بازدید 11196

آتش بازی آلومینیوم و اولین برد لیگ برتری در باتلاق برفی اراک

کد خبر: ۱۰۱۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ 07 December 2020

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ماشین سازی تبریز از ساعت ۱۵:۴۰ در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف هم رفتند. این دیدار به دلیل بارش سنگین برف در اراک با ۴۰ دقیقه تاخیر آغاز شد و در پایان با گلباران تیم مهمان به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، آلومینیوم موفق شد با شکست پرگل ماشین سازی با مربی گمنام و تازه کارش، اولین پیروزی تاریخ این باشگاه در لیگ برتر و نخستین گل های این تیم در این رده از مسابقات را به ثبت برساند.

آلومینیوم سازان در این دیدار حسین پورحمیدی (۳۳)، رامتین سلیمانزاده (۴)، سیدمهدی حسینی (۶)، مصطفی احمدی (۷)، محمد علی نژاد (۱۳)، شاهین توکلی (۱۴)، پوریا آریاکیا (۱۶)، محسن ربیع خواه (۱۸)، اسماعیل شریفات (۳۷)، حامد پاکدل (۹) و سعید باقرپسند (۱۱) را در ترکیب داشتند.

۱۱ نفر ترکیب اصلی وحید بیاتلو (سرمربی ماشین سازی تبریز) هم شامل محمدامین رضایی (۴۰)، مهدی رستمی (۳)، سیروس صادقیان (۵)، امین باصفا (۶)، فرشاد اسدی (۸)، مهدی مومنی (۹)، پیمان بابایی (۱۰)، ابوالفضل رزاق پور (۱۳)، اصغر نصیری (۲۱)، میلادخدایی اصل (َ۶۹) و سیدمحمد حسینی (۷۳) بود.

قضاوت این دیدار بر عهده عباس راکی بود و رحیم حاجی پور و، ولی کاووسی او را در امر قضاوت یاری می‌کردند.

دقایق حساس بازی:

بازی بسیاری کم افت و خیز دنبال شد و ۲ تیم نتوانستند موقعیت جدی بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند. در این دقایق توپ و میدان بیشتر در اختیار بازیکنان آلومینیوم بود.

دقیقه ۱۸: دروازه بان ماشین سازی احساس ناراحتی کرد و کادر پزشکی این تیم وارد زمین شد. مشکل رضایی جدی نبود و به بازی ادامه داد.

دقیقه ۲۲: سعید باقرپسند یک شوت سرکش به ثبت دروازه ماشین سازی شلیک کرد و رضایی این توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۲۳: بازیکنان آلومینیوم کرنر را روی دروازه ارسال کردند. در ابتدا ضربه سر یکی از بازیکنان آلومینیوم به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت حامد پاکدل دروازه ماشین سازی را باز کرد.

بازی پس از گل آلومینیوم متعادل شد و بیشتر در میانه میدان در جریان بود.

دقیقه ۳۸: مصطفی احمدی به دلیل خطا بر روی بازیکن ماشین سازی به کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۴۵: پیمان بابایی فرصت داشت گل خورده ماشین سازی را جبران کند، اما ضربه او با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۲+۴۵: داور پس از ۴۷ دقیقه در شوت خود دمید و پایان نیمه اول را اعلام کرد.

بازی در این دقایق در میانه زمین دنبال می‌شد و هیچ خطری دروازه تیم‌ها را تهدید نکرد.

دقیقه ۵۰: مهدی حسینی ضربه‌ای خطرناک به سمت دروازه ماشین سازی زد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۳: حامد پاکدل توپ ارسالی هم تیمی‌اش را با ضربه‌ای آرام تبدیل به گل کرد تا دومین گل خودش و آلومینیوم را به ثمر برساند.

دقیقه ۵۷: سعید باقر پسند توپ ارسالی هم تیمی اش را به ضربه شر دقیق به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۶۵: سعید باقر پسند در موقعیت تک به تک فرصت داشت تا گل دوم خودش را به ثمر برساند، اما ضربه او به دروازه بان ماشین سازی برخورد کرد.

دقیقه ۶۷: بازیکنان ماشین سازی فرصت داشتند تا روی یک ضربه کرنر به گل برسند، اما پورحمیدی به خوبی ضربه سر بابایی را مهار کرد.

دقیقه ۷۴: سعید باقر پسند در محوطه جریمه ماشین سازی صاحب توپ شد و با ضربه‌اس محکم و زمینی دروازه رضایی را برای چهارمین بار باز کرد.

دقیقه ۸۵: فرزاد محمدی از پشت محوطه جریمه و با شوتی سرکش دروازه آلومینیوم را باز کرد. این گل یکی از زیباترین گل‌های پنج هفته ابتدایی لیگ برتر بود.

دقیقه ۸۹: بازیکنان ماشین سازی فرصت داشتند تا دومین گل خود را به ثمر برسانند، اما ضربه آرام آن‌ها توسط دروازه بان آلومینیوم مهار شد.

دقیقه ۹۰: بازیکنان ماشین سازی فرصت داشتند تا روی یک ضربه ایستگاهی گل دوم تیمشان را به ثمر برسانند، اما ضربه رزاق پور به تور کناری دروازه آلومینیوم برخورد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار