بازدید 5306
رئیس پارلمان لبنان:

احتمالا تا چهار یا پنج روز دیگر دولت لبنان تشکیل شود

رئیس پارلمان لبنان تصریح کرد که اگر جو کنونی مثبت باقی بماند، دولت چهار یا پنج روز دیگر تشکیل خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳ 28 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان، شامگاه امروز (چهارشنبه) در ارتباط با تشکیل دولت لبنان و مذاکرات غیرمستقیم ترسیم خطوط مرزی با رژیم صهیونیستی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری «النشره»، نبیه بری در ارتباط با تشکیل دولت جدید لبنان گفت که اگر فضای کنونی همینطور باقی بماند، احتمالا تا چهار یا پنج روز دیگر شاهد تشکیل دولت باشیم.

اظهارات رئیس پارلمان لبنان در اشاره به اقدمات «سعد الحریری» نخست‌وزیر پیشین لبنان و رئیس جریان «المستقبل» است که در رایزنی‌های اخیر پارلمانی ۶۵ رأی از مجموع ۱۲۰ رأی نمایندگان را به خود اختصاص داد و به عنوان مأمور تشکیل کابیه انتخاب شد.

بری همچنین به مذاکرات غیرمستقیم ترسیم خطوط مرزی با رژیم صهیونیستی پرداخت و تأکید کرد که این مذاکرات تنها برای تثبیت حقوق لبنان است و تحت هیچ شرایطی پذیریش این مسئله که این مذاکرات به عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی منجر شود، امکان پذیر نیست.

دور دوم مذاکرات ترسیم خطوط مرزی ظهر امروز در مقر سازمان ملل متحد در «الناقوره» در جنوب لبنان با میانجیگری آمریکا برگزار شد؛ با این حال، منابع لبنانی خبر دادند که ادامه این مذاکرات فردا ساعت دَه صبح به وقت بیروت از سر گرفته خواهد شد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر