بازدید 8437

رد پای کرونای جهش یافته در کاشان

معاون دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به شناسایی یک فرد مشکوک به کرونایی جهش یافته در کاشان اظهار داشت: آزمایشات لازم اخذ و جهت انجام آزمایشات لازم نمونه این فرد به آزمایشگاه انستیتو پاستور ارسال شده است و ظرف مدت حداکثر ۷۲ ساعت مشخص می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ 14 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، معاون دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به شناسایی یک فرد مشکوک یه کرونای انگلیسی در کاشان گفت: شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

محمد حاجی جعفری ضمن اشاره به شناسایی یک فرد مشکوک به کرونایی جهش یافته در کاشان اظهار داشت: آزمایشات لازم اخذ و جهت انجام آزمایشات لازم نمونه این فرد به آزمایشگاه انستیتو پاستور ارسال شده است و ظرف مدت حداکثر ۷۲ ساعت مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه میزان بیماری‌های بستری در کاشان و بیماران سرپایی به میزان قابل توجهی افزایش داشته است، افزود: بر اساس سخنان وزیر بهداشت کرونای انگلیسی در کشور پخش شده و بیم ابتلای شهروندان در اقصی نقاط کشور وجود دارد و منطقه کاشان نیز از این امر مستثنی نیست و بر همین اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش اهمیت دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ابراز داشت: متاسفانه رد پای کرونای انگلیسی در منطقه کاشان پیدا شده است و این موضوع زنگ خطر را به صدا درآورده است و عادی‌انگاری می‌تواند موج‌های دیگری را در کاشان رقم بزند.

وی با بیان اینکه تداوم این شرایط ممکن است زمستان سختی را در پیش رو داشته باشد، گفت: شرایط کاشان از وضعیت آبی به زرد کرونایی تغییر وضعیت داده است و عادی‌انگاری می‌تواند شرایط را رو به وخامت بگراید و این موضوع زنگ خطری است که در کاشان به صدا درآمده است

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل