بازدید 16758
۶

تراکنش‌های تا سقف ۱۰۰ هزار تومان رمز پویا نمی‌خواهند

بانک‌ها می‌توانند تراکنش‌های تا سقف یک میلیون ریال در هر ۲۴ ساعت را، از الزام استفاده از رمز دوم پویا معاف کنند.
کد خبر: ۹۵۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵ 22 January 2020

بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌ها می‌توانند تراکنش‌های تا سقف یک میلیون ریال در هر ۲۴ ساعت را، از الزام استفاده از رمز دوم پویا معاف کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از بانک مرکزی، نظر به درخواست کسب و کارها، ذینفعان حوزه خرید بدون حضور کارت و همچنین درخواست اپراتورها جهت خرید از طریق کدهای دستوری USSD، بانک‌ها می‌توانند تراکنش‌های فوق تا سقف یک میلیون ریال در هر ۲۴ ساعت را از الزام استفاده از رمز دوم پویا معاف کنند.

بر این اساس بانک‌ها می‌توانند امکان انجام تراکنش با رمز دوم ایستا تا مجموع یک میلیون ریال در هر ۲۴ ساعت برای هر کارت بانکی را مشروط به پذیرش مخاطرات آن از سوی مشتری فراهم کنند.

از هفته دوم بهمن‌ماه، ارائه خدمات پرداخت غیرحضوری با رمز دوم ایستا طی چند روز در بانک‌های مختلف متوقف می‌شود.

در عین حال، هموطنان گرامی در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در خصوص فعال‌سازی یا استفاده از رمزهای پویای کارت‌های بانکی با شماره تلفن‌های مرکز ارتباط با مشتریان بانک خود تماس حاصل فرمایند.

مرکز تماس کاشف با شماره ٩١٠٠٩٩٦٠ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به سوالات و دریافت پیشنهادات و انتقادات هم‌میهنان در خصوص نحوه خدمت‌رسانی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری است.

مجدداً یادآوری می‌شود دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک امکان‌پذیر است. مشتریان محترم بانکی که تاییدیه شماره تلفن همراه خود را به بانک خود اعلام کرده‌اند با فشردن دکمه دریافت رمز دوم پویا در درگاه‌های پرداخت، رمز خود را از طریق پیامک دریافت می‌کنند.

همچنین تاکید می‌شود آن دسته از هموطنانی که تاکنون نسبت به فعال‌سازی رمز دوم پویا اقدام نکرده‌اند، در اسرع وقت نسبت به انجام این کار اقدام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
کارشون فقط ایجاد دردسر برای مردم شده! مگه این همه سال مردم با رمز دوم کار میکردند چند نفر اعتراض کردند که رمز دوم خوب نیست و ایمنی ندارد؟!
اگر کسی هم از این طریق متضرر شده به این خاطر بوده که نکات امنیتی را رعایت نکرده.
مسخره كردين ؟ ديگه رمز دوم وجود نداره . چطوري انجام ميشه ؟
بنظرم بانکها مردم را مسخره کرده اند اول میگویند برای همه تراکنشها اجباری است بعد میگویند برای کمتر از 100 هزار ت غیر اجباری است
بنده به بانک مراجعه کردم برای دریافت رمز پویا در بانک رمز اولیه ایستا (ثابت) دوم کارت بنده را لغو و رمز پویا و یکبار مصرف دادند حالا برای احیای رمز دوم ثابت لغو شده دوباره باید به بانک مراجعه کنم !!!! متاسفانه مشکلات در این مملکت همانند کیسه صد سوراخ شده است که با بستن هر سوراخ دوباره سوراخی دیگر باز و مشکلی دیگر بروز میکند و کار ما مردم تلف کردن وقت ، خرد شدن اعصاب، خرج کردن پول ، و دور خود چرخیدن ایا این انصاف است ؟؟؟ کی میخواد درست بشه؟؟؟
تیتر شما با محتوا از جهت معنایی، تفاوت فاحش دارد.
کارشناس محترم اکثریت کلاهبرداری های فضای مجازی از جمع آوری مبالغ خرد هست...
یعنی که نشد که بشه...............
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل