بازدید 13691
تعرفه جدید کارت به کارت اعلام شد

جزئیات افزایش کارمزد خدمات بانکی از اول آذر

طبق بخشنامه بانک مرکزی از ابتدای آذرماه کارمزد خدمات بانکی از جمله کارت به کارت افزایش خواهد یافت ضمن اینکه انتقال وجه از طریق پایا و ساتنا نیز مشمول کارمزد می شوند.
کد خبر: ۱۰۱۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 31 October 2020


به گزارش تابناک ، با ابلاغ بخشنامه جدید تغییرات کارمزد انواع خدمات بانکی، از ابتدای آذر ماه شاهد افزایش کارمزد خدمات بانکی در شبکه بانکی خواهیم بود.

برهمین اساس نیز کارمزد کارت به کارت به ازای انتقال هر یک میلیون تومان از ۵۰۰ به ۶۰۰ تومان افزایش خواهد یافت و در صورت افزایش هر یک میلیون تومان در فرایند کارت به کارت معادل ۲۴۰ تومان به این هزینه اضافه می‌شود.

نکته مهم در بخشنامه بانک مرکزی اعمال کارمزد برای خدمات پایا و ساتنا است،کارمزد انتقال وجه بین بانکی پایا ۱صدم درصد مبلغ تراکنش از ۲۰۰ تومان تا ۲۵۰۰ تومان در پرداخت های انفرادی و ۱۰۰ تومان به ازای هر تراکنش در پرداخت‌های گروهی است.

کارمزد انتقال وجه بین بانکی ساتنا نیز ۲صدم درصد مبلغ تراکنش تا سقف ۲۵ هزار تومان کارمزد تغیین شده است.

هرچند برای افتتاح حساب و صدور دفترچه سپرده قرض الحسنه پس انداز کارمزدی تعیین نشده اما هزینه افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت متمرکز ۵ هزار تومان و صدور هر جلد دفترچه صرفا برای حساب های کوتاه مدت نیز ۴۸۰۰ تومان خواهد بود.

همچنین هزینه ارسال پیامک برای اطلاع رسانی با گرفتن رضایت مشتری معادل ۳۰ تومان به اضافه هزینه پیامک و حق اشتراک سالیانه خواهد بود.

ضمن اینکه هزینه صدور دسته چک به ازای هر برگ چک ۲ هزار ریال به همراه هزینه تمبر چک خواهد بود؛ کارمزد رفع سوءاثر برای هر برگ چک ۱۲ هزار تومان تعیین شده است.

صدور کارت مغناطیسی هوشمند در شعب بانکی با کارمزد ۶ هزار تومانی همراه خواهد بود ضمن اینکه کارمزد صدور رمز جدید برای انواع کارت‌های بانکی (نقدی، اعتباری و هدیه) در شعبه به درخواست مشتری هزار تومان تعیین شده است.

همچنین کارمزد اعلام مانده کارت-خودپرداز/کیوسک شتابی ۱۲۰۰ ریال و اعلام مانده کارت و صورتحساب ۱۰ گردش آخر ۲۴۰۰ تومان تعیین شده است.

با بخشنامه جدید بانک مرکزی که از ابتدای آذرماه اجرایی خواهد شد، هزینه ارائه صورت حساب سال جاری هر صفحه ۶۰۰ تومان و برای سال‌های گذشته به ترتیب ۶۰۰ و ۷۲۰ تومان می شود.

اخذ کد بورسی در شعب بانکی نیز با بخشنامه جدید بانک مرکزی مشمول کارمزد ۵ هزار تومانی می شود.

جزئیات افزایش کارمزد خدمات بانکی از اول آذر

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲۴
اينا همه در راستاي دولت الکترونيک و مبارزه با کرونا هست ديگه نه؟
بالاخره بانک ها بایستی هرروز فربه تر وجیب مردم کلا خالی شود
بریم تو بانک آب بخوریم چی؟ واسه اون کارمزد تعیین نکردن؟
بیچاره مردم
کسر بودجه بد جوری به دولت فشار آورده
این گونه موارد نشان از کاهش ارزش پول ملی است، واقعاً چه کسی پاسخگو است دولت، رئیس بانک مرکزی و...
مملکت را به نابودی کشاندید و هر روز یک میخ بر تابوت آن می کوبید
هرچقدر دوست دارید بر این مردم بدبخت فشار بیاورید
یکی بر سر شاخ و بن می برید
فقط به فکر درآمدزائی هستید و فشار روی مردم خدا خیرتان بده
ورود به اینترنت بانک رو هم با رمز اجباری پویا کردید و پیامک میدید. حالا ما باید هزینه اش رو پرداخت کنیم. لاقل برنامه اش رو بزارید دانلود کنیم. عجب گیری کردیم بخدا
به نظر من این کار به نوعی لجبازی با رئیس قوه قضائیه است که اخیرا اعلام کردند هیچ ادعای حقوقی ای از سوی بانکها در رابطه با سود تسهیلات بیش از مصوب شورای پول و اعتبار در دادگاهها پذیرفته نمیشود. به نظرم یک درس درست حسابی باید به تصمیم گیرندگان بانکی بدن که بفهمند مملکت جای مسخره بازی نیست.
فقط دست بردن به جیب مردم برای تامین حقوق های نجومی خودشان را بلدن عرضه هیچ کار دیگری را ندارند تا حالا یک قدم مثبت برای مردم برداشتید؟؟؟؟
از دولت تشکر می شود که همواره به فکر مردم هستند و همین حالا جا دارد از مسئولان درخواست شود چنین تدابیری را سالی دو یا سه بار اخذ کنند تا باری از دوش دولت برداشته شود.
بابت پیامک بانکها سالی 15 هزار تومان میگیرند اگه روزی چهارتا پیامک هم داشته باشی حتی جمعه و روزهای تعطیل که نداری اگه هر پیامک 20 تومان هم حساب بشه میشه حدود 3 هزار تومان یعنی 5 برابر حساب میکنند
علی برکت الله ...
یعنی کسی متوجه نیست که افزایش کارمزد نقل و انتقال مبلغ ثابتی ار واحد پولی ظلم است
چرا کسی جلوی اینراو نمی گیره؟
یک میلیون تومان همیشه یک میلیون تمان است چرا باید کارمزد 20 درصد رشد کند مگر یک میلیون تومان شده یک میلیون دویست هزار تومان؟ این چه باجی است که به بانکها میدهید؟ کجای دنیا روی ارزش اسمی واحد پولی کارمزد سالانه اضاقه می شود؟ لابد بهد از چند سال و افزایش کارمزد مطابق تورم برای انتقال یک میلیون تومان باید چند میلیون تومان کارمزد پرداخت کنیم.
فقط دنبال راه و چاره برای چاپیدن بیستر مردم هستند این مسئولین بی مسئولیت.
چرا باید هزینه های دفتر و دستک و ساختمانهای شیک و تشریفاتی بانکها، تسهیلات به کارمندان و حقوقهای نجومی بانکیها از جیب مردم پرداخت شود؟ این بانکها شیره جان مردم میمکند ....
به این دولت که امیدی نیست حداقل سازمان بازرسی به این مسائل ورود کند.
منابع جدید جبران کسری بودجه!
از این به بعد کلیه کارهای بانکی با کارمزد همراه خواهد بود
علی برکت ا... !!!
چرا کارمزدها انقدر کمه؟!

دولت انقدر رودربایستی نکنه!

مردم تا چند برابر این هم تحمل دارن!
مگر چاره ای هم داریم ؟ باز هم دستشان درد نکنه ، به همین مقدار راضی شدند ، این که برای افتتاح حساب چیزی نمی گیرند ، خیلی جالب بود ... ای خدا
خسته نباشید!!!
از قدیم میگفتند بانکها همه دزدند... راست میگفتند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان