بازدید 12786

هشدار جولان مجدد کرونا در اهواز

دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به وضعیت باثبات اهواز، نسبت به جولان مجدد کرونا هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 27 December 2020

به گزارش «تابناک»، دکتر مهران احمدی بلوطکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نمونه‌گیری تست PCR در مراکز ۱۶ ساعته و همچنین انجام تست فوری در قالب طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: در یکی دو هفته گذشته، روند مراجعات به مرکز ۱۶ ساعته و موارد مثبت تست‌ها کاهش یافته است.

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه افزایش استفاده از ماسک و همچنین اعمال محدودیت‌های کرونایی، در کاهش بیماری تاثیرگذار بوده است.

دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به کاهش دورهمی‌ها در یک ماه اخیر، عنوان کرد: عامل بیش از ۶۰ درصد ابتلا به کرونا دورهمی‌های خانوادگی هستند و با برگزاری مجدد نشست‌ها و دورهمی‌های خانوادگی، احتمال وقوع مجدد پیک بیماری وجود دارد.

احمدی بلوطکی با بیان اینکه در حال حاضر در استان خوزستان تنها اهواز در وضعیت نارنجی قرار دارد، تصریح کرد: فعلا وضعیت باثبات، اما شکننده است. با توجه به سرد شدن هوا و بحث‌های مطرح‌شده در خصوص جهش‌های ویروس، نگرانی ما از وقوع پیک زمستانه است.

وی افزود: همچنان امکان جولان مجدد کرونا، جهش‌های جدید ویروس و نگرانی‌های جدید در خصوص کرونا وجود دارد و انتظار می‌رود همچنان مردم با جدیت دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان