بازدید 7541

دستیابی به جزئیات دقیق ازعاملان حملات راکتی درعراق

سخنگوی دفتر نخست وزیری عراق از دستیابی به جزئیاتی دقیق از عاملان حملات راکتی در عراق و همچنین خنثی سازی بسیاری از حملات برنامه ریزی شده خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 09 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از میدل ایست نیوز، «احمد ملأ طلال» سخنگوی دفتر نخست وزیری عراق روز سه شنبه از دستیابی به جزئیاتی دقیق از عاملان حملات راکتی در عراق علاوه بر خنثی سازی بسیاری از حملات برنامه ریزی شده خبر داد.

ملأ طلال در کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه گفت: «همه اقداماتِ ناقض امنیت در دست پیگیری است و دستگاه‌های امنیتی داده‌های اطلاعاتی بسیاری از این گونه اقدامات دارند».

وی ضمن اشاره به اینکه اقداماتی در خصوص عاملان شلیک راکت و برخی از طرف‌های حامی آنها وجود دارد، از اعلام برخی جزئیات در روزهای آتی خبر داد و گفت: «دستگاه های امنیتی هوشیار و پیگیر هستند، شاهد بودید که نیروهای امنیتی به سرعت مکان شلیک راکتها را کشف و همانگونه از بسیاری از حملات راکتی هم جلوگیری می کردند».

ملأ طلال همچنین اظهار داشت که نخست وزیر عراق دستور تحقیقات درباره حمله مسلحانه به نیروهای امنیتی را داده است.

سخنگوی نخست وزیری عراق در ادامه افزود که دولت عراق بر تعهد خود نسبت به حراست از تظاهرات مسالمت آمیز و تلاش برای تحقق مطالبات معترضان و برخورد قاطع با متجاوزان به نیروهای امنیتی، پایبند است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها