بازدید 163606
۵

حقوق بازنشستگان کشوری چقدر افزایش خواهد داشت؟

عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان دولت و همچنین بازنشستگان لشگری وکشوری در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ 26 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا: حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص جزئیات افزایش حقوق جامعه بازنشستگان لشگری وکشوری در سال ۱۴۰۰ بیان کرد: براساس لایحه بودجه شرایط سال ۹۹ برای جامعه بازنشستگان ثابت و تصمیمی مبتنی بر ایجاد تغییرات اتخاذ نشده است.

وی افزود:، اما به منظور افزایش مبلغ این اعتبار دیدگاه‌های متعددی از جانب نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شد؛ دیدگاه نخست افزودن یک عدد ثابت برای شاغلان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ بود.

حاجی دلیگانی ادامه داد: براساس این دیدگاه، برای هر مستمری‌بگیر دولت (شاغلان و بازنشستگان) یک عدد (از یک میلیون تا یک میلیون و۳۰۰ هزار تومان) درنظر گرفته شده است.

وی افزود: دیدگاه دوم نیز به مانند سال ۹۸ بر افزایش ۴۰۰ هزار تومانی برای این جمعیت تاکید می‌کرد؛ که با گذاشتن ۱۰ درصد از منابع به تناسب و به صورت پلکانی توسط دولت به این کارمندان و بازنشستگان اضافه شود.

عضو کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:، اما در نهایت دیدگاه سوم (افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان دولت وبازنشستگان لشگری وکشوری) رای آورد و مصوب شد که برای جامعه بازنشستگان و همچنین شاغلان این اعتبار در سال ۱۴۰۰ اضافه شود.

مطابق با تبصره ۱۲ لایحه بودجه سال ۹۹ افزایش ضریب حقوق گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر در دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه وهمچنین نیرو‌های مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی، (به استثنای مشمولان قانون کار ایران) از قبیل کارکنان کشوری ولشکری، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی وپژوهشی و قضات و افزایش حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی به میزان ۲۵ درصد است که ضریب ریالی آن به طور جداگانه توسط دولت تعیین می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۵
جیب ما بازنشستگان تامین اجتماعی شده عابر بانک دولت جنابان عالی اگر برای هر بودجه ای پول کم آوردین حیات خلوت دولت دم دستتونه اصلا تعارف نکنید
کلاه خودتون قاضی :
مثلا
کسی که یک میلیون میگیره افزایش 25 درصدی اش میشه 250000 تومن
کسی که ده میلیون حقوق می گیره افزایش 25 درصدی اش میشه 2500000 تومن

حالا این مدیران نجومی بگیر چه گلی به سر ما زدن که حالا که بازنشسته شدن هم باید منابع مملکت رو بریزید تو حلقومشون...حقوق همه باید با یک عدد خاص بالابره نه درصدی
دولت از صندوق تامین اجتماعی دزدی میکند و از سفره کارگران کم میکند و برای خشنودی کارکنان کشوری و لشگری خوش خدمتی میکند
پس بازنشستگان تامین اجتماعی چی ؟؟؟؟؟؟
با کرلیه خانه ۴توماندو گوشت ۱۵۰ تومان ؟؟؟ خدا ازتان نگذره
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی