بازدید 64265

روایت عنابستانی از اتفاق پرحاشیه مواجهه با سرباز

علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس که در پی ممانعت سرباز راهوری برای عبور از خط ویژه حاشیه ساز شده بود؛ در بیانیه ای روایت ادعایی خود را در این باره منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ 25 January 2021

به گزارش تابناک،  متن این بیانیه به شرح زیر است:

راننده جوان و تازه‌کار من وقتی مطمئن می‌شود به برنامه سفر نمی‌رسیم و در حالی که من مشغول مصاحبه تلفنی هستم به راهبند ورودی خط ویژه نزدیک می‌شود.

سربازی جلویش را گرفته و چون کارت تردد ندارد مانع می‌شود. راننده می‌گوید ماشین مجلس است و نماینده عجله دارد. لذا سرباز برای اطمینان از نماینده بودن بنده از من کارت میخواهد که نشان میدهم. اما سرباز دیگری از راه می‌رسد و از سرباز اولی می‌پرسد این فرد کیست؟ می گوید نماینده مجلس است. سرباز دومی بی‌مقدمه به راننده ما میگوید برو کنار بچه‌خوشگل!!!

راننده ما با اشاره به بنده تاکید می‌کند که ایشان نماینده مجلس است ولی سرباز دوم یکی دو بار می‌گوید هر خری هست برای خودش هست، من راه نمیدهم.

من که از توهین بی‌دلیل سرباز ناراحت شده‌ام پیاده می‌شوم و به او می‌گویم که شما حق نداری توهین کنی؟ راه نمی‌دهی اشکال ندارد اما حق نداری به هیچ شهروندی ولو نماینده مردم توهین کنی و او دوباره باتومش را به شکم من می‌کوبد و می‌گوید گفتم هر خری هستی برای خودت هستی!

دستم را روی شانه‌اش می‌گذارم و هلش می‌دهم، یکی دو قدم به عقب می‌رود و دوباره باتومش را به سمت من پرت می‌کند!

برمی‌گردم و در صندلی عقب ماشین می‌نشینم و به راننده می‌گویم بشین برویم‌.

سرباز که جلو راه ما را سد کرده به راننده اتوبوس عقبی می‌گوید از عقب سپر به سپر این ماشین بچسبان تا نتواند تکان بخورد!
خواهش‌های راننده ما برای باز شدن راه به جایی نمی‌رسد!

بخاطر قفل کردن خودرو ما از عقب و جلو توسط سرباز مزبور، ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود. سرباز مرتبا با موبایل خود صحبت می‌کند. موتورسیکلتی از راهور می‌رسد، افسری پیاده می‌شود و با سرباز صحبت می‌کند و اصلا به ماشین ما نزدیک نمی‌شود. افسر ناشناس ناگهان وسط خیابان می‌ایستد و شروع به فریاد زدن می‌کند و علیه مجلس و نمایندگان داد می‌زند و توهین می‌کند و تماشاگران این صحنه را علیه بنده تحریک‌ می‌کند و سپس با گوشی موبایل خود از صحنه تشنجی که ایجاد کرده فیلم‌برداری می‌کند و برخی از افراد حاضر در صحنه که تحت تاثیر جنجال ایجادشده علیه بنده قرار گرفته‌اند به سمت ماشین آمده و مشت و لگد می‌زنند و شیشه عقب ماشین روی سر من خرد می‌شود!

افسر دوم بعد از این همه جنجال راه را باز میکند و ما از صحنه خارج می‌شویم!

معاون عملیات راهور از راه می‌رسد و عذرخواهی مختصری از ما می‌کند و قول می‌دهد که با سرباز و افسر خاطی برخورد کند و ما هم چون برای سفر به حوزه انتخابیه عجله داریم می‌رویم.

با وجود قول سردار اشتری به اینجانب مبنی بر حل مساله و برخورد با متخلفین، سه روز بعد فیلمی که افسر انتظامی از جنجال‌آفرینی خودش گرفته بود، با محوریت ادعای کاملا دروغ و کذب «سیلی زدن» بنده به «صورت» یک سرباز در حال انجام وظیفه در فضای مجازی پخش می‌شود و سر از رسانه‌های خارجی در می‌آورد! و حمله بی‌سابقه و همه‌جانبه به این حقیر، مجلس و نظام شروع می‌شود و باقی ماجرا که می‌دانید!

چند نکته پایانی؛

۱- بنده به وجه به خودم اجازه سیلی زدن به صورت هیچکس را نمی‌دهم چه برسد به صورت یک سرباز وظیفه و صرفا بعد از چندین بار توهین زشت و بکار بردن الفاظ ناپسند توسط سرباز دوم که قاعدتا بایستی حتی با مردم عادی چه برسد نماینده مردم در چارچوب قانون و ادب مواجهه نماید، فقط او را هل داده‌ام و اساسا سیلی در کار نبوده است!

۲- افسری که وظیفه حفظ نظم و رعایت قانون دارد خود عامل تشنج عمومی در خیابان و جنجال‌آفرینی شده و با ایجاد ناامنی و تهییج سایرین برای هجوم به سمت نماینده ملت با خیال راحت از صحنه سازیش با دوربین شخصی فیلم گرفته و آن را در فضای مجازی پخش می‌کند و هیچکس سراغی از نیت او نمی‌گیرد.

۳- اگر از حیثیت این همکار کوچکتان که همچون شما شأنیتی در این کشور جز خادمی و نمایندگی از مردم ندارد دفاع نشود تردید نکنید که این آخرین مورد نیست و بعد از این نمایندگی مردم جز اسباب تمسخر و هتک حرمت توسط سایرین چه اصحاب قدرت و ثروت و ... نخواهد بود و قاعدتا تکلیف رفتار این اصحاب با مردم عادی که نیز کاملا واضح خواهد بود.

این توضیحات را صرفا جهت اطلاع نوشتم.

والعاقبة للمتقین

علی‌اصغر عنابستانی
نماینده مردم شریف شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای، داورزن، ششتمد

گفتنی است در فیلمی که دوربین های راهنمایی و رانندگی از فاصله دور ثبت کرده اند، لحظه سیلی زدن این نماینده به صورت سرباز، به طور ناواضحی دیده می شود. همچنین در فیلم اولیه نیز چند شهروند به صراحت می گویند که شاهد صحنه سیلی زدن بوده اند.

 

درگیری عنابستانی نماینده مجلس با سرباز از زاویه دید دوربین راهور (فیلم)

در فیلم دوربین راهنمایی و رانندگی در نزدیکی دروازه دولت تهران، لحظه درگیری سرباز وظیفه راهور مشخص شده است، سرباز اکبری می گوید از سوی عنابستانی به علت ممانعت از ورود غیرمجاز نماینده به خط ویژه سیلی خورده است.
تعداد بازدید : 8547
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۱۲۲
عجب داستانی!!البته سناریوش را همه از قبل حدس زده بودن!!!
تو که گفتی اصلا از ماشین پیاده نشدم

من مطمئن بودم اخرش سرباز و فیلمبردار به جرم خدشه دار کردن اذهان عمومی دستگیر میشن و در بیست و سی سرباز اعتراف میکنه با هماهنگی دشمن قصد لکه دار کردن ایشون رو داشتن وای برما وای برما
هر بار حرفش رو عوض می کنه
خب خداروشکر باز هم سرباز مقصر شد
اگه تو این مملکت چیزی غیر از این میشد باید شک میکرد
یکی از کاربران گفت دیگه که اخرش سرباز و پدرش عذرخواهی می کنند و عامل بیگانه تشخیص داده می شوند و اخبار ۲۰:۳۰ نتیجه گیری می کند که نفوذ بیداد می کند. شاید هم تقصیر فتنه بوده.
یکی از بدنام ترین نمایندگان مجلس
جنون قدرت انسان را کور میکند
تجربه روزها ماه ها و سالیان متمادی بهم میگه مسئولان خالی میبندن و حق با قشر شهروند که اینجا سرباز یا افسر عادی پلیس بوده هست!
سلام
این فیلم رو کجای دلم بزارم
متاسفم که شما نماینده مایید.
اقای نماینده ان سرباز چندین شاهد ومدرک کافی برای ادعایش دارد لطفا بگویید شما چه مدرک قابل قبولی برای داستان سرایی خود دارید؟
اول اینکه راننده حتما برادر زنت است یا شبیه به آن. دوم چرا آموزشش ندادی که وارد خط ویژه شود؟سوم چرا پلیس را هل می دهی ؟ باید فرمانش را اطاعت کنی و بعد اگر مشکل داشت بروی شکایت کنی مگر سربازی نرفتی؟ برو خدا راشکر کن که به علت حمله به پلیس شوک کاریت نکردند.
نتیجه اخلاقی:
هرکس به ما نوهین کرد چک و لگدش میکنیم
این داستانی که این نماینده ی هنجار شکن تعریف کرده کلا دروغ بوده، فرضا راست هم باشد باید مجوز عبور از خطوط اتوبوس تندرو داشته باشد که نداشته. پس قانون شکنی کرده و باید پای عاقبت کارش بایسته. دروغگوی مجرم
باشه تو راست میگی.دیشب نشستی رمان نوشتی نه؟
فقط نکته جالبش اینجاست طرف یهویی برگشته گفته برو بچه خوشگل؟ما هم بله اصلا تو این شهر نیستیم.
بیخیال عم
فکر کنم کل 80 میلیون نفر مقصر هستند و باید از ایشان معذرت خواهی کنند.
لعنت بر دروغگو
اقای عنابستانی فیلم هم دوروغ می گوید فقط شما راست می گویید.
دیگه اون دوره گذشت که کسی روایت شما رو باور کنه
شکر خدا گوشی ها همه به دوربین مجهزه و مردم قبل از شما همه ی حقیقت رو می دونن، راست می گفتی قبل از اینکه فیلم ات پخش بشه می اومدی می گفتی، رفتی زنگ زدی می خواستی افسر و سربازه بیچاره رو هم تنبیه کنی، خوب کردن پخش کردن

باید ادب بشی
توجیه نکنید چرا به راننده آموزش ندادین که بدون مجوز وارد مسیر ویژه نشود اسعفا بده
این نمینده محلس انقلابی تا دیروز میگفت اصلا از خودرو پیاده نده. احتمالا فکر میکرده فیلمی از رفتارش در دسترس نیست.
نماینده ؛؛مردم محترم؛؛ سبزوار خوب تونستید توی این چند روز توجیه خوبی برای خودتان ردیف کنید و همه را مقصر و خود را بیگناه جلوه دهید
واقعا من نمی دانم کسی که می داند خدا می بیند چطوری دروغ می گوید
مولا علی ع می فرماید بپرهیزید از گناه در خلوت ها چون خدایی که می بیند قضاوت خواهد کرد.
عجب داستان بی سرو تهی نوشته!!خدایی فکر کنم انشاش تو مدرسه مثل اخلاقیاتش ضعیف بوده.!!وای به ما با این نماینده هایی که فرستادیم مجلس
آقای عنابستانی مگه روز اول نگفتین من اصلا از ماشین پیاده نشدم که بخوام سیلی بزنم؟ بعدش سرباز راهنمایی رانندگی باتوم نداره نماینده عزیز . از خدا بترس
اخه پلیس راهور باطوم داره عجبااااا
حالا جای ظالم با مظلوم عوض می شود!!
نه تنها یک عذرخواهی کوچک نکرده بلکه صراحتا دروغ هم میگه!!!!
شما کارت اشتباه هست و خودت رو قاطی مردم نکن
شما کارت اشتباه هست و خودت رو قاطی مردم نکن
شما که دنا پلاس مجانی سواری و حقوف چند صدمیلیون و...... چه ربطی به مردم داری که خودت رو از مردم میدونی
همه مدیران و نمایندگان و ..... رو دیدند که چه اخلاقی دارند....
پلیس به وظیفه قانونیش عمل کرده
و احسنت به کارش که گفته ربطی نداره شما چکاره هستی
همه مردم در برابر رعایت قانون یکسان هستن
......
حملات بی‌سابقه و همه‌جانبه به این حقیر، مجلس و نظام شروع می‌شود!!
نمیدانم چرا هر کسی هر کاری میکند سریع از انقلاب و نظام و رهبر و اسلام مایه میگذارد.
ماجرای این نماینده و عدم همدلی مردم با ایشان بیانگر حقیقتی تلخ است و آن هم عدم محبوبیت نمایندگان و مسئولین در بین مردم است
شما خطا کردی ودرخواست نابجا داشتی وسرباز را زدی حالا به قول خودت هل دادی
چرا بقیه همکارهات را تحریک میکنی که از فردا هم باشم اینطور برخورد میشه بیاید دهن این سرباز را سرویس گنیم که مردم حساب دست شون بیاد که نماینده یعنی خدا , نباید اصلا بهش گفت بالای چشم شماهم ابرو است
آقا یک جو مرد باش خطا کردی برو دست سرباز ببوس کم حاشیه درست کن
تابحال من هرگز هیچ حرف نامحترمانه ای از پلیس راهور نشنیده ام چه رسد توهین. حتی در برخورد با رانندگان و سرنشینان بسیار بی ادب.
فیلمنامه خوبی میشه برای بالیوود!
ولی یک سوال: چرا نمایندگان انقلابی مجلس ( و یا دیگر مسولان کشوری!) باید اینقدر محبوب باشند که مردم تا فرصتی پیدا کنند شیشه را شکانده یا انها رو با الفاظی مورد عنایت قرار دهند؟! مگر جز این است که به مرم خدمت کرده اید؟! پس چرا مردم از شما ناراحت هستند؟!!!
باید سرباز ذوم که گفته بچه خوشگل به شدت مجازات شود
ایشان قصد دفاع از آرمان های انقلاب را داشتند که پلیس و مردم با باتوم سنگ و سپر به ایشان حمله کردند و نگذاشتند از آرمان های انقلاب دفاع کنند
چرا دوربین را عقب عقب می بری و نمی گذاری فیلم واضح باشد.
بابا مرد باش، زدی دیگه این همه داستان سرایی چیه آخه. بگو اشتباه کردم نمیمیری!
چقدر مظلومانه
باید از نمایندگی مجلس عزلش کنن
حضرت آقای عنابستانی نفرمودن چه جلسه ی کاری مهمی در حوزه انتخابیه داشتند که :
1- جلسات مجل (اعم از صحن و کمیسیونها) و موضوعات مطرح شده مانند تصویب قانون بودجه را رها کرده و با این عجله عازم شهرستان شده اند
2- از پیگیری احقاق حق بیت المال (جبران خسارت شکسته شدن شیشه عقب دنا پلاس مجلس) خودداری کردند
3- با وجود جراحات ناشی از خرد شدن شیشه بر سرشان به راه خود ادامه داده اند(البته در فیلمهای موجود نشانی از شیشه ی شکسته شده خودرو ندیده ایم)


همچنین:
1- طبعا بایستی فیلم و یا صوتی ی از فحاشی و باتوم کشی سرباز و عربده کشی مامور ناشناس! وجود داشته باشد. لطفا این فیلم را منتشر کنند

2- چرا معاون عملیات راهور در صحنه حاضر شده؟ اصولا چه کسی از ایشان دعوت به حضور کرده و چرا؟ معاون محترم راهور چرا بدون بررسی موضوع قول برخورد با سرباز و افسر خاطی را داده و اصولا از کجا می دانستند که آنها خاطی هستند؟
اگر هم فردی رعایت نکرده...پلیس سرباز حق هیچ توهینی را ندارد...حق برخورد فیزیکی ندارد...(پرتاب باتوم)
نماینده مجلس ...نماینده یک منطقه یا استان در مجلس ایت و توهین و حتک حرمت ایشان توهین به آن مردم و حوزه است که ایشان به نمایندگی آن حوزه در مجلس حضور دارند...
اگه واقعا حقیقت دارد گفته های جناب دکتر عنابستانی به چه حقی پلیس سرباز...از اتوبوس میخاد که به ماشین بچسبد تا ماشین نتواند حرکت کند...
جناب دکتر عنابستانی از مردان متخصص و شریف هستند....
ایشان از کلی فیلتر بسلامتی عبور کردند و در آخر با خواسته مردم حوزه خود وارد مجلس شدن...
بی احترامی به هر نماینده مجلس بی احترامی به حوزه انتخابی و مردم آن منطقه است
عزیز جان من حسین محمدی هستم همون مسافر سیاه پوش داخل اتوبوس کجا بیام براتون قسم بخورم که عین فرمایش این آقا دروغ محضه . بفرمائید بیام به ریز بگم که اون آقای راننده چه توهین هایی به این سرباز کرد و این نماینده چطور گذاشت زیر گوش سرباز بیچاره . فقط متحیرم این ها که میدونند اقلا" ده تا دوربین ضبط کرده و بیش از 40 نفر شاهد عینی دیدن صحنه را اینطوری حاشا میکنند وای به مسائلی که مطمئنند ما مردم اصلا" در جریان نیستیم.گیرم که خلق را به طریقی فریفتی با دست انتقام الهی چه میکنی؟
خیلی زمان برد که این داستانو سر هم کنند
قطعا باید با این به اصطلاح نماینده برخورد شود . از توضیحاتش میشه فهمید که حاشیه ساز ماهری است که می خواهد دیگر نمایندگان را نیز تحریک کند و مسئله اصلی را تحت شعاع قرار دهد
ماست مالی زیشن
آخییییییییی
به نام خدا
ی چیزی بدهکارش شد سرباز بنده خدا
چه نماینده مودب و با شانیتی
به به
به به
ههههههه
برای حل و فصل جریان، داستان خوبی نوشتن... شما راس میگی
باشه تو خوبی
با نظر من با سرباز به شدت برخورد شود آخه چه معنی داره جلوی بی قانونی نماینده مجلس انقلابی را بگیره
چقدر زیبا ....
من واقعا غیر از این گزارش زیبا از نماینده خدوم مملک به عنوان نمونهای از کل مجلس انتظار نداشتم
الهی بمیرم برات مظلوم مستضعف
زکی به سنگ پای قزوین!
حالا بجای عذخواهی اسمون ریسمون بباف
پس باز هم طبق معمول مقصر مردم هستند و باید آن کسی که فیلم را گرفته تنبیه شود.اینجوری که این بنده خدا تعریف کرده بدجوری مورد ظلم مردم قرار گرفته و باید دلجویی شود.!!
دروغ هم به جرم قانون شکنی و ضرب و شتم توسط این به اصطلاح نماینده اضافه شد.
نظر خلبان شهبازی رو برین بپرسین...فصل الخطابه
راننده تازه کار- خودش در حال مصابحه بوده و متوجه نشده که راننده داره تخلف میکنه. یا برنامه ریزی و زمان بندی بلد نیست یا از اول (چون ساعت پرواز رو میدونسته) اطمینان داشته که با خط ویژه مشکلش حل خواهد شد. خوب چرا سیلی به سرباز بی نوا میزدی. به صورت خلبان میزدی که منتظرت بمونه تا برسی- اینکه مخاطب رو بلا نسبت خر فرض میکنید
اگر اینطور باشد که یک سرباز را به خاطر درخواست مجوز یا کارت شناسایی تنبیه کنند که از فردا عناصر داعشی با خودروی دنای مشکی وکمی گریم وارد مجلس و جاهای دیگر از جمله دادگستری میشوند و هزاران فاجعه می آفرینند. کسی هم جرات ندارد جلوی آنها را بگیرد.
کجایند شهیدان بی ادعا
حمله بی‌سابقه و همه‌جانبه به این حقیر، مجلس و نظام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شمای حقیربله ، ولی مجلس و نظام را چرا قاطی میکنی؟
همیشه همینطوری هستید
ما که از مشی امام خمینی، رهبر معظم انقلاب و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی چنین رفتار متکبرانه و مغرورانه ای ندیدیم که این آقا خودش را به نظام میچسباند. اینها وصله های ناجورند
والعاقبة للمتقین!
عجب تقوایی هم داره؟!!
فتنی است در فیلمی که دوربین های راهنمایی و رانندگی از فاصله دور ثبت کرده اند، لحظه سیلی زدن این نماینده به صورت سرباز، به طور ناواضحی دیده می شود!!!!!! !!!!!!!!
تابناک عزیز ازاین واضحتر نمیشه ایا شاهدین هم نا واضح هستن
این ناواضح یعنی ماست مالی و بس.
شماها مرد نیستید. یک سرباز بیگناه را به سادگی محکوم میکنید. آنوقت دم از مبارزه با آمریکا میزنید؟
نکته مهم سرباز راهور اصلاً باتوم نداره!!!
این همه چیز رو مشخص میکنه که تمام حرفهاش دروغه و در فیلم های موجود هم مشخصه!!!
اخه کجا دیدی که افسر راهنمایی باتوم داره
ننه من غریبم بازی هاش شروع شد!!!
باید بررسی شود. بالاخره یکی دروغ می گوید.
ایشون اول می گفت من پیاده نشدم، الان میگه پیاده شدم
تابناک بلند گوی این نماینده قانون شکن شده
والعاقبة للمتقین
در اینکه شما میخوای ماست مالی کنی هیچ شکی نیست
اگه دروغ این نماینده ثابت شود حداقل کاری که بایستی انجام داد اخراج ایشان از مجلس است.
نیروی انتظامی آفتابه گردنش بندازه و توی دروازه دولت به سبک اشرار بگردونش تا یادش نره نماینده قانونگزار نباید قانون رو زیر پا بگذاره و از اون مهمتر، این غرور مسخره که چون نماینده‌ست با بقیه فرق داره از سرش بیفته.
این فرد با این سطح از اخلاقیات سالها پست های مهم و کلیده داشته
کاملا مشخصه چرا اوضاع مملکت این شکلیه
افرادی با این رفتار و منش و طرز فکر بر سر کار بوده اند
1. ظاهرا، فیلم موجود ادعای آقای عنابستانی را تکذیب می کند.
2. جناب آقای عنابستانی، گیرم که تمام مدعایتان درست!!!
آیا کسی به کمکتان آمد؟ چرا مردم ما که در دعوا همیشه طرف مظلوم را می گیرند، طرف شما را نگرفتند؟
3. ادعا کرده اید که یکی از افسران هم علیه شما بوده است. ببینید شما و همگنان( اعم از فعلی و پیشین) با مردم چه کرده اید که حتی یک نفر به مدافعه از شما برنخواسته است و حتی نیروهای حافظ نظم علیه شما موضع گرفته اند!! آیا این شما را نگران نمی کنذ؟
4. راستی با کمک کدام مردم قرار است، مصوبات شما برای نابودی این یا آن کشور عملی شود؟ ظاهرا این مردم، گوشی خریدار مصوبات شما ندارند!

فرار از واقعیت را کنار بگذارید و در ملا عام از آن سرباز عذر بخواهید.
اگر امروز به فکر اصلاح نباشید، فردا خیلی دیر است!
فکر کنم کاربران یه حرفایی نوشتن که تابناک هیچکدومش رو نمیتونه منتشر کنه حقش هم همونه
مسئولین نظام و نمایندگان محترم مجلس ، بهوش باشید چنانچه گفنه های آقای نماینده درست باشد نشانه این است که صفوف پائین دست جامعه آماده یک جرقه می باشند تا دودمان تر و خشک شما را به هم بریزند. فکر چاره کنید.
چقدر این عنستانی مظلوم و رئوفه
همه را دروغگو خواند حتی به راننده خودش هم رحم نکرد تا بگوید من خوبم
دوباره شروع شد، بله فحاشی کردند علیه مجلس و نمایندگان جوسازی کردند بنده خودم به عینه دیدم همان لحظه از سرویسهای بیگانه بهش تلفن زدند و راهنمای کردند!!! بنده هم دیدم که داره به نظام جفا میشه رفتم و سیلی زدم!!!
صرف نظر ازصحت وسقم ماجرا بقول معروف خشت اول را وقتی معمار کج گذاشت بنا تا اخر کج خواهد بود این داستان راست یا دروغ اقای نماینده ای که با 5000تا 6000رای به مجلس راه پیدا کرده ای وخودرا نماینده 80میبیون ایرانی می دانی اگر از اول به قانون تمکین کرده بودی وورود ممنوع نمی رفتی این داستان راست یا دروغ اتفاق نمی افتاد تا مجبور به ماست مالی بشوی.
من حرف ایشون رو قبول ندارم . نماینده به هیچ وجه نباید روی ایشون سیلی می زد و هیچ گونه جدلی می کرد . تو خودت قانون می نویسی اونوقت خودت به مجری قانون سیلی می زنی .
چه داستانی سر هم کرده!چون دوربین چیز دیگری نشان می دهد. صدا و سیما برای داستان نویسی ایشان را استخدام کند.

این آیه برای شما بهتر است: " أَتَأْمُرُونَ النَّاسَ بِالْبِرِّ وَتَنسَوْنَ أَنفُسَكُمْ "
واقعا خجالت آوره. مگه پلیس راهنمایی رانندگی باتوم داره؟؟؟؟ پشت سر هم دروغ میگی و پشت سر هم رسوا میشی. خجالت بکش
قصه خیالی خوبی بود
همون اول چرا بدون کارت تردد به خودتان اجازه دادید که به خط ویژه نزدیک شوید؟
روزهای قبل در همین تابناک نوشته شده بود که اقای نماینده گفته من اصلا پیاده نشدم.
سناریوی فیلم ایشان با فیلم موجود در همین صفحه هم مغایر است
ببخشید پلیس که دوربینهای زیادی با لنز قوی وارد کرده و در همه جای شهر نصب شده چطوره که فیام ناواضحه
اگر این دوربینتونه ته البته من باور نمیکتم پس چرا اصلا نصبش کردید اینکه هبجی نشون نمیده!
باز هم از آن ماجراهایی که دو طرف دارد و هر طرف خود را محق می داند
جناب عنابستانی بخدا بخدا داستانسرایی داری میکنی
حیف این مردم !!!!!!!!
تو که راست میگی!!؟
این آقا که تا دیروز می گفت که من از ماشین پیاده نشده ام. حالا چقدر تلاش کرده است که یک داستان را سرهم بندی بکند.
هرکدام از طرفین حق را به خود میدهند
اما برداشتی که من از این فیلم داشتم یک درد کهنه بود
دردی که سالهاست مردم با آن درگیرهستند و هنوز درمان نشده
آنهم برخورد بی ادبانه و غیر استاندارد اکثر مامورین پلیس با مردم هست
چه زمان رفتار و گفتار پلیس با مردم ، استاندارد سازی می شود ؟!
بداخلاقهای ظاهرساز و تشنه قدرت و ثروت
مردم که شهادت دادند سیلی زدن را
یک سرباز وظیفه ساده شهرستانی که سیاست بازی نداره
عذرخواهی کنید و توجیه بدتر است
معلوم شده مردم چقدر به نماینده ها علاقه دارند و احترام میذارن
آخی گریه ام گرفت از این همه مظلومیت.....
گمونم از روی بیانیه اون نماینده سروستان که داشت با التماس از مامور گمرک درخواست میکرد کار مردم رو راه بندازه کپی کرده
این فیلم را عمدی از حالت زوم خارج کرده اند که مبهم باشد،
راست می فرمایند، همه ملت ایشان را قبول دارند، اولش که اصلا پیاده نشده بودند بنده خدا، حالا گیرم که اصلا پیاده شده باشند، سرباز بوده که با باتوم زده، بازم خدا رو شکر با آرپی جی نزده ماشین رو نابود کنه.
اون یه کوچولو هولش داده تا هم سرباز ادب بشه هم بفهمه نماینده محترم چقدر توانمنده که با هول دادن صورتش هم سرخ میشه.

نماینده که قانون شکنی نکرده، حق داره اصلا کل خط ویژه مال ایشونه
سلام خدمت همه زحمت کشان ایرانی . ولی نماینده دیروز گفته بود که اصلا از ماشین پیاده نشده و الان که فیلمها در آمده می گوید کعه سرباز با باتوم به شکم او زده و او سرباز را هل داده و .... ( به دلیل نمایش فیلم ) آیا می شود به حرف نماینده اطمینان کرد ؟!!
بر دروغگو لعنت
مثل مرد وایمیستادی معذرت خواهی میکردی .
آقای نماینده محترم که برای کشور و ملت قانون وضع میفرمایید...
چطور به راننده خود قبلا آموزش ندادید که تحت هیچ عنوان حتی وقتی در حال مکالمه با گوشی و تلفن یا مطالعه مستندات هستید ، ایشان حق ندارد بدون مجوز از مسیرهای ممنوعه عزیمت کند؟

نه برادر ...ما که اونجا نبودیم ولی بوی کبر و غرور و زیاده خواهی ازین اتفاق اول از جانب شما می آید.
من صبحها 6 صبح به سمت محل کارم میرم ... در سرما شاهدم که هم سربازها هم درجه داران و حتی چند بار سرهنگ ها رو دیدم که در سرما با شور و علاقه در حال باز کردن معابر هستند
الان یک نماینده میشه اصل نظام؟ که خودشو با نظام یکی میکنه
چرا لحظه سیلی خوردن تصویر رو عقب بردن؟!
دو روز داشت این توهمات رو به هم می بافت
این نماینده باید نمایشنامه نویس می شد
حرکت سرباز دقیقا نشان می دهد که سیلی محکمی خورده و نه یک حول ساده
در ثانی کدام مامور باتومش را به شکم نماینده می زند؟
آنقدر مسئولین دروغ فاحش گفتند و مردم سکوت کردن که مردم را ساده انگاشتن که هر گفته ای را باور می کنند
فراموش کردن اشاره کنن که سربازها گل زده بودن،حالت طبیعی نبودن!
کاملع مشخصه حرفاش با عقل جور درنمیاد میخواد قضیه شخصیشو به حساب ضدیت با مجاس و نظام بذاره دروغش از سیلیش بدتره
نمایندگان مجلس انقلابی
از همون اول معلوم بود که سرباز وظیفه باید بیاد معذرت خواهی کنه و بگه که تحت تاثیر شبکه های معاند و فضای مجازی مخصوصاً اینستاگرام این کار رو کرده.
کاری به صحت و سقم ادعاهای نماینده و مأمور پلیس ندارم، ولی بارها شاهد اهانت و توهین بیجای ماموران دوم پایه پلیس به مردم عادی بوده‌ام
به خاطر تبرئه خودت مامور قانون و مردم عادی رو به صحنه سازی متهم می کنی؟
سلام
شما بعدظهر بیانیه عنابستانی و گذاشتین رو سایت از اون موقع تا الان که ساعت ۹ شبه نظرات مردم منعکس نکردین چرا؟
چون همه گفتن عنابستانی دروغ میگه؟
بعد از چند دروغ اولیه مانند پیاده نشدن از خودرو حالااعتراف میکند فقط هل داده اند و بنده خدا سه چهار متر پرت شده است؟ و طلبکار هم هستند؟از مردم شریف سبزوار تقاضا دارم هر وقت ایشان را دیدند همانگونه هلش بدهند و بعد طللکار بشوند .
امیدوارم قوه قضائیه به دلیل دروغ گفتن هر فردی هیچ فرقی نداره میخواد نماینده باشه یا یک فرد عادی جرایم سختی رو در نظر بگیره تا در صورت اثبات دروغ گفتن به اشد مجازات برسه دروغ گفتن متاسفانه تو ایران مثل نقل ونبات شده دیگه انگار کسی به آخرت اعتقادی نداره
درصد مشاركت بيش از حد پايين بوده و اينها نماينده واقعي مردم نيستند
مشارکت زیر ۳۰ درصدی را نمیتوان رقابت نامید
امسال مجلس ، سال بعد نوبت ریاست جمهوری
کلا امید مردم ناامید شد.
اصلاحطلبان با کارنامه فضاحتبارشان همه چیز را به رقیب بدتر از خودشان باختند
مردم قربانی هر دو جناح بوده ، هستند ، خواهند بود
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی