بازدید 9565
رئیس پلیس پیشگیری تهران خبر داد

خودسوزی یک مرد پس از شکایت همسرش

مأمور جان برکف پلیس، حین مواجه شدن با صحنه خودسوزی متشاکی، پارچ آب را روی مرد ریخت، مجدداً او را بغل کرده و از پله‌ها پایین آورد تا وارد حیاط کرده و از سوختن بیشتر آن جلوگیری کند غافل از اینکه لباس خودش هم آغشته به تینر شده و وی نیز سوخت.
کد خبر: ۹۹۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ 25 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از اقدام انسان‌دوستانه مأمور کلانتری قلهک خبر داد که برای جلوگیری از خودسوزی متشاکی، اقدام به نجات وی کرده، اما دچار سوختگی شدید شد.

یکی از مأموران کلانتری قلهک برای اجرای ابلاغ قضائی و حکم خلع ید به همراه نماینده دادستان و دادورز به آدرس مشخص در خیابان شریعتی، خیابان یخچال مراجعه کرد.

آدرس فوق خانه‌ای متعلق به یک خانم بود، اما همسرش در آنجا ساکن بود و شاکی طبق قانون حکم خلع ید را از مراجع قضائی گرفته بودند.

هنگامی که مأمور پلیس به همراه نماینده دادستان به آدرس مذکور مراجعه کردند همسر شاکی موضوع را پذیرفت و سپس نماینده قانونی دادگستری، مشغول تنظیم صورت‌جلسه شد.

در این حین همسرشاکی پس از ورود به آشپزخانه، با برداشتن یک قوطی وایتکس حاوی تینر، محتویات را روی خود ریخت و با روشن کردن کبریت قصد آتش زدن خودش را داشت، اما مأمور کلانتری با حواس‌جمعی، کبریت روشن را از دست وی گرفت و این شخص را به راهرو برد تا از خطرات احتمالی جلوگیری کند.

در ادامه فردی که روی خودش تینر ریخته بود، عنوان کرد که در حال سوختن است که بلافاصله مأمور کلانتری وارد آشپزخانه شده و با پرکردن یک پارچ آب، قصد داشت آب را روی صورت مرد ریخته و از شدت سوزش صورتش کم کند غافل از اینکه این مرد در جیبش فندک داشت و با روشن کردن فندک خود را آتش زد.

مأمور جان برکف پلیس، حین مواجه شدن با این صحنه، پارچ آب را روی مرد ریخت، مجدداً او را بغل کرده و از پله‌ها پایین آورد تا وارد حیاط کرده و از سوختن بیشتر آن جلوگیری کند غافل از اینکه لباس خودش هم آغشته به تینر شده و وی نیز سوخت.

در ادامه همسایگان، نماینده دادستانی و پسر ۲۲ ساله این مرد که در محل حضور داشتند، با مشاهده این صحنه بلافاصله شیلنگ آب را باز کرده و روی این دو نفر ریختند.

با حضور عوامل اورژانس و آتش‌نشانی در نهایت این دو نفر به بیمارستان منتقل شدند که همسر شاکی به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

سردار کیوان ظهیری؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: ستوان‌دوم پرویز کرمپور؛ مأمور جان برکف کلانتری قلهک نیز بر اثر این حادثه دچار سوختگی شدید ۶۰ درصد از نوع درجه سه از ناحیه صورت، سینه، دست و سایر قسمت‌های بدن شده و در حال حاضر در I.C.U بیمارستان بستری است.

وی تصریح کرد: مأمور کلانتری قلهک برای نجات جان متشاکی این اقدام انسان‌دوستانه را انجام داد و خود نیز دچار سوختگی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر