بازدید 20048

مخالفت نصیرزاده با ریاست کریمی بر فدراسیون فوتبال

کد خبر: ۱۰۳۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 02 February 2021

معاون ورزشی سابق تراکتور می گوید زنوزی خودش را یک هوادار می داند و هیچ نامی هم از او در دو باشگاه تبریزی ثبت نیست. 

به گزارش تابناک ورزشی، نصیرزاده که در سال های اخیر به عنوان مدیرعامل باشگاه ماشین سازی و معاون ورزشی باشگاه تراکتور در فوتبال تبریز حضور داشته، با حضور در برنامه فرمول یک درباره اتفاقات و حواشی که در این دو باشگاه برایش رخ داده و همچنین مسائل دیگر مربوط به فوتبال ایران به صحبت پرداخت.

قرارداد خارجی ها در استانبول امضا شد
قراردادهای بازیکنان خارجی که در تراکتور بسته شد را من در جریان نبودم. این قراردادها در دفتر استانبول امضا شد و من در تبریز قرارداد شجاعی و دژاگه را خودم نوشتم. ما نه قرارداد استوکس، نه اروین، نه فرچونه و نه آن بازیکن ژاپنی را ندیده بودیم. استوکس بیشترین ماندگاری را در تراکتور داشت و اتفاقا مالک باشگاه پولش را هم داده بود. 

مخالفت هوشنگ نصیرزاده با ریاست احتمالی علی کریمی در فدراسیون فوتبال

با زنوزی هیچ اختلافی ندارم
این حوصله کم مدیران نسبت به مربیان در اروپا هم جدیدا اتفاق افتاده. مدیر باشگاه می بیند که تیمش 30 بازی دارد و وقتی در 5، 6 بازی نتیجه نمی گیرد، می گوید شاید 5 بازی دیگر هم نتوانستیم نتیجه بگیریم. پس بهتر است که جابجایی مربی داشته باشیم تا شوکی به تیم وارد شود. این جابجایی مربی چیز بدی نیست. باشگاه وقتی مالک محور است تصمیمات را خودش می گیرد، شاید مالک از افراد دیگر مشاوره هم بگیرد. من و آقای زنوزی هیچ اختلافی با هم نداریم و او از دوستان خوب من است. 

نامی از زنوزی در تراکتور و ماشین سازی نیست!
دو باشگاه ماشین سازی و تراکتور از نظر قانونی با یک مالک اداره نمی شوند. اصلا اسم زنوزی در هیچ کجای این دو باشگاه نیست. زنوزی اگر بخواهد برای ریاست فدراسیون فوتبال هم ثبت نام کند، هیچ سابقه فوتبالی ندارد. در واقع این دو باشگاه دو مجموعه جدا از هم هستم و مطلق اسمی از زنوزی در اسناد ثبتی وجود ندارد.

کسی باید رییس فدراسیون شود که پول بیاورد
لول من ریاست فدراسیون نیست. رییس فدراسیون باید کسی باشد که به حاکمیت نزدیک باشد و برود پول بیاورد. علی کریمی فوتبالیست خوبی است و با من رفیق است و افکار ما نزدیک به هم است. با این حال در این مقطع فدراسیون پول می خواهد چون بدهی زیاد دارد. فیفا پول فدراسیون را نداده و فدراسیون مبالغ زیادی را قرض کرده و به مشکل خورده است. 

کفاشیان یکی از باهوش ترین افرادی بوده که دیدم
من کارمند نفت هستم و می گویند در وزارتخانه ها قویترین افراد در وزارت نیرو و نفت هستند. با این حال من در 35 سال کاری ام یکی از باهوش ترین افرادی که دیدم، علی کفاشیان بوده. کفاشیان برخلاف ظاهرش که می گوید و می خندد، بسیار آدم باهوشی است. او همان جایی شوخی می کند و می خندد که قرار است حقیقت را نگوید. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
علی کریمی بهترین بازیکن بوده و قطعا در مدیریت هم موفق می شود . جنابعالی در مورد خودت توضیح بده که در باشگاه های تبریزی چه نتایجی داشتی !!!
پاسخ ها
رحیم شاکری
| Germany |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
من اهل تبریز و از طرفداران تیم تراکتورسازی هستم اما آقای علی کریمی را بسیار لایق مدیریت فدراسیون می بینم ، زیرا یک فوتبالیست به تمام معناست ، کاش از این آقا سوال شود در این مدت چیکار کرده اید با این مدیریت سرتاپا افتضاحتان ، و یا کی میخواهید خود را بازنشسته کنید در صورتیکه نزدیک به هفتادسال سن دارید ایا وقت آن نرسیده در همه امور جای خود را به جوانها بسپارید ؟
آقا هوشنگ همه چی رو تو پول می بینه برا همین مدیرعامل پولدار پیدا کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
در هیچ جای دنیا نمیبینید که یک کارشناس مسائل داوری در هر چیزی دخالت کرده و اظهار نظر کند
علی فقط کریمی
اینا میترسن علی کریمی بیاد بساط بخوربخورشون جمع بشه پایه و اساس تمام مخالفت خوانی ها با علی کریمی هم همینه
معلومه دیگه این هم لنگه کفاشیان هست و ازش خوشش میاد! مگه طرف دروغ میگه پس آدم باهوشیه! تو کجای فوتبال بودی که مثل بختک افتادی روش و بلند نمیشی!
اقای علی کریمی با وزات ورزش به مشکل برخورد می کند. ایشان در مسئولیت های قبلی زود به بن بست می رسید.
به آقای نصیرزاده ربطی مگه داره؟؟؟؟؟؟
اتفاقا باید آقای کریمی بشه، چون اهل سازش و زد و بند نیست و آدم رکی هم هست، مثل خدابیامرز ناصرخان حجازی
باسلام ..............پس علاوه بر هوش دروغ هم میگوید ........
با هوش اونه كه هر جا بوي پول به مشامش برسد مثل كنه به اون ميچسبه
او همان جایی شوخی می کند و می خندد که قرار است حقیقت را نگوید.
اینه همه واقعیت؟!
ملت ایران بیش از ۴۱ سال حرف از آدمهایی مانند آقای کفاشیان شنیده اند که یک روده راست تو شکمشان نیست. من کاملا شک دارم که آقای کریمی با آدمی مانند نصیرزاده رفیق باشه. البته ایشون تلاش داره که خودش را دوست آقای کریمی خطاب کند, که با همین اظهارات این آقا نشان میده که این دو هیچ دیدگاه مشترکی نداشته بلکه در نقطه متضاد یکدیگر قرار دارند. سیتات از آقای نصیرزاده "کفاشیان برخلاف ظاهرش که می گوید و می خندد، بسیار آدم باهوشی است. او همان جایی شوخی می کند و می خندد که قرار است حقیقت را نگوید." ایشون خجالت نمیکشه که خودش را رفیق علی کریمی میدونه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
کریمی نمیتونه یک سال دوام بیاورد تو هیچ تیمی هم موفق نبود
تا حالا ندیدیم تو عمرت یک حرف درست بزنی
می گویند در وزارتخانه ها قویترین افراد در وزارت نیرو و نفت هستند...!!چه کسی این جوک بی مزه را گفته ؟!!!! البته در عدم توانائی علی کریمی بجز عدم توانائی در جذب پول موارد متعدد دیگری همچون عدم شناخت ، تجربه و توانائی مدیریت وجود دارد...هیچ ئکجای دنیا یک ماهی گیر خوب را رئیس سازمان شیلات کشور نمی کنند !!!
این آق که همیشه برضد پرسپولیس بوده والان هم چون علی کریمی پر سپولیسیه زورش میاره هوشی جون
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان