بازدید 15935

پیشنهاد نماینده مجلس برای تعطیل کردن کشور

محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند معتقد است در روز‌های برگزاری کنکور کشور باید تعطیل رسمی شود.
کد خبر: ۹۹۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 14 August 2020


به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ محمود احمدی بیغش نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لغو تعویق کنکور و برگزاری کنکور در موعد مقرر از چهارشنبه هفته آینده گفت: هفته آینده رقابت سالم بین بیش از ۱.۵ میلیون شرکت کننده در کنکور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کنکور از روز چهارشنبه ۲۹ مرداد تا شنبه اول شهریور در سراسر کشور، افزود: پیشنهاد می‌شود روز‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه و همچنین شنبه اول شهریور که کنکور برگزار می‌شود در کشور تعطیل رسمی اعلام شود تا هم خانواده‌ها برای تردد در سطح شهر‌ها دچار مشکل نشوند و هم بتوانند در کنار فرزندان خود در مراکز امتحان حضور یابند و یک احساس آرامشی داشته باشند.

نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث پیرامون تعویق کنکور و لغو آن موجب استرس بین خانواده‌ها و دانش‌آموزان شد که می‌توانیم با تعطیلی کشور و همراهی خانواده‌ها با فرزندان‌شان تا حدودی این استرس را کاهش دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: تعطیلی رسمی کشور همچنین موجب خلوتی خیابان‌ها و شهر‌ها می‌شود و تأثیر مثبتی بر روند برگزاری کنکور خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۲
یکم فکر هم بد نیست نماینده محترم!!!!!!
توی این اوضاع کرونایی باید کاری کرد که تحمع در مقابل مراکز برگذاری کنکور کم بشه و هیچ خانواده ایی تجمع نکنه
بد فکری هم نیست ولی خوشم می اید نمایندگان این دوره طرحهای عجیب غریبی دارند و بعضی موقع ها شانسی یکیش خوب در می اید
دولتی که جیبش خالیه نمیتونه اعلام تعطیلی کنه. اون موقع که پول داشتید حالا چه زمان احمدی نژاد و چه زمان برجام ، اون همه پول میومد کشور جیک جیک مستونت بود ، فکر زمستونت بود؟! میخواستی کمتر تو سوریه و لبنان و عراق خرج کنی
پیشنهاد خیلی خوبیه.16
بد نمیگه! باورش سخته ولی شاهد جمله ای از یک نماینده مجلس هستیم که میشه بهش فکر کرد.
علاوه براین بهتر می‌شود اگر چندین وزارتخانه مثل کشاورزی ورزش هم تااخرسال تعطیل شوند
معلومه آقای نماینده بچه کنکوری داره میخواد همه جا رو تعطیل کنه- به فکر اون بیچاره هایی هم نیست که ماشین تدارند و میخوان با وسایل نقلیه عمومی برن و تو تعطیلی تاکسی تو خیابون فرعی ها پیدا نمیشه
اتفاقا باید تعطیلات این روزها نیز حذف شود تا مردم سرگرم کار باشند و در اماکن شلوغ و جاده ها پرسه نزنند. دولت حتی با حذف تعطیلات تاسوعا و عاشورا می تواند جلو سفرها و موج جدیدی از شیوع کرونا را بگیرد.
اتفاقا باید حضور خانواده ها در حوزه های امتحان را مموع کنند تا از تراکم جمعیت کاسته شود.
حرف عاقلانه ای زده در این مجلس مشکل دار
ولی این کار موجب سفر شهروندان عزیر می شود مگر کلیه شهر ها قرنطینه شود
تعطیلی یک کشور برای آزمون !!! پس اقتصاد کشور وضعیتش چه می شود ! الان در دنیا یک دقیقه کار بیشتر کاملا در روند رشد اقتصادی کشور حیاتی است !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها