بازدید 9733
۸

نگران انتقال ویروس از مسافران برگشتی به تهران هستیم

معاون بهداشت وزارت بهداشت، نسبت به انتقال ویروس کرونا از طریق مسافران برگشتی از مازندران، ابراز نگرانی کرد.
کد خبر: ۹۹۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷ 31 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علیرضا رئیسی، با اشاره به کاهش آمار کرونا در یکی دو هفته اخیر و کم شدن موارد بستری و مرگ و میر بیماران کرونایی، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که مسافرت‌ها به شمال افزایش‌یافته و روز گذشته جاده شمال پرترافیک بود،

وی افزود: مازندران یکی از کانون‌های آلوده در انتشار ویروس کرونا است که پس از برگشت مسافران به تهران مرکز پخش ویروس به سراسر کشور می‌شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸
ممنون که نگران هستید ولی متاسفانه نگران بودن مشکلی را حل نمی کند
واقعا شما نگران مسافران با خودروی شخصی برگشتی به تهران هستی؟ فقط یکبار سوار مترو تهران شو. یادت نرود حتما از ماسک P100 استفاده کنی.
در خیابان صفایی منطقه 8 تهران، 50 متری مرکز بهداشت همایون، خانه ای که به تازگی پارچه سیاه تسلیت مادر حانواده را نصب کرده بود در روز عاشورا اقدام به توزیع شربت نذری کردند. جلوی خانه برای دریافت لیوان شربت غلغله ای برپا بود!!! دقیق نوشتم تا بروید تحقیق کنید. اما آیا درگذشت یکی از اعضای این خانه ناشی از ابتلا به کووید-19 بوده است؟
معاون بهداشت نگران مسافران ایزوله در خودروهای شخصی است!
چرا نگران انتقال ویروس از تهران به شهرستان ها نیستید . تا کی ما شهرستانی ها فقط باید رعایت کنیم . تهرانی ها تا یه تعطیلی پیش میاد شلوارک و دمپایی می پوشن و راه می افتن . باید محدودیت تردد برای تهران اعمال می شد
آقای معاون وزیر!
مردم مازندران، کرونا را از مسافران تهران و قم گرفتند. حالا چرا برعکس می گویید. هر وقت تعطیلات می شود سیل مسافران به مازندران سرازیر می شود و بعد از تعطیلات، آمار تعداد بستری در بیمارستان های مازندران بشدت افزایش می یابد. ایکاش ایران فدرالی اداره می شد و مازندران مرزهای خود را بر روی تهرانیها می بست تا این معاون وزیر و همفکرانشان متوجه حرف زدنشان می شدند.
فقط مسافران شمال؟!مثلا مسافران مشهد یا عزاداران که کلیپهایش دارد می آید که بدون رعایت پروتوکلهای بهداشتی در حال عزاداری هستند در این امر دخیل نیستند؟!!
ای کاش نگران عزادارانی هم که بی توجه به هشدارها بع عزاداری پرداختند بودید هر دوگروهی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده اند مقصرند
سلام
اظهارات خجالت آور و مبتدیانه ی شما فقط مایه تاسف است. لیاقت و توانمندی خود را بروز دادید، هرچند، زمینه صرفا برای امثال جنابعالی باز است تا در این سمت، ظهتپور یابید.
جناب معاون بهداشت وزارتخانه، اصل قضیه آمد مسافران به مازندران است نه برگشت آنها. نگران آمدن ها باشید، وگرنه حتما انتظار دارید تا ابد در مازندران بمانند و برگشت نکنند؟!
در حد چند ساعت صحبت از بستن جاده های منتهی به مازندران شد، اما چنان محکم تکذیب کردید (مجموعه دولت) که آرزو داشتیم همیشه انقدر محکم و راسخ باشید!
کیف و تفریح، بر نان در مازندران ارجح است و این از بی لیاقتی مسئولان و کم نفوذ بودن نمایندگان این استان است.
ضمنا، کسی که در این شرایط مسافرت میکند، یعنی پایبند به پروتکل نیست و بازهم به این معناست که فردی خطرناک و احتمالا ناقل است. پس کرونا را احتمالا به همراه داشته، نه اینکه برداشته باشد.

اندکی همت نیاز است، خداوند ببخشد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر