بازدید 63312

دستور بررسی فیلم سیلی پلیس به خانم افغانستانی

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پی انتشار یک فیلم در فضای مجازی در خصوص اردوگاه عسگرآباد، دستور ویژه رسیدگی صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۲۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 31 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، در پی انتشار ویدئویی از محل مراجعات مردمی اردوگاه عسگر آباد شهرستان پیشوا، سردار کیومرث عزیزی چهارشتبه شب با صدور دستور ویژه، بر بررسی دقیق و سریع اتفاق رخ داده در این اردوگاه تأکید کرد.

در بیانیه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران که رونوشت آن در اخیار ایرنا قرار گزفته، آمده است که پلیس اجازه نمی‌دهد حقی از کسی ضایع شود و به محض تکمیل تحقیقات، جزئیات این اتفاق اطلاع رسانی می‌شود.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

کانال خبری «افغان‌لینک» در توضیح برای این ویدیو نوشته است که «مادر افغانستانی که برای رسیدگی به کارهای پسرش به اردوگاه «عسکرآباد» در ورامین رفته بود، چنین با برخورد پلیس مواجه شد.»

تعداد بازدید : 12862

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷۸
انتشار یافته: ۲۵
اگر این اتفاق تو آمریکا افتاده بود صدا و سیما تاحالا 1000 بار پخش کرده بود
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
تو ایرانی نیستی

پس نباید جوابی برات بنویسم
کانال خبری «افغان‌لینک» در توضیح برای این ویدیو نوشته است که «مادر افغانستانی که برای رسیدگی به کارهای پسرش به اردوگاه «عسکرآباد» در ورامین رفته بود، چنین با برخورد پلیس مواجه شد.»

کانال خبری افغان لینک از سر بریدن و تجاوز افغانی ها به ایرانی ها در ایران هم خبر مینویسه یا نه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
دوست عزیز هرکاری وهرعملی درجای خودش مذموم هست دلیل نمیشود اگر تجاوزی صورت میگیرد عمل این پلیس عصبانی را توجیح کنیم
البته به نظر من تنها کاری که مطابق معمول می بایست انجام شود دستگیری شخصی است که فیلم را گرفته است و در فضای مجازی پخش کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
دقیقا همینطوره
یکبار برای همیشه این مهمان های ناخوانده رو به کشورخودشان که آباد تر و آزاد تر از ایران شده باز بگردانید

دو هفته نشده که دو ننفر از اتباع همین کشور ( افغانستان در یکی از شهرستانهای استان همدان یک خانواده 5 نفره رو قتل و عام کردند

روزی نیست که شاهد جنایت های همین اتباع افغانستان در این کشور نباشیم

حالا مشخص نیست مه اصل موضوع چه بوده

همه رسانه ها خائن به این سرزمین و مردم سم پاشی میکنند که ی پلیس به ی زن افغانستانی سیلی زده

اصل ماجرا رو نمی نویسندکه ماجرا چی بوده ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
مثلا اصل ماجرا چی میتونه باشه از نظر شما ؟
خانم گیر داده کارمو راه بنداز , پلیس عصبانی شده سیلی زده
مثلا چه چیزی هست این وسط که گفته نمیشه
اگه فکر کردی مثلا میتونی به پلیس تو پاسگاه حتی فحش بدی و
رو پاهای خودت بیای بیرون تا بحال باهاشون برخورد نکردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
جناب شما قول ميدهيد با رفتن افغانها كار ايشان را انجام دهيد
واقعا جادارد فرمانده ناجا دستور بازنگری رفتار ماموران خودشرا صادر کند من نمیدانم عقیدتی سیاسی ناجا درمورد اخلاق وتکریم ارباب رجوع نسبت به اموزش کارکنان ناجا چه اقدامی کرده ومیکند واگر اقدامی میکند چرا بازخوردش منفی هست واگر صرفا برای رفع تکلیف هفته ای یکروز بمدت 1ساعت کلاس قران وقرائت قران تشکیل میدهند این کلاس قران نتوانست علوم ومعنی قرانی را دردل کارکنان ناجا نفوذکنه بهرحال ماموران کلانتری اکثرا بداخلاق وبی ادب هستند
آقا جان وضعیت نیروی انتظامی وخیمه. مخصوصا در جنوب شهر
این برادران مهاجر افغانی هزار تا جنایت اینجا می‌کنند و براحتی سر میبرند و کل یک خانواده را میکشند بعد شما هیچ عکس العملی انجام نمیدید نکنه به این عزیزان که در تمام نقاط ایران هستند بر بخوره ما برای ناموس این مملکت کلی کشته دادیم خواهشا اینقدر مملکت بی درو پیکر نباشه من بی احترامی به اونها رو قبول ندارم ولی اینجوری نباشه که اونها آنقدر مدعی و طلب کار باشند خلاصه تمام کارها که دست اونها است اینجوری پیش بره وضعیت خوبی نداریم خواهشا ژست روشنفکری مسئولین نگیرند هر چیزی جای خودش.تابناک عزیز این متن منو میدونم که روی صفحه نمیزاری ولی خواهشا به مسئولین متذکر شو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
گنه کرد در بلخ آهنگری زدندگردن مسگر شوشتری بزرگوار چنانچه هر شخصی مرتکب جرمی شد براساس قانون بایستی با آن برخورد شود و به دلیل اینکه افرادی جرمی را مرتکب شده اند ما همه را مجرم حساب کرده و کاری خلاف قانون انجام دهیم.
سلام
تعداد زیادی از دانشجویان بنده در دانشگاه بوعلی سینا در همدان افغانستانی هستند. در این سه سال که با ان ها کار کرده ام دیدگاهم در مورد افغانستانی ها به کلی عوض شده است. بر خلاف تصور اولیه با جوانانی روبرو شدم با اخلاق فعال راستگو و سخت کوش. اهل مطالعه و صبور. مودب و مقاوم . راستگویی برجسته ترین صفات افغانستانی هاست. شک نکنید اگر این کشور دولت مرکزی قوی داشت و می توانست امنیت را به افغانستان برگزرداند و دست کشورهای دیگر را کوتاه کند، ما با یک کره جنمبی در سال 1410 در خاورمیانه روبرو بودیم. شک نکنید در سال های آینده ایرانیان برای جستجوی کار پشت مرزهای شرقی منتظر خواهند ماند.
دوست خوبم با وجود تعداد زیاد افغانستانی در ایران شنیدن گاه و بیگاه اخبار بد طبیعی است. نباید با آن ها برخورد کرد.
متاسفانه با وجود تغییرات اساسی که در رفتار پلیس ایران اتفاق افتاده باز هم شاهد بد دهنی و بی ادبی تعدادی از آن ها هستیم. پلیس باید جدی برخورد کند
از قتل عام خانواده تویسرکانی چه خبر؟؟ آیا آن قاتلین هم مانند قاتلین آن زن که قبلا رسانه ای شده بود مورد رافت قرار گرفته و با دو سه سال زندان داستان تمام می شود؟؟
از کجا معلوم نیست که گرفتن و پخش فیلم برای سرپوش گذاشتن آن جنایتهایی که هر روز در کشور توسط همین میهمانان نمک نشناس اتفاق می افتد نباشد، مخصوصا به این خانم توصیه شده که با رفتار نامعقول باعث عصبانیت پلیس شود و فرد دیگری از این موضوع فیلم تهیه و پخش کند.
چرا از جنایات افغانی ها ( از جمله سر بریدن و قتل عام خانواده تویسرکانی توسط همین افغانی ها) چیزی انعکاس داده نمیشه و کسی فریاد واویلا سر نمی دهد. اگر یک زمانی فقط امریکایی ها در این کشور مصونیت داشتند الان حتی افغانی ها هم مصونیت دارند و هیچ کس حق تو گفتن به آنها ندارند وگرنه بوق و جیغ بنفش همه ی رسانه های داخلی و خارجی در می آید.
خیلی پرو شدن. وقتی یک خانواده رو سر میبرند و هیچ کس صدایش در نمی آید باید هم حتی زن هاشون هم بیان و روی مردهای انتظامی ما دست بلند کنند و اینجور هوچی گری کنند.
راستی از خانواده تویسرکانی مظلوم چه خبر
دیگه چشم دیدن این افغانی ها که هر روز یک معظل ایجاد می کنند رو نداریم. روزهایی که جنایت می کنند همه خاموش هستند . روزهایی که بهشون گفته بشه بالای چشمتون ابرو ، چشمتون روز بد نبینه.
چند روز پیش دو نفر بچه نوجوانک با یک راننده پراید درگیر شده بودند و با لگد به ماشین پراید زدند و بهش صدمه زدند و بعد هم با آرامش خیال سوار تاکسی شدند و رفتند و راننده پراید هم داد و بیداد میکرد. پیاده شدم رفتم پیش راننده پراید گفتم چیه؟ گفت دوتا افغانی کرایه شون رو ندادند و باهام درگیر شدند و ماشینم هم اینجوری داغون کردند و رفتند. حیف شد که من دیر رسیدم وگرنه میدونستم چیکارشون کنم. البته اگه بهشون تو هم گفته بودم قطعا باید ازکشور فرار میکردم که دست دولت بهم نرسه.
باور کنید اینقدر تو ایران به اینها بها میدهند در افغانستان خودشون به خودشون بها نمی دهند.
اگر یک ایرانی در افغانستان یک نفر و نه حتی 5 نفر را سر ببرد چه اتفاقاتی خواهد افتاد و چه بر سر ایران و دولت ایران خواهند آورد؟!!!
با سلام مامورین دادگستری به این پلیس خطاکار جریمه ای بدهید که درس عبرت برای تمامی خطاکاران شود
ما چ در گذشته چ در حال حاضر اکثرا شاهد بی احترامی و فحاشی و رفتار بد مامورین و مردم ایران هستیم منکر خوبی هاشون نمیشیم من سر حرفم با اون دسته آدماست ک هیچ بویی از انسانیت نبردند و لطفا به بقیه ایرانیا بر نخوره و ما از لطفشون تشکر میکنیم ولی اینو بدونید ک هیچ گربه یی واسه رضای خدا موش نمیگیره ما رو اگ را دادن ایران در مقابل م فایده هاو کمک هایی گیرشون اومده پس لطفا بیخودی حرف نزنین ک برگر دونن کشورشون واسه پولشم ک شده عمرا این کارو نمیکنن الانم من نمیگم این فیلم مقصر ماموره یا زنه در کل گفتم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل