بازدید 6708

شلیک به نوجوان آمریکایی در مقابل مرکز خرید

نوجوانی که در یکی از مراکز خرید در استاکتون در خودروی مادر خود هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان سپرد.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۳ 06 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز، نوجوانی که در یکی از مراکز خرید در استاکتون در ایالت کالیفرنیای آمریکا در خودرو مادر خود هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان سپرد.

ساکرامنتو در پنج روز گذشته شاهد پنج مورد قتل با تیراندزی بود و مرگ این نوجوان پانزده ساله که در یکی از فست فود‌های استاکتون (Stockton) و در کنار مادر خود هدف تیراندازی قرار گرفته بود، تازه‌ترین مورد از خشونت‌های مسلحانه کور در این شهر به شمار می‌آید.

به گفته پلیس، این نوجوان که در خودرو در کنار مادر خود در انتظار تحویل فست فودی بود که سفارش داده بودند، هدف شلیک چندین گلوله قرار گرفت و با وجود اینکه به یکی از بیمارستان‌های نزدیک انتقال یافته بود، بر اثر شدت جراحات جان باخت.

پلیس استاکتون می‌گوید مظنونی که گمان می‌رود عامل شلیک به این نوجوان بود فراری است. پلیس می‌گوید در حال تحقیق روی انگیزه این قتل است.

سال جاری یکی از خشن‌ترین سال‌های ثبت شده در استاکتون به شمار می‌آید که پنجاه مورد قتل در آن روی داد و هفته گذشته نیز به صورت خاص، از جمله خون بار‌ترین هفته‌ها برای ساکنان این شهر بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست