بازدید 6339
۱

تکذیب مبتلا شدن زندانیان اردبیل به کرونا

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی وتربیتی استان اردبیل گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا در زندان‌های استان اردبیل مشاهده نشده است.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵ 08 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، اخیرا خبر‌هایی در شبکه‌ها و کانال‌های معاند مطرح شده که ابتلا به ویروس کرونا در زندان‌های اردبیل شیوع یافته و تعدادی جان باخته‌اند، اما سید‌مجتبی سید‌حسینی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل ضمن تکذیب این خبر اظهار داشت: تاکنون هیچ مورد مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا در زندان‌های استان اردبیل مشاهده نشده و هرگونه خبر مبتلا دراین زمینه کذب است.

او افزود: خانواده‌های زندانیان اردبیل هیچی نگرانی نداشته باشند چرا که دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت در زندان‌های اردبیل انجام می‌شود و زندانیان در سلامت کامل به سر می‌برند.

مدیرکل زندان‌های و اقدامات تامینی وتربیتی استان افزود: ورود و خروج زندانیان هر روز پالایش می‌شود و کادر پزشکی و درمانی در زندان‌ها مستقر شده و هر روز در ورود و خروج زندانیان تست‌ها و موارد بهداشتی را انجام می‌دهند و ضدعفونی و گندزدایی زندان‌ها نیز هر روز انجام می‌شود.

حسینی بیان کرد: هشت مرکز زندان در استان به طور ویژه تجهیزشده و غربالگری کرونا به طور جدی از زندانیان و سربازان و کارکنان انجام می‌شود.

او از راه‌اندازی دو نقاهتگاه در زندان مرکزی اردبیل خبر داد و گفت: در صورت نیاز برای قرنطینه این مراکز آماده خدمات رسانی است و همچنین فاصله‌گذاری دربند‌ها نیر هر روز مبنای کار است.

همچنین ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز در این خصوص گفت: وضعیت بهداشتی زندان‌های استان در شرایط مطلوبی است و هیچگونه ابتلای به کرونا و یا مورد مشکوک به این بیماری در بندهای زندان‌‌ استان وجود ندارد.

او افزود:مراقبتهای بهداشتی لازم از طریق بهداری زندان و دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
درطول 42 سال بعدازانقلاب کسی دیده که مسئولی خبری راتائید کنه؟ من که نه دیده ام .نه شنیده ام
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی