بازدید 13491

تخریب سه واحدمسکونی درپی انفجار در حیدرآباد کرج

رئیس سازمان آتش نشانی کرج از انفجار یک واحد ویلایی در حیدرآباد کرج خبر داد و گفت: این حادثه منجر به تخریب دو واحد مسکونی دیگر شد؛ در حال حاضر یک نفر از محبوسین نجات پیدا کردند، یک دختر بچه ۱۲ ساله و یک مرد ۴۵ ساله بر اثر حادثه جان باختند.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۸ 12 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، عباس وحیدی، رئیس سازمان آتش نشانی کرج گفت: انفجار یک واحد مسکونی ویلایی در حیدرآباد غربی_کرج منجر به تخریب دو واحد دیگر نیز شد.

رئیس سازمان آتش نشانی کرج در ادامه با اشاره به اینکه این واحد‌های ویلایی با بنای ۱۰۰، ۷۰ و ۶۰ متر است، تصریح کرد: نیرو‌های امداد رسان خدمات خود را آغاز کرده و عملیات همچنان در حال انجام شد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه آمار دقیقی از محبوسین حادثه وجود ندارد، افزود: اطلاعات کافی پس از پرس‌وجو از همسایگان و افراد محل تکمیل خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: در ابتدای اجرای عملیات یک آقا پیدا شد که دچار سوختگی شده بود، با توجه به اطلاعات دریافتی از اولین فردی که از این حادثه نجات یافت موقعیت دختربچه ۱۲ ساله گزارش شد که متاسفانه این دختر نوجوان بر اثر شدت حادثه جان خود را از دست داده بود.

وی ادامه داد: همچنین گمانه زنی‌ها برای محبوس بودن یک آقا در همین خانه وجود داشت که اقدامات لازم صورت گرفت و متاسفانه مرد حدود ۴۵ ساله نیز جان خود را از دست داده بود.

وحیدی اظهار کرد: در گام نخست عملیات فعالیت نیرو‌های امدادی آوار برداری فردی در دستور کار قرار گرفت و گام بعدی آوار برداری کلی انجام می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه احتمال ۹۹ درصد دلیل انفجار نشتی گاز است، تصریح کرد: عملیات نجات افراد به اتمام رسید، با توجه به اطلاعات دریافتی فرد محبوس دیگری وجود ندارد؛ در حال حاضر عملیات ایمن سازی توسط نیرو‌های امدادی مستقر در صحنه در حال انجام است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر