بازدید 9772

ترک سیگار به روش درمان ذهن یا قرص و دارو؟

ترک سیگار بدون نیاز به اراده با هیپنوتراپی ودرمان ذهن را می‌توان همانند تولدی دوباره برای فردی که به چیزهای بد عادت دارد، دانست! مصرف گل، ماریجوانا و الکل چندین عادت وحشتناک هستند که سلامت روحی و جسمی فرد را به مخاطره می‌اندازند. اعتیاد معنا و مفهوم بسیار گسترده‌ای دارد و ابتلا به آن طیف زیادی از جامعه را درگیر می‌کند.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 19 October 2020

ترک سیگار بدون نیاز به اراده با هیپنوتراپی ودرمان ذهن را می‌توان همانند تولدی دوباره برای فردی که به چیزهای بد عادت دارد، دانست! مصرف گل، ماریجوانا و الکل چندین عادت وحشتناک هستند که سلامت روحی و جسمی فرد را به مخاطره می‌اندازند. اعتیاد معنا و مفهوم بسیار گستردهای دارد و ابتلا به آن طیف زیادی از جامعه را درگیر می‌کند. درواقع هر نوع ماده‌ای که بتواند ضعف‌های شخصیتی فرد را برطرف کند، ماده مخدر شناخته می‌شود و فرد با مصرف مداوم آن به یک سرخوشی موقت دست پیدا می‌کند. بله! صرفاَ و صرفاَ موقت و رفته رفته این سرخوشی در ذهن فرد کمرنگ می‌شود و وابستگی آن به مصرف مواد مخدر افزایش می‌یابد. اعتیاد آزادی را از فرد می‌گیرد و خانواده و جامعه او را دچار تشنج و مشکلات ناشی از بزهکاری می‌کند؛ بنابراین نجات یک معتاد به منزله‌ی نجات یک جامعه 80 میلیونی است. ازهمینرو هیپنوتراپی و درمان ذهن بدون استفاده از داروهای شیمیایی، در نجات یک جامعه از اعتیاد تاثیرات بسزایی دارد.

حالا به نظر شما دلیل این همه تاکید برای درمان تضمینی ذهن بدون دارو چیست؟! چرایی تضمینی بودن این راهکار را در ادامه متوجه خواهید شد.

ترک سیگار به روش درمان ذهن یا قرص و دارو؟

چند روش برای ترک اعتیاد به سیگار و الکل وجود دارد؟

ترک سیگار و ترک مصرف الکل، هر کدام نیازمند پیمودن مراحل متعدد و مشخصی هستند. به همین خاطر است که نمی‌توان انتظار داشت که فرد مبتلا به اعتیاد، در یک روز بتواند سیگار و مصرف سایر مواد مخدر را به کلی کنار بگذارد. به بیانی ساده‌تر، همانطور که اعتیاد به مصرف سیگار و الکل به صورت تدریجی است، ترک آن نیز در زمان طولانی انجام می‌شود. به طور کلی، 4 روش برای ترک اعتیاد وجود دارد و این روش‌ها را می‌توان به رفع خواسته‌های فرد برای مصرف گل و ماریجوانا هم تعمیم داد.

  • شخصیت خودتان را بدون استفاده از سیگار و ماریجوانا باور داشته باشید

 اولین و مهم‌ترین قدم برای ترک سیگار و سایر مواد مخدر، باور داشتن خودتان است. آمارها نشان داده است که 90 درصد از دلایل ابتلا به اعتیاد، نپذیرفتن شخصیت‌ و باور فرد توسط خود او است. کمبود اعتماد به نفس، سطح نامناسب وضعیت رفاه و روابط اجتماعی در سطح جامعه از جمله دلایل متعدد مصرف مواد مخدر می‌باشند. عموما جوان‌هایی که یک یا دو مورد از این دلایل را در بطن زندگی خود دارند، احتمال اعتیاد و مصرف گل در آن‌ها نسبت به سایرین بسیار زیاد است. با پذیرفتن ابعاد شخصیتی خودتان به راحتی می‌پذیرید که مصرف سیگار و ماریجوانا یا هر نوع ماده شیمیایی دیگری نمی‌تواند موجب تعالی شما شود. به همین خاطر، از لحاظ روحی به استفاده نکردن از این مواد آمادگی خواهید داشت.

  • به یک کلینیک ترک سیگارمعتبر مراجعه نمایید و درمان ذهن خود را آغاز کنید

ترک سیگار با استفاده از روش‌های خود درمانی یک کار کاملا غیر منطقی و بی نتیجه است. به طوری که این روش‌های ناکارآمد می‌تواند وابستگی فرد را به مصرف الکل و سیگار چندین برابر کند. کلینیک‌های معتبری همانند کلینیک درمانی ندای سلامت دکتر فرهاد حبیب زاده می‌تواند سرعت فرآیند درمان 100 درصدی شما را افزایش بدهد.

پس از مراجعه به کلینیک، درمان ذهن شما آغاز خواهد شد. در نظر داشته باشید که استفاده از داروهای شیمیایی NRT بدون درمان ذهن، هیچ تاثیر مثبتی بر روی روند درمان شما نخواهد داشت. درمان ذهن با هیپنوتراپی انجام می‌شود. هیپنوتراپی و طب سوزنی با هدف کاهش دردهای بعد از مصرف نکردن مواد مخدر به کار گرفته می‌شود. کاهش درد مفاصل و افزایش هشیاری از اثرات هیپنوتیزم بر روی افراد مبتلا به اعتیاد است. پس از اینکه مراحل هیپنوتیزم به پایان رسید و نشانه‌های آن در فرد ظاهر شد، اگر لازم بود نوبت به استفاده از داروهای شیمیایی می‌رسد. مزیت استفاده از هیپنوتیزم و درمان ذهن همراه با طب سوزنی پیش از مصرف داروهای NRT این است که دوز تجویزی داروهای شیمیایی کمتر خواهد بود. چون مصرف دوزهای بالا از داروهای صنعتی و درمانی می‌تواند روند درمان را برعکس کند. به طوری که تا 99 درصد این احتمال وجود دارد که بدن فرد به آن مواد عادت کند و فرد دوباره احساس سرخوشی موقت داشته باشد.

ترک سیگار به روش درمان ذهن یا قرص و دارو؟

                     

وابستگان فرد برای درمان تضمینی بدون دارو باید پابه‌پای بیمارشان حضور داشته باشند

ترک سیگار بدون وجود حمایت‌های خانواده، کمی دشواراست. در صورتی که اعضای خانواده فرد، یک نفر هم باشد، باید در کنار فرد مبتلا به اعتیاد باشد. چون در این زمان، بیمار به نبود هر چیزی واکنش زیادی نشان می‌‎دهد.

  • خودتان را برای جایگزین‌های بهتر آماده کنید

ترک سیگار در مراحل ابتدایی می‌تواند قوای بدنی فرد را از او بگیرد. درد مفاصل و احساس درد در ماهیچه‌ها آنقدر زیاد است که بلافاصله باید به آن نیازها پاسخ کافی و درست داد. این پاسخ صحیح در مراحل اول کمی سخت به نظر می‌رسد. اما انجام آن‌ها شدنی است و سلامتی کامل به جسم و روح فرد باز می‌گردد. در بهترین مراکز درمانی، استفاده از جایگزین‌های بهتر از همان بدو ورود و مراجعه به کلینیک از سر گرفته می‌شوند. به همین ترتیب، درمان تضمینی بدون دارو میسر خواهد شد.

مسئله این است؛ ترک سیگار به روش درمان ذهن یا قرص و دارو؟

ترک سیگار بدون داشتن دانش و آگاهی درباره‌ی موثرترین روش درمانی، اثرات مثبتی را در پی نخواهد داشت. در این شرایط به فرد و خانواده‌ی صدمه‌های زیادی وارد می‌شود. روش درمان ذهن برای ترک سیگار، الکل و حتی ماریجوانا اثربخش‌تر است. چون ساختار مغز با هیپنوتراپی ترمیم می‌شود و بخش‌هایی که دچار اختلال شده‌اند،با طب سوزنی التیام پیدا می‌کنند. این درحالی است که داروهای شیمیایی اثر موقتی دارند و تا مدت مشخصی می‌توانند مانع از مصرف مداوم مواد اعتیاد آور شوند. زمانی که ذهن فرد بیمار درمان شود، تا مادام‌العمر به سراغ مواد مخدر شیمیایی نخواهد رفت!

ترک سیگار به روش درمان ذهن یا قرص و دارو؟

                                         

برای ترک سیگار به روش درمان ذهن به کجا مراجعه کنم؟

ترک سیگار به روش درمان ذهن ،طب سوزنی و هیپنوتراپی بدون نیاز به اراده یک امر تخصصی است. کلینیک تخصصی ندای سلامت تحت درمان دکتر فرهاد حبیب زاده، بعنوان یک مرکز تخصصی درمان اعتیاد تا اکنون توانسته است حدود 10 هزار نفر بیمار را از اعتیاد به سیگار و مصرف الکل و ماریجوانا نجات دهد و نقش بسزایی در اصلاح جامعه و گرم نگاه داشتن کانون گرم خانواده‌ها داشته باشد. بدنیست بدانید که دکتر فرهاد حبیب زاده با کسب دانشنامه درمان ذهن از لندن به برگزاری همایش‌های متعدد در زمینه‌ی درمان ذهن و ترک اعتیاد به سیگارمی‌پردازد و چنین همایش‌های تخصصی دکتر فرهاد حبیب زاده در بیش از 15 استان سطح کشورمان برگزار می‌شود تا امکان دسترسی به آن برای تمامی هم‌میهنان وجود داشته باشد. ما شما را به بررسی 10 سال سابقه درخشان مرکز درمانی ندای سلامت که نشان دهنده‌ی افتخارات این مجموعه با سابقه است، دعوت می‌کنیم.

شماره تماس: 2-02633537400         02144974539

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل