بازدید 6305

مشاور امنیت ملی امارات نقش رئیس موساد را ستود

مشاور امنیت ملی امارات و رئیس موساد امروز (سه‌شنبه) نشست برگزار کردند و مقام اماراتی نقش رئیس موساد را در روند عادی سازی ستود.
کد خبر: ۹۹۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ 18 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، طحنون بن زاید آل نهیان، مشاور امنیت ملی امارت در دیدار با یوسی کوهن، رئیس موساد تلاش‌های کوهن که در موفقیت دستیابی به معاهده صلح بین امارات و اسرائیل نقش داشت را ستود.

وی ادعا کرد: این توافق به طور مثبت در تحقق صلح در منطقه نقش خواهد داشت، مضافا این‌که چشم‌انداز‌های جدید همکاری در زمینه‌های مختلف را بین دو طرف باز می‌کند.

طحنون مدعی شد: امارات همیشه صاحب ایده و اساس پایدار و نماینده بالا بردن ارزش‌های صلح و سازش و تقویت دیپلماسی خواهد بود، این مسائل در تقویت ثبات منطقه‌ای و جهانی نقش دارند و هیچ تلاشی را در این زمینه فروگذار نخواهد کرد.

این مسؤول اماراتی اشاره کرد، پیشرفت فوری علمی و تکنولوژیکی مستلزم بررسی تلاش‌ها و کارشناسی‌های کشور‌های مختلف با توجه به نقشی است که در آینده خواهند داشت از جمله نقش‌شان در آینده بهتر برای ملت‌های منطقه.

خبرگزاری امارات نیز گزارش داده است، دو طرف چشم‌انداز‌های همکاری در زمینه‌های امنیتی را بررسی کرده و به تبادل نظر در خصوص تحولات منطقه‌ای و مواضع مهم مشترک از جمله تلاش‌های دو طرف در مهار کووید -۱۹ پرداختند.

براساس این گزارش، دو طرف همچنین به بررسی راه‌های حمایت از معاهده صلح بین امارات و اسرائیل پرداختند که براساس آن "الحاق اراضی فلسطینی فعلا متوقف شده" است.

همچنین به ادعای این گزارش، این معاهده نقشی در تحقق صلح منطقه‌ای و نیز گشودن چشم‌انداز‌های جدید همکاری میان دو طرف در زمینه‌های مختلف خواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار