بازدید 10246
۲

یک محیط بان هرمزگانی به ضرب گلوله به شهادت رسید

محیط بان هرمزگانی در جریان درگیری با شکارچیان غیر مجاز بر اثر اصابت گلوله‌ی مستقیم به سینه، به شهادت رسید.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷ 02 September 2020
یک محیط بان هرمزگانی به ضرب گلوله به شهادت رسید

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، شب گذشته در درگیری مشترک بین محیط‌بانان و نیروی انتظامی با گروهی از شکارچیان غیرمجازدر منطقه ارمک بندر لنگه، محیط‌بان محمد حسن نژاد از مأمورین اجرایی اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان بر اثر اصابت گلوله‌ی مستقیم به سینه، به شهادت رسید.

براساس گزارش‌های اولیه یکی از عاملین این درگبری دستگیر شده است.

جزئیات شهادت محیط‌بان هرمزگانی اعلام شد

در همین حال، مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان، محیط بان حسن نژاد در منطقه ارمک استان هرمزگان، به ضرب مستقیم گلوله به فیض شهادت نائل آمد.

حبیب مسیحی بیان داشت: طی درگیری که محیط بان حسن نژاد با شکارچیان در منطقه ارمک به وجود آمد، دو شکارچی به ضرب گلوله مستقیم به سینه محیط بان حسن نژاد، او را شهید کردند و از منطقه متواری شدند.

وی افزود: یکی از این ضاربان، بلافاصله دستگیر و دیگر شکارچی نیز شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهد شد.

مسیحی تاکید کرد: سازمان محیط زیست با جدیت و طبق مقررات نیروهای مسلح،پیگیری حقوق مادی و معنوی برای خانواده آن شهید خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ضمن عرض تسليت به خانواده محترم شهيد حسن نژاد متاسفانه برخي افراد ادم نما بويي از انسانيت نبرده اند جدا جاي تاسف است چگونه يك فرد به خودش اجازه مي دهد سينه هموطن خود را براي هدف ناچيز و غيرقانوني هدف گلوله قرار دهد ؟!!!!!!!!
روح محیط عزیزمان شاد باشد ، امیدوارم به خاطر مسائل کوچک حداقل هموطنان عزیزمان مثل سیاسیون قصد کشت همدیگر را نداشته باشند شکاربانان عزیز و شکارچیان هر دو از یک هستند و حیف که عزیزی از دنیا رود و حیف است منابع طبیعی را نابود کرد این اتفاقات فقط شایسته سیاستمداران خونخوار است که به راحتی تاکنون پا بر خون مردم می گذارند به خانواده این عزیز تسلیت عرض می کنم روحش شاد با خوبان خدا همنشین شود و بهشت نصیبش گردد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل