بازدید 7147

شناسایی عوامل شهادت محیط‌بان هرمزگانی

فرمانده انتظامی استان ازشناسایی و دستگیری شکارچیان غیرمجاز که یکی از محیط بانان وظیفه شناس شهرستان بندرلنگه را به شهادت رسانده بود در کمتر از دو ساعت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 02 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(۱۲ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره درگیری مسلحانه محیط بانان با شکارچیان غیرمجاز، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد یک محیط بان در دیگری با شکارچیان غیرمجاز با شلیک سلاح شکاری به شدت مجروح و متأسفانه به دلیل شدت جراحات پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسیده است.

سردار جعفری تصریح کرد: در بررسی اولیه محرز شد قاتل از نزدیکان محیط بان بوده و هنگامی که این محیط بان وظیفه شناس قصد دستگیری و تحویل شکارچی غیرمجاز به مراجع قانونی را داشته با وی درگیر و با اسلحه شکاری نامبرده را مضروب کرده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: مأموران موفق شدند در همان ساعات اولیه با کار اطلاعاتی و شگرد های پلیسی ، برادرقاتل و مالک سلاح غیرمجاز را دستگیر و مخفیگاه ضارب اصلی را نیز شناسایی کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: قاتل محیط بان با رسیدن مأموران عرصه را برخود تنگ دیده و با شلیک گلوله به زندگی خود پایان می دهد.

سردار جعفری در پایان با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح غیرمجاز از متهم، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک متهم که مالک سلاح غیرمجاز بوده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان