بازدید 8751

اعلام هشدار هواشناسی برای استان خراسان جنوبی

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی در اخطاریه جوی درباره وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی در این استان هشدار داد.
کد خبر: ۹۹۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ 29 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی در هشدار هواشناسی سطح زرد (آگاهی) آمده است: وزش باد شدید به تناوب از بعد از ظهر امروز همراه با خیزش گرد و خاک آغاز و باعث کاهش دید افقی به ویژه در شرق استان می‌شود.

بنابر پیش بینی هواشناسی منطقه اثر تشدید سرعت باد به ویژه در مرز شرقی است و این شرایط تا روز سه‌شنبه یازدهم شهریور ادامه دارد.

کاهش کیفیت هوا در اثر غبارآلود شدن آسمان، بروز خسارت از جمله شکسته شدن سرشاخه‌های درختان به دلیل وزش باد شدید، احتمال اختلال در تردد‌های جاده‌ای، خطر سقوط اجسام از ارتفاع به ویژه در کارگاه‌های ساختمانی و احتمال بروز خسارت به موکب‌های عزاداری از پیامد‌های وزش باد در خراسان جنوبی اعلام شده است.

همچنین پرهیز از سفر‌های غیرضروری، رعایت قوانین و مقررات رانندگی، دوری از قرار گرفتن در مجاورت درختان، دکل‌ها و محیط بیرون، بازبینی و اطمینان از استحکام موکب‌های عزاداری، پوشش و سازه گلخانه‌ها، سقف‌های موقت و تابلو‌های تبلیغاتی از توصیه‌های هواشناسی در این مدت است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی دمای هوا نیز از فردا (یکشنبه) به طور نسبی کاهش پیدا می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل