بازدید 5415
۲
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

ویروس ایرانی قزوین همان ویروس انگلیسی است

اخیرا در فضا مجازی خبری مبنی بر کشف کرونای جهش یافته ایرانی در قزوین منتشر و ادعا می‌شود متفاوت از موتاسیون‌های (جهش ژنتیکی) آفریقایی، انگلیسی و کالیفرنیایی است.
کد خبر: ۱۰۳۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 01 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: کرونای ایرانی یا قزوینی نداریم و این ویروس نو پدید و جهش یافته همان ویروس انگلیسی است.

علی اکبر کرمی با اعلام این خبر گفت: ژنتیک ویروس نوپدید و جهش یافته‌ای که در کشور و استان قزوین شیوع پیدا کرده همان کرونای انگلیسی است و ویروس جدیدی نیست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: این ویروس به کشور ما هم سرایت پیدا کرده و اولین بار در کشور انگلیس شناسایی شده و کرونای انگلیسی نام گرفته است.

اخیرا در فضا مجازی خبری مبنی بر کشف کرونای جهش یافته ایرانی در قزوین منتشر و ادعا می‌شود متفاوت از موتاسیون‌های (جهش ژنتیکی) آفریقایی، انگلیسی و کالیفرنیایی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
نه خیر اقا ایرانیه ما از تولید داخل حمایت میکنیم حالا شما بگو انگلیسی در سال حمایت از تولید ملی ما هم خود کفا شدیم این ویروس قابل رقابت با نمونه خارجی بوده و مفت هم تحویل مردم داده میشود اری این است تولید ملی
ویروس چینی نداریم.ویروس ایرانی نداریم.ولی ویروس انگلیسی وکالیفرنیایی داریم.تو رو به خدا دست بردارید حتی کرونا رو هم سیاسی کردید.در ابتدای شیوع ویروسی چینی دوستان اعتراض میکردن که چرا میگید ویروس چینی .حالاخودشون دم به دقیقه از اصطلاح ویروس انگلیسی استفاده می کنن. در ضمن اقای کرمی نمیدونید یا خودتون رو به اون راه زده اید؟ تا به حال 4نوع ویروس جهش یافته درایران شناسایی شده که محتص ایران هست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل