بازدید 9442
۷

آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید

زمان شروع مدارس اگر چه از روز اول مهرماه است اما زمان شروع مدارس در سال تحصیلی ۹۹- ۱۴۰۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی مدت مدارس در سال تحصیلی گذشته زودتر خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 05 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، وزارت آموزش و پرورش سه سناریو را برای بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور ۹۹ در نظر گرفته است که هر کدام از این سناریو‌ها برای وضعیت‌های مختلف شهرها در رابطه با شیوع ویروس کرونا طراحی شده‌اند. در سال تحصیلی جدید علاوه بر کلاس اولی ها، دومی ها نیز به مدرسه می روند. وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده که اصل بر آموزش حضوری است چرا که هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری نیست و همچنین مدارس فقط با دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا غیرحضوری می شوند.

دبستان پسرانه طلوع اسلام واقع در منطقه ۷ تهران محله سهروردی در سال ۱۳۵۰ هجری شمسی تاسیس و دارای هشت کلاس درس هوشمند است. این مدرسه به کمک والدین دانش‌آموزان، مربیان و حتی خود دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید و متناسب با دستور العمل های بهداشتی آماده سازی می‌شود. موضوع مهمی که خانواده‌ها با آن مواجه هستند حضور فرزندان‌شان در کلاسهای درس است. والدین از یک‌سو نگران سلامت فرزندانشان در مدارس هستند و از سوی دیگر دغدغه درس و مشق دانش‌آموزشان را دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
وای چه مدارس شیک و مجهزی داشتیم خبر نداشتیم! راست می گی از همه مدارس عکس بذار
دبستان پسرانه طلوع اسلام واقع در منطقه ۷ تهران محله سهروردی در سال ۱۳۵۰ هجری شمسی تاسیس و دارای هشت کلاس درس هوشمند است. .............تبليغ نكرديد آيا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كل ايران مدرسه فقط طلوع اسلام. بقيه مدارس غروب اسلام
من اجازه نمي دهم فرزندم به مدرسه برود چون دوستش دارم.
آماده سازی برای شیوع وحشتناک کرونا
مگه مدارس نباید تعطیل باشه؟!
حتما باید چند دانش اموز خدای نکرده خدای نکرده دچار مشکل و بیماری بشن تا بیخیال بشید
همه چی آرومه ما چقدر خوشبختیم
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی