داد: باید دلال‌بازی را برای رسیدن کالاها به دست مردم از بین ببریم و دست دلالان را کوتاه کنیم.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: اگر به فکر این باشیم که انتخابات چه خواهد شد و منافع و خواست مردم را کنار بگذاریم به آن انتخاباتی که می‌خواهیم هم نخواهیم رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۵
مثلا در زمان گران شدن قیمتها , دلار , مسکن و ... نظر مردم مهم است ؟؟؟؟
صحبت بنزین رو نمیکنم چون خطر جانی دارد!
جناب رئیس جمهور، خدا وکیلی جنابعالی در دوره ریاست جمهوری این گونه که می فرماید، رفتار کردید!!!
زرشک درخت پر خاصیتی است
یکی از این موارد که نظر مردم باید پرسیده بشه رابطه با آمریکا و دوستی با تمامی کشورها هست. آیا امکان پذیر هست؟؟؟؟
اصل نظر مردم حضور احمدی نژاد در ریاست جمهوریه، حالا نظرت همونه یا عوضش می کنی روحانی؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر