بازدید 5973

تعزیرات تهران:‌ افزایش قیمت نان تخلف است

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران با تصریح به اینکه تاکنون مجوزی برای افزایش قیمت نان در سال جاری صادر نشده، گفت: برخی از شکایت‌ها که از طریق سامانه ۱۳۵ توسط مردم ارائه می‌شود، حکایت از افزایش قیمت نان کرده‌اند که این اقدام از نظر قانون تعزیرات تخلف است.
کد خبر: ۹۹۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 19 August 2020


به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محمدعلی اسفنانی با تصریح بر اینکه تاکنون مجوزی برای افزایش قیمت نان در سال جاری صادر نشده است، اظهار کرد: معمولاً سازمان حمایت از مصرف کننده مکلف است هر زمان که افزایش قیمتی صورت گرفت، آن را رسماً به سازمان تعزیرات و همچنین واحدهای صنفی مرتبط اعلام کند که تاکنون در سال جاری افزایش قیمت صورت نگرفته است.

وی اشاره کرد: برخی از شکایت‌ها که از طریق سامانه ۱۳۵ توسط مردم ارائه می‌شود، حکایت از این دارد که بعضی از نانوایی‌های آزادپز و دولتی اقدام به افزایش قیمت نان کرده‌اند. این اقدام از نظر قانون تعزیرات تخلف است و حتماً با گران فروشان برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران در ادامه با اشاره به تورم و افزایش قیمت دستمزد کارگران و همچنین سایر هزینه‌ها، اظهار کرد: بر این اساس، طبق قاعده هر ساله یک درصد مختصری به قیمت نان اضافه می‌شود، اما بعضی وقت‌ها در این مورد تعلل صورت می‌گیرد و دو یا سه سال یک بار این کار صورت می‌گیرد و در نتیجه قیمت نان را دو تا سه برابر افزایش می‌دهند تا به قیمت متعارف برسد که این مسئله هم باعث فشار به مردم و هم سبب ایجاد نارضایتی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل