بازدید 6295
۲

دستگیری محرک تیراندازی در شادگان خوزستان

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: عامل اصلی فراخوان‌، محرک و دعوت مردم به مسدود کردن جاده‌ها و تیراندازی از طریق فضای مجازی در شهرستان شادگان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۹۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴ 12 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی سه شنبه شب در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی درگیری مسلحانه ۲ طایفه که منجر به فوت یک شهروند شد و به تبع آن انتشار فراخوان‌ مبنی بر دعوت مردم به مسدود کردن جاده ها و تیراندازی از طریق فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شادگان با کار اطلاعاتی یکی از عاملان اصلی فراخوان‌، محرک و دعوت مردم به مسدود کردن جاده ها و تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار صالحی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه جنگی به همراه یک تیغه خشاب و ۳۰ فشنگ مربوطه کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شد.

وی گفت: همچنین در این رابطه نیز ۶ نفر عاملان فراخوان و محرکان شناسایی و دستگیری ان ها در دستور کار قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چرا زندان ؟ آیا نباید اعدام شود ؟ ... اینها مانند آتش زیر خاکستر می مانند ... کدام آتش نشانی بعد از خاموش کردن آتش ، چشمش را بر روی آتش زیر خاکستر می بندد .. اگر فردا روز اوضاع به هم بریزد ، شک نکنیم که همین اراذل اسلحه دست می گیرند و به جان مردم می افتند ... زندان صرفا جایگاهی مناسب برای پروار آنها ، آموزش بیشتر آنها و جری تر شدنشان است .
مفسد فی الارض ولی باغی نشده و کسی را نکشته هنوز ؛ بنابراین اعدام جایز نیست برای این انگل ها ؛,سوژه هم به دست انگل های خارج نشین نمیدهید ؛ حبس های طولانی مدت با امکان آموزش های صحیح کافی است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل