بازدید 4484

آمادگی پلیس برای اجرای جریمه متخلفان کرونایی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام آمادگی برای همکاری ستاد ملی مقابله با کرونا در جریمه متخلفین گفت: ما این طرح را شروع کرده‌ایم و در کنار ستاد ملی مقابله با کرونا خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۰۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ 12 October 2020

به گزارش تابناک، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام آمادگی برای همکاری ستاد ملی مقابله با کرونا در جریمه متخلفین گفت: ما این طرح را شروع کرده‌ایم و در کنار ستاد ملی مقابله با کرونا خواهیم بود.

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح ظفر که پیش از ظهر امروز در مقر ستاد فاتب برگزار شد، درباره جریمه افراد بدون ماسک گفت: ما هرگونه همکاری را با ستاد مقابله با کرونا خواهیم داشت و تا الان کسی جریمه نشده است.

وی ادامه داد: همانطور که رییس جمهوری هم فرمودند در بحث برخورد با کسانی که ماسک نمی‌زنند رویکرد ما بیشتر ایجابی و ارشادی است و ما این طرح را شروع کرده‌ایم و در کنار ستاد ملی مقابله با کرونا خواهیم بود.

رییس پلیس پایتخت ابراز امیدواری کرد که امیدوارم مردم هم پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر از قبل رعایت کنند.

ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
سلام این آمادگی و اقدام پلیس در کنار سایر خدمات پلیس قابل تقدیره ولی کاش برای گرانی هم همینطور برخورد میشد
سردار رحیمی عزیز آیا شده تا بحال بشنید فکر کنید چرا حدود 40 درصد از مردم رعایت مسائل بهداشتی کرونایی را نمیکنند !!؟؟؟ دلیل این سرپیچی ها چیست ؟؟؟؟؟ اگر تعداد محدود بودن حق با شماست ولی عدم رعایت 40 درصد مردم حتما یک دلیل خاص داره که باید توسط کارشناسان بررسی بشه!!!!!!!!!!!!!!!
حرف جریمه و پول مفت که میشه، همه فورا اعلام آمادگی میکنن! وزیر بهداشت گفته که این پول در صورت وصول متعلق به وزارت بهداشته...اگر این حرف تائید بشه اونوقت همه این داروغه ها پس میکشن! حالا ببین!
اول نمونه تذکر بدهند مثلا" هموطن طبق قانون ماسک را بزنید.
سردار همه میدونن تو اینکار استادید
من کرونا دارم هر پلیسی بیاد نردیکم یک سرفه می کنم توی حلقش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
شما بیشتر از اون که جسمت مریض باشه روانت بیماره.
جالبه حالا اگر طرحی پیشنهادی به نفع مردم که نه هیچ تاثیر در وضعیت مردم نداشت صدسال دیگههم قابل اجرا نبود ولی بااینکه کرونا بدجور مردر جامعه قربانی میگیرد بجای اینکه به فکردرمان باشند بفکر درامد هستند خود مسئولین با داروهای وارداتی خود درمانی میکنند و مردم را به مسلخ میفرستند تا یا بیمار شوند یا جریمه اینم منبع درامد جدید دولت حسن روحانی و چشم روشنی مجلس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
این طرح در خیلی از کشورهای دنیا از چندین ماه پیش داره اجرا میشه. اونا هم کسری بودجه دارن یا برای حفظ سلامت جامعه این قانون رو اجرا می کنن؟ چشمها را باید شست. جور دیگر باید دید.
تا حرف درامدزایی و پول شد ظرف 24 ساعت آمادگی پیدا کردن!!!
حالا بگو برای کاهش مرگ و میر ناشی از همون کرونا کشور یک هفته تعطیل بشه! فقط 2 هفته سمینار و کنفرانس میذارن که ما زیرساختهاشو نداریم و نمیتونیم اقتصاد مردمو تعطیل کنیم!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار