بازدید 33447

جنجال جدید میترا استاد و محمد علی نجفی

حمیدرضا گودرزی، وکیل خانواده نجفی از پیگیری ساخت سریالی که با الگو گرفتن از زندگی محمدعلی نجفی و ماجرای قتل میترا در دست است خبر داد.
کد خبر: ۹۹۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ 13 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از رکنا، درحالی که در هفته های اخیر درباره الگو گرفتن کاراکتر بحری با بازی مهدی سلطانی از زندگی محمد علی نجفی و ماجرای قتل میترا استاد توسط شهردار تهران گمانه های زیادی مطرح شده است، حمیدرضا گودرزی وکیل خانواده نجفی می گوید پیگیر اخبار این سریال هستند تا در صورت ارائه تصویری که باعث خدشه دار شدن حیثیت خانوادگی موکلش شود، از سازندگانش شکایت کنند.

گودرزی در این باره می گوید:‌ «در نشریات مطالب زیادی منتشر شده که یکی از کاراکترهای این سریال شبیه موکل من است و ماجرای ایشان و خانم میترا استاد به تصویر کشیده شده است اما در این چند قسمت اخیر، نشانی از این تشابه ندیدیم. اشاره ای‌ به قتل خانم استاد و پرونده آقای نجفی را تا حالا در این سریال ندیدیم ولی من از همان روزی که این مسائل در نشریات مطرح شد، با ایشان حرف زدم و اجازه حقوقی در این باره گرفتم تا چنانچه در آینده بخش هایی از این سریال به شکلی منتشر شود که زندگی و حیثیت خانوادگی آقای نجفی را ملکوک کند حتما مسئله را پیگیری قضایی می کنیم.»

این وکیل که سابقه فعالیت به عنوان بازپرس ویژه پرونده های مهم دهه ۷۰ چون خفاش شب و شاهرخ و سمیه را در کارنامه کاری خود دارد، درباره اینکه چطور می شود تشخیص داد که آیا در یک سریال به موکلش اتهامی وارد شده که آنها بخواهند اعاده حیثیت کنند هم گفت:باید ببینیم تماشای این قسمت ها که مدام در نشریات نویدش را می دهند آیا اشاره مستقیم به ماجرای آقای نجفی دارد؟ خب این دیگر مشخص است و اگر چنین اتفاقی بیفتد قطعا با هماهنگی خانواده اقدامات قضایی لازم را انجام می دهیم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی