بازدید 12738

دستگیری بدهکار بانکی ۱۵ میلیارد تومانی در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: بدهکار بانکی ۱۵۰ میلیارد ریالی از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵ 09 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ سردار رحیم جهانبخش، روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وصول شکایت، مبنی بر عدم پرداخت اقساط وام دریافتی توسط یکی از دریافت کنندگان تسهیلات بانکی رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی زنجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران در تحقیقات خود دریافتند متهم با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود در سال ۱۳۹۱ به بهانه راه اندازی یک واحد تولیدی اقدام به دریافت ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کرده، اما نسبت به پرداخت آن اقدام نکرده است.

سردار جهانبخش با اعلام اینکه متهم تسهیلات دریافتی را به بانک باز نگردانده و به بانک بدهکار است، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به منظوز سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در اقتصاد کشور اخلال ایجاد کنند به صورت قانونی و بدون هیچ اغماضی برخورد می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل