بازدید 54858
دو هزار و سیصد و نود و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

احمدی نژاد: بحث ترور من جدی است/دادستان تهران: برخی اراذل و اوباش با اتصال به سرویس‎های جاسوسی رویکرد جدیدی پیدا کرده اند/ احضار استاندار سابق خوزستان به دادسرا

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی محقق می‌شود/ پروتکل‌های بهداشتی ویژه انتخابات تدوین شده است/ پس لرزه‌های یک ادعا درباره عدم کاندیداتوری قالیباف در ۱۴۰۰ و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۳۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ 01 March 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.


سردار قاآنی: اغراق درباره شخصیت سردار سلیمانی خطاست
سردار قاآنی افزود: این روز‌ها علاقه مندی به نوشتن در خصوص شهید سلیمانی بسیار زیاد شده است و این شهید والا مقام بر گردن همه ایرانیان و آزادگان جهان حق دارد و نوشتن درباره شهید سلیمانی انتها ندارد، اما قرار نیست اغراق شود. وی گفت: برخی گرایش‌های سیاسی می‌خواهند ایشان را به گونه‌ای معرفی کنند که به نوعی ایشان را به خودشان وصل کرده باشند و این ظلم به شهید است و کسی که می‌خواهد او را به عنوان انسانی مقتدر نشان دهد، نباید حرف‌های سستی را بیان کند. فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: بینی و بین الله شهید سلیمانی نیاز به اغراق ندارد و به لحاظ بزرگی آنقدر برجستگی دارد که اگر بخواهیم درباره او اغراق کنیم، مرتکب خطا شده ایم. سردار قاآنی گفت: درباره موضوعی که در مورد ایشان اطمینان ندارید، ننویسید و لازم نیست نوشته شود و در این مدت چیز‌هایی نوشته و حرف‌هایی گفته شد که شاید حرف‌های خوبی بود، اما اشکالاتی داشت. وی افزود: نکته دوم این که مراقب باشیم دچار تحریف نشویم و همانطور که تعریف درست لازم است تحریف هم بد است. فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: بینی و بین الله شهید سلیمانی نیاز به اغراق ندارد و به لحاظ بزرگی آنقدر برجستگی دارد که اگر بخواهیم درباره او اغراق کنیم مرتکب خطا شده ایم.

متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی محقق می‌شود
ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی: با مصوبه دیروز مجلس مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال جهت کمک به صندوق های بازنشستگی، تامین منابع مالی رتبه بندی معلمان، تامین منابع پاداش ایثارگران بازنشسته و... انشاءالله در سال آینده متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را کلید خواهیم زد و شرمنده این قشر فرهیخته نخواهیم شد.

چین: زنان اویغور رفتار منافی عفت و بیماری‌های جنسی دارند
سخنگوی وزارت خارجه چین با در دست داشتن عکس چند زن اویغور، اتهاماتی را علیه آنان مطرح کرد تا اصالت آنها و صحبت‌هایشان را زیر سوال ببرد. پیش از آن نیز مسئول اداره تبلیغات استان مسلمان نشین سین کیانگ نیز زنانی را که با رسانه‌های غربی مصاحبه کرده و چین را به تجاوز و عقیم‌سازی متهم کرده بودند، به چالش کشیدند. در این جلسه که با حضور خبرنگاران برگزار شد، زنان مصاحبه کننده به رفتار منافی عفت و بیماری‌های جنسی متهم شدند.

پروتکل های بهداشتی ویژه انتخابات تدوین شده است
دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به تدوین پروتکل های بهداشتی ویژه انتخابات، گفت: شعب اخذ رای شب قبل انتخابات ضدعفونی شده و در روز اخذ رای مواد ضدعفونی کننده در اختیار مردم قرار می‌گیرد./ایسنا

نامه کلانتری به رئیسی: ثبت سند ۴۲ تالاب به‌ نام وزارت نیرو متوقف شود
مدیرکل حفاظت و احیای تالاب‌های سازمان حفاظت محیط ‌زیست از نامه رئیس سازمان محیط زیست به رئیس قوه قضائیه مبنی بر متوقف کردن سند زدن ۴۲ تالاب به نام وزارت نیرو شد. برخی منابع خبری طی روزهای اخیر ادعا کردند، وزارت نیرو درصدد ثبت سند ۴۲ تالاب کشور به نام خود است و تالاب های امیرکلایه، شور و شیرین میناب، طشک و بختگان در فارس، هورالعظیم و شادگان در خوزستان، قره قشلاق، قوری گل، آلاگل، الماگل و اجی گل در گلستان از مهمترین تالاب هایی هستند که به نام این وزارتخانه سند زده می‌شود. مسعود باقرزاده کریمی مدیرکل حفاظت و احیای تالاب‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست در این باره گفت: اینها تالاب هایی است که وزارت نیرو محدوده آنها را تعیین کرده. با مقامات وزارت نیرو که صحبت می کنیم اظهار بی اطلاعی می کنند و می گویند که ثبت اسناد خودش می خواهد این سندها را بزند چون محدوده کاداستر تالاب ها را ما به آنها دادیم آنها هم فکر کردند که باید به نام ما شود، البته این را شفاهی می گویند اما باید پیگیری کنیم که اصل ماجرا چیست. وی افزود: سازمان محیط زیست دست به کار شده و رییس سازمان به رییس قوه قضاییه نامه زده که جلوی کار گرفته شود، رییس سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری هم به ثبت اسناد نامه زده است، همچنین نامه ای برای معاونت حقوقی رییس جمهوری آماده کرده ایم تا ارسال شود.

قاچاق چوب با آمبولانس تایید شد
عباس نژاد، فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: در بسیاری از موارد قاچاق چوب با ماشین‌های حمل گوشت و حتی مواردی در استان‌های مازندران، ساری، فارس و کهگیلویه و بویر احمد داشتیم که با آمبولانس دارای جنازه صورت گرفته است. بنا بر پیگیری‌های صورت گرفته، جریمه قاچاق چوب ده برابر شد که این امر تا حدودی بازدارنده است./باشگاه خبرنگاران

دادستان تهران: برخی اراذل و اوباش با اتصال به سرویس‎های جاسوسی رویکرد جدیدی پیدا کرده اند
علی القاصی در دومین جلسه هم اندیشی ارتقای سطح فعالیت ‎های امنیتی، قضایی و استفاده حداکثری از ظرفیت ‎های قانونی برای مقابله و پیشگیری از فعالیت هنجارشکنان و اخلالگران در نظم و امنیت عمومی جامعه (اراذل و اوباش) گفت: برخورد با اراذل و اوباش از جهات مختلف حائز اهمیت است؛ از جمله این که بسیاری از آنها رویکرد سنتی را تغییر داده و به نوچه پروری روی آورده اند و دیگر اینکه با اتصال به سرویس ‎های جاسوسی مورد بهره برداری سیاسی قرار گرفته و ابعاد امنیتی وسیع تری پیدا کرده اند. 

پس لرزه های یک ادعا درباره عدم کاندیداتوری قالیباف در ۱۴۰۰
محسن پیرهادی، در واکنش به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره ورود محمّدباقر قالیباف، رئیس مجلس به عرصه انتخابات ۱۴۰۰ گفته بود که با افزایش احتمال حضور آیت الله رییسی، آقای قالیباف تصمیم به عدم کاندیداتوری گرفته است و آمادگی کمک به ایشان را دارد. در همین رابطه ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی و نائب‌ رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم، در رابطه با کاندیداتوری قالیباف در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: طبق گفت و گوهایی که از همان ابتدا با قالیباف صورت گرفت او برنامه روتین برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ندارد، برخی گمانه زنی ها در مورد حضور او مطرح می شود همانطور که در مورد نیکزاد و رئیسی هم مطرح می شود.

احضار استاندار سابق خوزستان به دادسرا
احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در توئیتی از به جریان افتادن پرونده استاندار سابق خوزستان به اتهام اعمال نفوذ در پرونده ابرمتهم ارزی و مالک هفت تپه در دستگاه قضایی خبر داد. این نماینده مجلس شورای اسلامی در این باره نوشت: خبر‌ها حاکی از آن است که پرونده شریعتی، استاندار سابق خوزستان به اتهام اعمال نفوذ در پرونده ابرمتهم ارزی و مالک هفت تپه (امید اسدبیگی)، این هفته در دستگاه قضایی به جریان افتاد. ایشان در راهرو‌های دادسرا و پشت درب اتاق بازپرس مشاهده شده است.


ضرب الاجل هسته ای ایران به آژانس /درز اطلاعات هسته ای ایران قابل بخشش نیست
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، توافق ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی را اقدامی سازنده در جهت حل دیپلماتیک مسائل دانست و گفت: آژانس و طرف‌های غربی قدر ضرب الاجل ایران را بدانند و فرصت ایجاد شده برای احیای برجام را از دست ندهند. محمدجواد جمالی نوبندگانی، با اشاره به توافق اخیر ایران با آژانس درباره نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی اظهار کرد: در بعد فنی، ایران بیشترین همکاری‌ها را با آژانس داشته است و شاید بتوان گفت که بیش از شصت تا هفتاد درصد بازرسی‌هایی که آژانس در کل دنیا انجام داده، به ایران تعلق دارد./ایرنا

شرط رئیس مجلس برای انصراف از کاندیداتوری
ناصر ایمانی، تحلیلگر و فعال سیاسی اصولگرا، با اشاره به تایید ضمنی عدم حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: قالیباف نگفته است که در انتخابات شرکت نمی کند، بلکه یکی از نزدیکان او اعلام کرده است در صورت شرکت رییسی، قالیباف شرکت نخواهد کرد و اتفاق خاصی نیفتاده است و عدم حضور او در انتخابات، اصلا قطعی نیست./برنا

چراغ سبز مجلس به واردات خودرو
دنیای‌اقتصاد نوشت: مجلس شورای اسلامی روز گذشته در حین بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰، در شرایطی تعرفه ۸۶ درصدی ورود خودرو به کشور را تصویب کرد که توقف واردات خودرو به چهارمین سال خود نزدیک می‌شود. با این حال، اقدام نمایندگان می‌تواند سیگنالی در راستای آزادسازی واردات خودرو در سال آینده باشد. در طرح ساماندهی صنعت و بازار خودرو، «واردات مشروط» پیش‌بینی شده است.

علی لاریجانی، چهره ساکتی که دیگران برایش هیاهو می کنند
ایران نوشت: هنوز هیچ خبری مبنی بر تمایل علی لاریجانی رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری منتشر نشده است. حتی نزدیکان سببی او همچون علی مطهری درباره این موضوع ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند. با این حال نام علی لاریجانی به عنوان یک اصولگرای میانه‌رو که کارنامه 12 سال ریاست‌اش بر مجلس تا حدود زیادی قابل دفاع بوده، یکی از نام‌هایی است که در اظهارنظرهای انتخاباتی صادره از سوی هر دو جریان سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا بیش از دیگران تکرار می‌شود؛ خواه به نیت حمایت کردن و خواه به قصد فاصله جستن.

مخالفان FATF در مجمع تشخیص دچار تردید شده اند
سید محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به خبرآنلاین گفت: در جلسه آخری که در مجمع برگزار شد وزرای دولت گزارش بسیار مفید و جالبی درباره FATF ارائه دادند که از نظر بنده قانع کننده بود.در این گزارش تاکید شد که اگر به این کنوانسیون ها نپیوندیم چه عوارضی برای کشور به دنبال دارد که مهمترین آن حداقل افزایش ۲۰ درصد از هزینه های کل کشور است.وی در پاسخ به این که فضای مجع رو به مثبت شدن است، گفت: نه به صورت صد در صد اما احساس می شود تا حدودی تردیدی در برخی از مخالفان ایجاد شده است.دکتر همتی گفت علی رغم اینکه تحریم ها برقرار است، اگر ما به عضویت این دو کنوانسیون دربیاییم بخشی از مشکلاتمان حل خواهد شد و مقدار زیادی از هزینه هایی که به کشور تحمیل می شود برطرف می شود.مجلس پیشنهاد داد که این لوایح به مجلس بازگردد که همه اعضای مجمع آن را رد کردند و در نهایت انجام نشد. بررسی مجدد این لوایح در مجلس توهین به نظر رهبری است و مجمع باید در این باره تصمیم بگیرد. احتمالا چهارشنبه لوایح در دستور کار مجمع قرار می‌گیرد.

احمدی نژاد: بحث ترور من جدی است
همشهری آنلاین نوشت: محمود احمدی نژاد در ادامه اظهارات جنجالی اش این بار از تهدید به ترورش حرف زده است. وی گفت: من هم معتقد هستم که بحث ترور جدی است. خودشان می کشند، خودشان هم مراسم عزاداری برپا می کنند و بعد دیگران را متهم می کنند! البته من مسائل را گفته و تشریح کرده ام، چون اطلاع دارم که کجاها، چه کسانی می نشینند و چه تصمیماتی می گیرند. اینها را گفته ام، ضبط کرده ام و در چندین جای مطمئن قرار داده ام.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶۸
احمدی نژاد تمام شده است . آخه کی به ایشان کار داره ؟!!!
«مخالفان FATF در مجمع تشخیص دچار تردید شده اند»
خبر جالبی بود ولی فک کنم کمی زود اعلام‌شده، آخه بعیده مجمع هنوز به جمع بندی برسه، باشه تا کل اقتصاد که خوابید، اونوقت !
چرا در لفافه سخن میگویی جانا شفاف باش مرگ یک بار شیونم یک بار احمدی جان
احضار استاندار سابق خوزستان به دادسرا

اگر بلد نیستند کار درست انجام دهند، ولی تخلف خوب بلدند.
احضار استاندار سابق خوزستان به دادسرا

اگر بلد نیستند کار درست انجام دهند، ولی تخلف خوب بلدند.

شبنم نعمت زاده دختر نعمت زاده یادتان هست.
توهمات احمدی نزاد تمامی ندارد
احمدی نژاداونقدربگم بگم کرده که حتی طرفداراش هم دیگه امیدی ندارن که چیزی ازجیب این بابادربیادالان هم ترورش راپیش کشیده بازبگم بگم وهمه چی رامیدونم یکبارجان خودت فقط ایندفعه رابگوتابدونیم چی داری ونداری
تابناک ودیگران باعث شده اند احمدی نژاد چرند وپرند بگه تا جلب توجه بکنه ! اگر ایشون رو تیتر نکید این کارها رو نمیکنه ! الان ایشون حاضره سرش رو ببرند ببرن بذارن روی پشت بوم شورای نگهبان !!!!!!
وقتی اراذل واوباش به جان مردم می افتند ودر دادگاه محکوم نمی شود نتیجه اش می شود
التماس ظریف به آمریکا واقعا شگفت اوره ؟؟
گذاری حق خودمون منتظر بایدنیم
همه می دانیم که faft تصویب و تایید خواهد شد اما به عنوان برگ برنده رئیس جمهور 1400. اما یک نکته می ماند و ان هم تمام مشکلاتی که در این مدت به خاطر تصمیمات حزبی به مردم تحمیل شد و بابا به جای آب و نون جان داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
خخخه
از کی تا حالا مسئله فرعی همچون اف ای تی اف که دولت خیلی دارد آن را بزرگ نشان دهد مشکلات کشور را کم و زیاد می کند؟
آقای نماینده مجلس آقای نوبخت چندین جا مطرح کرده همسان سازی بازنشستگاان تامین اجتماعی قبل از عید انجام می شود.فقط مجوز مجلس مانده..اونوقت شما دارید پاس کاری می کنید به سال آینده...خوب معلومه شماها فقط زورتان به بازنشسته های تامین اجتماعی میرسه..
با سلام
بارها و بارها در خیلی از پیام هایم در سایت های مختلف و در همین خبرهای سایت شما عرض کردم چرا در پرونده های شریعتی استاندار سابق! خصوصا زمان ریاستش در استانداری تحقیقی صورت نمی گیرد؟!
قبل از انتصاب ایشان به ریاست سازمان استاندارد میبایست در خصوص ایشان تحقیق میشد!
با این همه هجمه خبری رسانه ایی مخصوصا فضای مجازی
که آزادی نظرات در آنها بیداد میکنه و حتی بدون سانسور


باعث افتخاره که پرچم خبری تابناک مثل همیشه همچنان بالاست



ضمنا ناگفته نماند نمیدانم چرا برخیا نسبت به خبرهای تابناک و نظرات طرفدارانش حساسیت فوق العاده ایی دارند؟
این اراذل و اوباش رابال و پر دادید
فشار اقتصادی روح و جسم ملت را از بین برده خدا رو خوشش نمیاد
خوبه که به این نتیجه رسیدن اوباش میتوانند جاسوس باشند شاید برخود قاطع تری باهاشون بشه
احمدی نژاد توهم زده
لعنت بر چین کمونیست آدم خوارکه با درست کردن ویروس کرونابشریت را قربانی رسیدن به اهداف پلید اقتصادی خود کرد.
هیچ کشوری در مهار کرونا موفق نشد غیر از کشور سازنده یعنی چین که بشریت را فریب داد.
محمود جان ما از این شانس ها نداریم!
این استاندار سابق خوزستان همونه که به سیل زده میگفت ضدانقلاب بیتربیت
پسر چقدر همچی لوس و بیمزه شده دیگه
آقایان اصولگرا! تحویل بگیرید صحبت های مرادتان را! چرا پاسخ نمی دهید؟همین صحبت ها رو اگر یک اصلاح طلب می کرد تا حالا صد بار به استخر فرح تهدیدش می کردید! این تذهبون. راستی حسین آقا شریعتمداری تا حالا در خصوص این ادعا نظر ندادن؟جل الخالق
الان اگه ی همچین اتفاقاتی برای زنان مسلمان در یک کشور غربی افتاده بود صدا و سیما تا چندین روز مانور می داد و از بد رفتاری و توهین به مسلمانان در کشورهای غربی می گفت اما چین برادر ماست! و اما از عجایب دنیای سیاست امروز است که چین کمونیست برادر یک کشوری است که حکومت آن بر پایه ی دین و مذهب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
یک طوری می گویید انگار هر رور آنجا شکنجه و کشتار است
برو عمو
احمدی نژاد معجزه هزاره سوم !!!
احمدی نژاد مضحکه هزاره سوم !!!!
احمدی نژاد ملاک تشخیص بصیرت !!!!
علی القاصی برود اول فارسی یاد بگیرد بعد صحبت کند تا مردم بفهمند او اصلا چه میگوید.
پس چرا وقتی دولت و حامیان میخاهند اف ای تی اف و فوایدش را برای مردم شرح دهند هیچ چیز ندارند بگویند اما مخالفان ساعتها استدلال دارند که عواقب و خطرات بسیاری برای کشور دارد ، چرا کسی از این فواید خیالی نه چیزی میداند نه تشریح و استدلال میکند ، زیرا این لایحه تبدیل بازی سیاسی جناح غربگرا شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
اشتباه منفی دادم
موش تورو بخوره
مراقب باش ندزدند
ایشون 15 ساله می خواد بگه!
چرا باید افزایش و طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به سال دیگر موکول گردد ؟
همچون وعده و وعیدهای مکرری که هیچکدام هم عملی نشد
آیا مگر غیر از این است که دولت ۳۰۰هزار میلیارد تومان به صندوق تامین اجتماعی بدهکار است ؟
پس چرا باید ۳/۶ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی بخاطر بدهی دولت
و عدم تسویه آن باید زجر فقر و نداری و بیماری و شرمندگی را تحمل کنند ؟
چه تضمینی به حرفهای شما است؟
تا سال دیگر ما چکنیم، ؟
تابناک باید شرم کند که اینگونه توهین های گستاخانه مقامات چین علیه زنان محجبه و مسلمان ایغور را نشر می دهد.
آخرش هم ای اف تی اف را تصویب می کنند، منتهی با تحمل زیان های فراوان بابت تاخیر طولانی در تصویب آن، که البته از جیب ملت پرداخت شده و خواهد شد
چرا از جنایات چین علیه مسلمانان حرفی زده نمیشود؟
یکی محمود رو بگیره !! هر جور حساب می کنم میبینم افت کلاس داره برا هر گروهی وکسی که بخواد محمود و ترور کنه . یعنی اساسا هیچ شخص و گروهی ننگ این کار رو قبول نمیکنه !
کاش سیاستمدار خبره داشتیم
خب پخش کن اقای احمدی نژاد . پخش کن ببینیم چیه . مثل بگم بگمت نشه
دیگه چین رو همه میدونن چطوری اداره میشه .
دیگه چین رو همه میدونن چطوری اداره میشه .
حالا قراره ارازل و اوباش هم دسته بندی بشن . ارازل اوباش مخالف و موافق . موافقان به قول آقای علم الهدا وارد بسیج میشوند تا از آنها در مواقع ضرورت استفاده شود . مخالفان با انگ جاسوسی زندانی میشوند .
واقعا سرتون رو در برف کردید
احمدی نژاد جونم اگه خواستی ترور بشی لطفا یه چند نفر دیگرو هم با خودت ببر آگهی ترحیم تو مثل تحریم ها کاغذ پاره ای بیش نیست
تفاوت مسلمانان اویغور و فلسطین در چیست که از یکی حمایت می کنیم از یکی نه ؟؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
هر وقت فرق زمین های غضب شده با یک مسئله داخلی را فهمیدی
ننه من غریبم بازی یک کاندیدا برای رای آوردن : میخواهند من را ترور کنند آره جون عمت ترور تو به چه درد آنها میخورد
محمود مواظب خودت باش
قالی باف تشنه قدرت است. شک نکنید اینها همه فیلم است. 100% شرکت میکند. آقای احمدی نژاد هم فقط دنبال جلب توجه است. فعلا که تو همه رو کشتی جیگر
آقای قالیباف غیرممکن است درانتخابات ریاست جمهوری شرکت کنندچون اکنون هم رئیس مجلسندوهم گاهاًکمکهای مفیدی به رئیس جمهورمینمایندکه قبلاًمتداول نبودوازطرف دیگراگرشرکت کردندوخدای ناخواسته مثل مواردقبلی موفقیت آمیزنبودبه شان ومقام ایشان بعنوان ریاست مجلس خدشه واردخواهدشدوبنابراین شرکت نخواهندکردمگرآنکه گوش به حرف دوستانی بدهندکه ایشان راراهی مسکوکردند وآن شدکه نبایدمیشد
احمدی نزاد گاهی بین توهماتش حرفهای درست را هم ناخواسته میگوید
شریعتی بجای محاکمه بدلیل دخالت در هفت تپه چرا رییس استاندارد شد؟
آقای احمدی نژاد تا حالا که شما فقط ادای بگم بگم درآوردی جون دل
آقای احمدی نژاد شما رئیس جمهور این کشور بودین 8 سال ، سخنرانیهاتون رو فراموش نمیکنم که میگفتین ایران آزادترین کشوره و ... بفرمایید الان شما رو چه شده در زمان شما ایران آزادترین کشور بوده الان میگین میکشن اینهایی که میکشن بعد از دوران ریاست جمهوری شما یهویی پدید آمدن اگر در دوران شما کسی این حرف رو میزد عکس العمل شما چه بود اینهمه تضاد شما را چطور میشه توجیه کرد
این اقا خیال میکند که ان محبوبیت سالهای ریاست جمهوری را دارد با این افکار و تکذیب عملکردهایش و نامه به سران وافرادی که ما باهاشون مشکل داریم محبوبیت خود را زیرسوال برده .تنده با ینکه از هواداران ایشان بودم وبرایش تبلغ وستاد زده بودم برایشان رای نمیدهم.مگر ایشان کی هستند که ترور بشند توهم زده.
طفلک بیماریش به مراحل پیشرفته رسیده.
خدا نکند که احمدی نژاد را ترور کنند
او باید بماند و در دادگاهی مردمی ، روزی بگوید که چگونه او را به این مقام رساندند
و چه بلاهایی بر سر این کسور و مردم مظلوم و نجیب آن آورده است
خواهشاً دیگه اسم اینو (احمدی نياد) نیارید.
احمدی نژاد :بحث ترور من جدی است.
خداییش اینو گذاشتید که ملت تا شب عید سرگرم باشن و کامنت بذارن رسته؟
خدائیش آخر سرگرمیه.
احمدی نزاد فیلم هندی بازی میکند .
نزدیدک انتخابات شد و جنگ های زرگری برای به میدان آوردن مردم شروع شد.
حیف کلوله نیست بزنن به احمدی نژاد
مرده رو که نمی کشن
جناب آقای احمدی نژاد , گفتمان های جنابعالی از زمان خس و خاشاک تاکنون جز زیان به این کشور دردمند دست آوردی نداشته است. سکوت و کناره گیری شما و نبودن جنابعالی در صحنه سیاست, سودمندی آن بسیار بیش تر از بودن و اظهار نظرتان برای این مردم است. لطف کنید و برای خشنودی این دردمندان دست از سخنرانی و سخن پراکنی بردارید. اگر می توانید به همان آموزش اصول مهندسی ترافیک در دانشگاه بپردازید. شاید سودمندتر باشید.
خوب شد اراذل اوباش با اتهام جاسوسی ریشه اش خشکانده میشود
آفرین به سردار قاآنی. شیر مادر حلالت باشد.
جناب هاله نور تو در پناه مادر چاوز هستی . نگران ترور نباش
مقامات و مسئولین کشور رفاه مردم را فراموش کرده اند و چسبیده اند به تامین حد اقلها.از آن سو تمام توان خود را گذاشته اند به هر قیمتی تنها برای حفظ پایه های خود!!
در کل دنیا خبر از بد رفتاری وایجاد انواع محدودیتها و پایمال کردن حقوق مسلمانان اویغور چین توسط دولت مرکزی آن ، نوشته و گفته میشود الا در کشور عزیز خودمان . !!!! چرا ؟
خدا وکیلی میخوان احمدی نژاد رو خرج انتخابات کنن؟
یعنی با این حربه مردو رو بکشونند پای صندوقهای رأی؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی