بازدید 11757
۱

مس نوین کرمان حریف پرسپولیس در جام حذفی چه تیمی است؟

کد خبر: ۱۰۳۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷ 26 February 2021

هر یک از تیم های لیگ برتری که از این مرحله به بازی های جام حذفی فوتبال ایران اضافه شدند امروز تیم های رقیب خود را شناختند مانند پرسپولیسی ها که باید در زمین اختصاصی مس کرمان برابر تیم دوم این کارخانه یعنی مس نوین کرمان به میدان بروند.

مسی ها که این روزها در لیگ دسته دوم فوتبال ایران به میدان می روند یکی از مهم ترین بازیکنان تاریخ فوتبال کرمان را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می بینند. فرزاد حسین خانی قطعا یکی از مهم ترین نام هاییست از فوتبال کرمان معرفی شده و با این تیم سال ها در جام حذفی، لیگ دسته اول، لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و ... به میدان رفته و البته در همان کرمان و تیم مس نیز بازی های خود را به پایان رساند. حسین خانی که همیشه با موهای بلند و چهره خشن خود، مشخص تر از تمام بازیکنان مس بود قطعا این روزها در حیات خلوت تیم اصلی مس کرمان در حال آزمون و خطا کردن و کسب تجربه است تا در موقع لزوم بتواند روی نیمکت تیم اصلی مس بنشیند.

مس نوینی ها امسال نیز در بازی های لیگ دسته دوم فوتبال ایران حضور دارند. البته درباره تیم های اینچنینی که تیم دوم یک کارخانه صنعتی محسوب می شوند نمی توان انتظار بالا آمدن تا سطح اول فوتبال ایران را داشت چرا که حضور تیم اصلی در لیگ باعث می شود تا تیم دوم همچنان در رده پایین تر باقی بماند. به طور مثال وقتی تیم مس کرمان در لیگ دسته اول فوتبال ایران حضور دارد قطعا تیم مس نوین نمی تواند همزمان با تیم اصلی در یک گروه باشد و همین موضوع از نظر انگیزشی می تواند روی این گونه تیم ها تاثیر منفی بگذارد. اتفاقی که در سال های قبل در تیم هایی مانند فولاد نوین و سپاهان نوین نیز دیده بودیم.

در هر صورت حریف پرسپولیسی ها این روزها در میانه های یکی از دو گروه لیگ دسته دوم فوتبال ایران به میدان می رود. مس نوین با حضور در 9 بازی، کسب 2 پیروزی، 4 تساوی و 3 باخت، کسب 10 امتیاز و یک بازی کمتر در رده نهم جدول چهارده تیمی گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران به میدان می رود.

آنها پیش از این در جام حذفی موفق به شکست تیم شمس قزوین و حذف تیم گل ریحان در کرج شدند و توانستند به مرحله یک شانزدهم نهایی برسند. مسی ها در آن دیدار با ترکیب آرمان شهدادنژاد، امیر حسین امیرطاهری، ناصر دوست محمدی، رضا ستاری، شاهین بالیجانی، میلاد پورصفشکن، مهدی حرجندی، میلاد کمالی، حجت ده شیخ، احمد حیات منش و میلاد محمدی پا به میدان گذاشتند و امین کاظمیان، حسین تهامی و امیر حسین عسگری تعویضی های مس نوین در نیمه دوم بودند که برای حفاظت از برتری این تیم به میدان رفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پرسپولیس قهرمان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان