بازدید 107400
بازتاب

مصطفوی خواهان انصراف علی کریمی از انتخابات شد

کد خبر: ۱۰۲۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲ 08 January 2021

رییس اسبق فدراسیون فوتبال با این توجیه که رای نیاوردن فوتبالیست‌های بزرگ در مجمع فدراسیون عیب دارد، خواهان کناره‌گیری کریمی از رقابت برسر ریاست فوتبال شد.

به گزارش تابناک ورزشی، داریوش مصطفوی درباره حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: کریمی یکی از افراد مورد علاقه ام است، اما او در شرایط بهتر باید کاندیدا شود و با عجله برای ثبت نام در انتخابات اقدام نکند. کریمی چهره محبوب و مربی خوبی است، اما محبوبیت خود را با ورود به انتخابات خدشه دار نکند. من صلاح کریمی را می‌خواهم و او باید با درایت و مدیریت خوبی وارد جریان انتخابات شود. البته من از حضور بازیکنانی همانند کریمی در انتخابات استقبال می‌کنم، اما آن‌ها دوره مدیریت فوتبال  را سپری نکردند.

آزادی های فیفا خدشه به انتخابات وارد می کند 

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال یک نهاد مستقل است و به هیچ دسته و گروهی تعلق ندارد. البته آزادی عمل در انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال با هر سلیقه‌ای می‌تواند هم خوب و  هم بد باشد. در کشور‌هایی که فرهنگ ورزش قوی دارند با حضور فرد شایسته در فدراسیون فوتبال مشکلی ندارند، اما در کشور‌های جهان سوم  آزادی‌های فیفا خدشه به انتخابات وارد می‌کند. شاید امروز بهترین بازیکنان برای انتخابات کاندیدا شوند و استقبال خوبی هم از آن‌ها صورت بگیرد، اما همه شرایط احراز ریاست فدراسیون فوتبال را دارند؟ رئیس جدید باید یکی از زبان‌های بین المللی را بلد باشد و کاندیدا‌ها حائز این شرط هستند؟

مصطفوی: علی کریمی محبوبیت خود را با حضور در انتخابات خدشه دار نکند/ مدیران پرسپولیس متخصص هزینه کردن هستند

رای نیاوردن بازیکنان بزرگ فوتبال در انتخابات عیب است 

مصطفوی بیان کرد: فیفا اعلام کرده است که از آبدارچی تا رئیس فدراسیون فوتبال باید افراد فوتبالی باشند. توصیه می‌کنم افرادی که برای انتخابات ثبت نام می‌کنند با یک مشاوره قوی صحبت کنند. همچنین برای بازیکنان بزرگ فوتبال ما عیب است که در مجمع فدراسیون فوتبال رای نیاورند. هیچ مجمع فدراسیونی در کشورمان  بدون لابی برگزار نمی‌شود و کاندیدا‌ها برای اینکه رئیس فدراسیون فوتبال شوند باید به دنبال رای گرفتن از اعضای مجمع باشند.  

فوتبالیست های بزرگ در کمیته های فدراسیون بیشتر کارایی دارند 

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: به نظرم فوتبالیست‌های بزرگ باید در بدنه فدراسیون فوتبال حضور یابند و آن‌ها با حضور در کمیته‌های مختلف بهتر می‌توانند کارایی داشته باشند و تجربه بیشتری به دست می‌آورند. بازیکنان سابق فوتبال دانش افزایی کنند و زبان خارجی بلد باشند و سفر‌هایی به‌ ای اف سی داشته باشند و با مسئولان این نهاد اجرایی صحبت کرده تا بتوانند مدیریت کنند.

مصطفوی خواهان انصراف علی کریمی از انتخابات فوتبال شد

امیدوارم شاهد حضور مدیر سیاسی در فدراسیون فوتبال نباشیم 

او تصریح کرد: وزارت ورزش  را از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال منع کردند. البته فوتبال ما گرفتاری‌هایی دارد و قاضی زاده نماینده مجلس فعالیتش بیشتر شده است و حضور او در انتخابات فدراسیون فوتبال احساس می‌شود و قصد دارد فرد مدنظر خود را در این فدراسیون بگذارد. امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و به دوران سابق برنگردیم و شاهد حضور مدیر سیاسی در فوتبال نباشیم.

بهاروند به همراه نبی می توانند در فدراسیون فوتبال موفق شوند 

او درباره بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال بیان کرد: مسئولان فعلی فدراسیون فوتبال ۸ سال به صورت گروهی با یکدیگر کار کردند و در جریان اتفاقات فوتبال هستند. البته بعضی از آن‌ها همانند بهاروند مخالفانی دارند، اما بهاروند حدود ۵۰ سال است که در فوتبال حضور دارد و در حال حاضر کار رئیس فدراسیون فوتبال را انجام می‌دهد. به نظرم بهاروند با  انتخاب دبیر کل قوی مثل نبی می‌تواند در فداراسیون فوتبال موفق شود.

تخلف مالی در پرونده بدهی به شستا رخ نداده است 

مصطفوی درباره اینکه ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس توقیف شده است، گفت: فدراسیون فوتبال ۲ میلیون یورو از شستا قرض کرده است و این پول را در بانک زراعت ترکیه گذاشته بود تا به ویلموتس بدهد، اما به علت تحریم‌ها نتوانستند این پول را از بانک بگیرند و تخلف  مالی صورت نگرفته است. البته رای ویلموتس را دلالان زدند و او درخواست ۶ میلیون یورو کرد. به هر حال فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس دفاعیه خوبی نکرد و ویلموتس هم موذیانه عمل کرد. ویلموتس پول واریزی را از بانک ترکیه‌ای نگرفته است و فدراسیون فوتبال در این باره تقصیری ندارد. دولت با توجه به ارتباطات خوبش با ترکیه بهتر است به فدراسیون فوتبال کمک کند تا بتواند پول را از بانک ترکیه بگیرد.

مدیران پرسپولیس به دنبال عکس گرفتن با کریمی و مهدوی کیا هستند 

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره  توقیف باشگاه پرسپولیس گفت: مدیران نامناسب برای باشگاه پرسپولیس گذاشتند و آن‌ها فقط به دنبال این هستند که با امثال کریمی و مهدوی کیا عکس بگیرند. زمانی که من مدیرعامل پرسپولیس بودم برای ۶ ماه حدود ۲۰۰ میلیون تومان با علی کریمی قرارداد بستم، اما کریمی از مدیرعامل بعدی بالای یک میلیارد تومان گرفت. مدیران پرسپولیس متخصص در هزینه کردن هستند و مدیریت درستی ندارند. مشکل این است که مدیران پول دولت را خرج می‌کنند و کسی هم دلش برای این پول نمی‌سوزد. بدهی‌های باشگاه پرسپولیس اضافه شده است و در نهایت ساختمان باشگاه هم توقیف شد.

او افزود: به نظرم فدراسیون فوتبال باید بر روی قرارداد‌های بازیکنان نظارت کرده و سقف قرارداد تعیین کند. به هر حال بدهی‌های باشگاه پرسپولیس برای فدراسیون فوتبال حساب می‌شود. همچنین ساختمان فدراسیون فوتبال حدود ۳۷۰ الی ۳۸۰ میلیارد تومان می‌ارزد.

مصطفوی در پایان گفت: کی روش پول زیادی از فدراسیون فوتبال گرفت و ما را بدهکار کرده است. معتقدم عمده گرفتاری‌های ما از زمان مدیریت کفاشیان و آوردن کی روش به فوتبال کشورمان شروع شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۲
نبی و بهاروند؟؟؟؟جان مادرت بیخیال شو,میگفتی که توی این پنجاه سال چه گلی به سر فدراسیون و فوتبال زده شاید ما هم نظرمون عوض شد!!!
این هم از تفکرات غلط سالمندان است.چرا باید علی کریمی از ترس رای نیاوردن وارد صحنه نشه؟شکست از پلهای رسیدن به پیروزی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
کریمی با کدام پشتوانه کاندیدا شده است؟ تو هیچ تیمی چه زمان بازیکنی و چه زمان مربیگری نتونست با دیگران آبش تو یه جوی بره و اصلا هیچ موفقیتی هم نداشته است. تهش همین عکس نمایشی از بایرن مونیخ هست که خودتون می دونید داستان کوتاه و ناتمامی از آب در اومد. تازه این رو هم بذارید کنار تعصب فوتبالیش از الان مهدوی کیا رو گذاشته نایب!!!!!
hosein
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مسطفوی شکر خورده
علی آقا حرف مافیای فوتبال ایران را گوش نکن و با درایت شرکت کن و انشاالله رای میاری
ایشون میگن " من از حضور بازیکنانی همانند کریمی در انتخابات استقبال می‌کنم، اما آن‌ها دوره مدیریت فوتبال را سپری نکردند." یکی نیس بهش بگه برادر من، شماهایی که مثلاً دوره مدیریت سپری کردین چه گلی زدین به سر فوتبال؟ از چی ترسیدین؟ اینکه یک غیر خودی وارد جمع بشه و از لفت و لیس‌های دوستان با خبر؟
جمعش کنین بابا این سیرک مسخره‌تون را!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
یکی نیست بگه اگر کریمی دوره مدیریت فوتبال نگذرانده عیب نداره
حداقل چشم گرسنه و دزد نیست از هر جایی بخواد سهم برداره
نبی بیش از 40سال در این فوتبال چه کرده؟پرسپولیس وفدراسیون محله رفت وآمد این آقای دولتی بوده.آدمی نچسب وعامل دیگران.
کسی که به ساندرپُل تاکید میکنه تیم آبی باید برنده از زمین بیاد بیرون، کسی که با هماهنگی رییس استقلالی کمیته انضباطی، ستاره های پرسپولیس رو چند سال محروم و دربی رو به ناحق به نفع تیم محبوبش سه هیچ میکنه صلاحیت اظهار نظر در مورد کریمی رو نداره.
پاسخ ها
خوزستانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
آقا هادی دمت گرم عین واقعیت را گفتید.درضمن فایل صوتی اعتراف این آقا که به ساندرپل توصیه کرده استقلال باید برنده داربی باشد نزد خبرنگاران موجود هست
تا حالا شما مدیران شایسته توی اینجا تشریف داشتید.حالا لطفا ساکت بشید اجازه بدهید یک آدم متفاوت وارد این پرسه بشه.شما نگران بخور بخور خودتون باشید
لطفا شما یکی چفت دهنت رو ببند . مفسده پر فساد
معلوم نیست که این بنده خدای مصطفوی چه هیزم تری به شما فروخته که شما از بین این همه اظهار نظر ها و اتفاقات و حوادث، اومدید روی این حرف مانور دادید!
برای همه معلومه که تا منافع شما درگیر نشه، هیچ خبر و نظری از فیلتر شما رد نخواهد شد....
شما ماننده حاج حسن در سریال آقا زاده میمانی ، حق نداری برای کسی تصمیم بگیری چه با زبان چه در ذهن و افکارت .
مصطفوی کیسه کش؛ آسمان را به ریسمان با یک مشت کلمات و جملات بی معنی و درهم و برهم به هم می بافد تا کریمی کاندید نشود! ما که نفهمیدیم چی گفت!!! لطفا یکی ترجمه کند!! خخخخخخخخخ
جناب چرا چرت و پرت میگی.فدراسیونیها چنان افتضاحاتی به بار اوردن که فوتبال رو نابود کردن اونوقت شما حرف از مدیریت فوتبال میزنی.کفاشیان توپ فوتبال رو دیده بود.کجا فوتبال رو مدیریت کرده بود.مطمئن باش که کریمی از همه شما بهتره.
فوتبال ایران تاز ریس فوتبال پیدا کرد
بهاروند حتی فارسی هم بلد نیست چه برسه به زبان خارجی
والابخدا ازشما جماعت فقط چپاول کردن و جیب خودتونو پر کردن برمیاد. دوست ندارید متخصصانی چون علی کریمی وارد بشه واس اینه ک بازار شماها کسات میشه. دیگه سرکیسه کردن بیت المال بسه هرچی سریع تر گاز بدید دودتون رو ببینیم
علی کریمی وجدانن کنار نکش ،اینا آدم سالم نمیخوان،با حمایت مردمی پوز این اشخاص باید به خاک مالیده بشه،آقا داره ازنبی حمایت میکنه
مگر شما ها از تو شکم مادرتون مدیر بودید
تا حالا شما ها چه گلی به سر فوتبال زدید به غیر از بدهی وبدبختی برا فوتبال خیر دیگری نداشتید حالا یه فوتبالی بیاد اگر به درد نخورد بدتر از شما که نمیشه
حاج آقا از مافیا کردن چقدر تابحال سود بردی که راضی نیستی کریمی بیاد .چندتا خونه داری پسرات چیکارن.سربازی مربازی هم که تعطیل
میخوی شمابمانیدبخوربخورکنیددیگه شماازشکست خودتان هراس داری نه رای نیاوردن علی آقاکریمی عشق است علی کریمی
والا من نظرم اینه تو فدراسیون فوتبال،اگه شخصی مثل علی آقا کریمی، وارد عمل شه ،ک میتونه بهترین اتفاق ممکن باشه،ولی مافیا،اجازه،ورود،این چنین افراد پاکدستی،رو هرگز نمیده،چون هر جایی که پای پولهای کلان در میان باشه،نام مافیا قطعا،میدرخشد،،
اگر علی کریمی رییس فدراسیون شود بدون شک فوتبال پایه و باشگاهی و ملی ما فوق العاده پیشرفت خواهد کرد اگر حسودهای دزد رانت خوار بگذارند چون فوتبالیستها همانطور که در زمان فوتبال گل کاشتند و کارهایی کردند که واقعا فوق العاده بود و ما در جام ملتهای آسیا حتما قهرمان می شویم
با سلام و ادب خدمت دوستان عزیز و روزنانه وزین تابناک
با توجه به اینکه علی کریمی یکی از بهترین بازیکنان ایران بوده در مقام مدیریت حداقل توانایی تشخیص نیازمندیهای منطقی ورزشکاران را میداند تا اینکه افرادی از ناکجا آباد وارد فوتبال شوند که این همه جریمه به فیفا پرداخت کننر اونهم بدلیل ندانم کاریهای فراوان .این دوستان دست از سر این فدراسیون بدبخت بردارند .به گفته رهبر انقلاب جوانان بایستی وارد گود شوند حداقل اینکه توانایی کار کردن را دارند .همییییییین . ممنون
هر چه دست اندرکاران فوتبال از جرگه وبتن فوتبال باشه،مشکلات قابل حل ومدیریت خواهد شد..وگرنه افراد ونیروهای غیر تخصص روز به روز فوتبال پر طرفدار این مز وبوم را خانه نشین خواهند کرد شما توجه کنین برای نمونه لیگ برتر مارو با لیگهای برتر همسایهامون مثل قطر ،امارات ،عربستان ،حتی عراق وبحرین مقایسه کنین،کیفیت بازیهای لیگ برتر ما سال به سال به تحلیل میره،چرا؟چون کاردان وکارشناس واهل فوتبال مدیریت نمیکنن....
بهترین انتخاب علی کریمه !!!! ایشون از کریمی میترسه میدونه علی کریمی بیاد بو گندشون بلند میشه و دیگه دزدی نمیتونن بکنن
به نظر من‌اقای مصطفویوچه گلی به دست ما زد به‌جز ضرر بد بختی گرفتاری در فوتبال کار دیگری نکرده‌اقای مصطفوی چرا‌چرت‌پرت‌می گی معلوم نیست تو چه‌می گی علی کریمی نمی تونه‌یادلت براش می سوزه ایا تو دوران ریاستی چه‌کار کردی ببند اون‌دهن تو علی کریمی باید شرکت‌کنه‌ اگر هم رای نیاوروه‌ خوب اشکالی نداره تو خودتو ناراحت نکن وسلام به تو هم هیچ ربطبی نداره
لطف جناب مصطفوی شما و امثال شما از مدیریت و کار کارشناسی و زبان بین المللی حرف نزنید.....
ببند اون دهن مفتتو ....
این خودش هزار ایراد داشت کی‌روش پنج برابر هم می‌گرفت حقش بود تحولی داخل فوتبال ایران ایجاد کرد که بازی توی آسیا دست گرمی بود
در پاسخ به اظهارات جناب مصطفوی و دیگر فسیلهای بجا مانده از مدیریت قبل و قبلتر عرض میکنم که
علی کریمی اسطوره فوتبال ایرانه و به هیچ باشگاهی هم تعلق نداره.
اجازه بدین برای فقط یکبار هم که شده یه فوتبالی واقعی در راس امور باشه و از دانش و تجربه تمام بزرگان فوتبال مثل علی دایی، مهدی مهدوی کیا، عابدزاده و دیگر عزیزان برای ارتقا فوتبال ایران بهره ببره تا با همت عالی جمعی، جایگاه در خور احترامی رو برای فوتبال شماره یک آسیا در فیفا و آسیا بدست بیاد.
از کاندیداتوری علی کریمی حمایت کنیم.
فوتبال ایران سرور آسیاست.
در همه ارگان ها ما هیچی سر جای خودش نیست و هیچکس بر اساس توانایی هایش در پستی که الان هست وجود ندارد الان هم که یک نفر مثل علی کریمی پیدا شد و میخواد سر جایی که واقعا توانایی و استعدادشو داره مافیای فوتبال نمیذارن یعنی همونایی که سر جای واقعی خودشدن نیستن نمیذارن
راست میگه خوب خبر دارن از نتیجه انتصابات و میدونند چه خبره ،
کریمی نیومده آب توی لونه مورچه ها ریخت
کیروش ده برابر پولی که بهش دادین رو با رفتن به دو جام جهانی بهتون برگردوند، حالا شماها با اون پول چکار کردید بحثش جداست
بله مصطفوی توی تبعیض نژاد. تاج کل فامیل وکفاشیان خنده بلدفقط. ونبی هشتاد سال وبهاروندکه پاییزاست واین همه بی عدالتی وتبعیض وحمایت ازکیسه وبی محلی همین شیخ نشین های بی مخ همه درزمان بهاروند توکه سراسرتبانی ورشوه تو آتنه.... اماکریمی ازجنس فوتباله دردشومیدونه وهمه قبولش دارم ندازفیفاودنیاوتمام داخل چونکه اگراومدتوبایدجمع شی کریمی ریاست.. مصطفوی تبعیض... بهاروندبی عدالتی وکیسه کشی.. نبی بیخیال
ترجمه اش میشه نیا ما سیر نشدیم بیشتر میخوایم
این دوستان بهتر است بروند به فکر آباد کردن آخرت خود باشند.
آخ آخ گفتی باید زبان بلد باشه یادم افتاد به 99 درصد مسولان جمهوری اسلامی ایرام در 42 سال گذشته که چقدر زبان بین المللی بلد هستند ... یعنی همین یه جمله مشخص بود که تو هم اعضای مافیای فوتبال هستی
علی اقا محکمتر از گذشته برو و ان شاالله ک رای میاری
معلومه ترسیدی ... اخرشم مطمئن باش کریمی رآی نیاورد ساختمونتون رو سرتون خراب میکنیم
چرا نمی خواهید بپذیرد بابا بنده خدا علی کریمی تو یک مجادله تلویزیونی نتونست خودش جمع کنه دو کلمه به زبان انگلیسی که در تمام جلسات برون مرزی نیاز مبرم هست نمی تونه صحبت کنه هیچگونه سواد اکادمیک ومدیریت ورزشی را تجربه نکرده حتی از پس مشکلات یک تیم درجه سه هم بر نمی آید این بنده خدا را بگذاریدتجربه های لازم را بدست آورد . ما ازبین همین فوتبالیس ها
مردان با تجربه وباسواد ورزشی با لایی داریم .
با عرض سلام و احترام بهترین گزینه برای تصدی این پست آقای عباس صوفی است که هم مدیریت را بلد است هم با فوتبال آشنایی کامل دارند .
باید مدیریت فدراسیون به دست فوتبالی ها بیفته تا به طور واقعی این ورزش رو مدیریت کنن
زنده باد کریمی
من به سلطان علی کریمی رای میدم
چه رای بیاره چه رای نیاره
به عنوان یک استقلالی علی کریمی رو قبول دارم چون نشون داده هم با شخصیته هم با جسارته هم عدالت رو رعایت میکنه در مورد تمام تیمها و اگرهم فلان مدیر یا فلان وزیر باهاش مخالفت میکنن به خاطر اینه که علی کریمی وابسته به کسی نیست و مستقله
مدیرای قبلی خیلی زبان خارجی شون خوب بود که اون کلاه های بزرگ سر فدراسیون و فوتبال ما اومد؟؟؟
اقای مصطفوی در عمرش اگر یک حرف درست و حسابی زده باشد همین حرف در باره کریمی بود
با انصراف کریمی شما مافیا بیاید تا بیشتر پدر اموال مردمو د بیاوردید امثال تو که بازیها رو به نفع کیسه کش ها در میاوردی ساکت به نفع شله زرد تاج و کفاشیان هم بفکر دل لای و جیب خودتون بودید
با درود به آقای مصطفوی بهتر نیست کرسی ریاست بیخیال بشین برین یه گوشی بشیند به گذشتتون فکر کنید .
کدوم مدیر کردیم کشک پنجاه سال فوتبال بودن کو موفقیت کو برگه سبز شون .امثال آقایان کریمی که جوون هستن باید وارد بشن اگه مافیایی پیر بزارن .
بهتر نیست صندلی ریاست را ترک گفته و دست از منم منم هایشان بردارید .
علی آقا با قدرت تمام شرکت کن
اینها از ترس خودشون که دستشون رو میشه میگن شرکت نکن وگر نه اینها به فکر آبروی شما نیستن
منتظریم تا شما فوتبال مارو زنده کنی
جالبه که بهاروند رو شایسته این کار می دونه با توجه به باند بازی که در زمینه پسرش توی لرستان انجام داده بود
آقای نبی رو شایسته می دونه با توجه به اینکه فوتبال ایران رو همین ها به این روز رساندند
از مصطفوی بعید بود
آقای مهندس مصطفوی پیر شدی عقل ت قورت دادی
خونه ات بشین حرف اضافی نزن
والا پدر بزرگ منم هم سن و سال شماست دکترم هست .خودش اقرار میکنه میگه من ذهنم کند شده و قدرت تحلیل ندارم برخی مطالب یادم میره. جناب مصطفوی سیر مونی نگرفتی ؟؟یا فکر میکنی خیلی بار مدیریتی قوی دارید!!!بنظرم برو کمی فکر عقبا و آخرتت باشه ساید آمرزیده بشید که بعید میدونم
متاسفانه فوتبال ایران فقط دست افراد سیاسی هست و در این چند سال گذشته شاهد بودیم که از اقای کفاشیان به اقای تاج دست به دست شده است .
هر چند بنده طرفدار تیم استقلال هستم ولی از اقای علی کریمی حمایت خواهم کرد و اگر ایشون بتواند رای بیاورد ، از همه نظرها برای فوتبال ایران خوب خواهد بود .
ایکاشک فوتبال بدست افراد فوتبالی اداره بشود.
مصطفوی یجوری از مدیریت و زبان بین المللی حرف میزنه انگار زمانی که خودش مدیر شده دکترای مدیریت داشته یا به 2 تا زبان بین المللی مسلط بوده!
توام یه فوتبالیست بودی مثه کریمی که تازه تخلفات فوتبالی هم داشتی که بازنشستگی اجباری خوردی! اجازه بده یه پاکدست کار بکنه تو این فوتبال!
این نبی چه
مرد اول مدیران فوتبال کفاشیان
به نظرم فدراسیون فوتبال نمونه ای از مدیریت سایر ادارات و وزارت خانه هاست.جایی که فقط مدیران از اول انقلاب فقط از دفتری به دفتر دیگر و از اداره ای به اداره دیگر منتقل شده اند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل