بازدید 4030

مقوله حیات وحش، پنجمین جرم دنیا است

معاون رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: نیروی انتظامی در امنیت زیست محیطی نیز نقش اثر گذار و غیر قابل انکاری دارد.
کد خبر: ۹۹۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۶ 12 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، "شهاب الدین منتظمی" معاون رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در نشست هماهنگی سازمان محیط زیست با سه پلیس تخصصی فتا، پیشگیری (یگان حفاظت از محیط زیست) و امنیت عمومی ناجا به صورت ویدئو کنفرانسی با اشاره به امضای تفاهم نامه یگان حفاظت از محیط زیست و پلیس فتا، اظهار داشت: من این تفاهم‌نامه را نقطه عطفی برای حفظ محیط زیست و تنوع زیستی که ثروت خدادادی است، می‌دانم.

وی افزود:مقوله حیات وحش، پنجمین‌مسئله سودجویی در دنیا است و متاسفانه اخیرا این رتبه رو به بالا شده است؛ ان شاء الله ما در کنار نیروی انتظامی، شاهد اتفاقات خوبی در زمینه حفظ محیط زیست باشیم.

مدیر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: ارقام کلانی در این سودجویی‌ها معامله می‌شود بنابراین مجرمان دست به هر کاری می‌زنند و امروزه به صورت وقیحانه گونه‌های محیط زیست را در فضای مجازی به حراج می‌گذارند.

منتظمی ادامه داد: متاسفانه جرایم محیط زیستی در فضای مجازی کم نیستند و محیط بانان ما در گرما و سرما مشغول کارند و سعی در حفظ محیط زیست دارند.

معاون رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست همچنین درباره یکی دیگر از مشکلات مطرح، گفت: تشویش اذهان عمومی، یکی دیگر ازمشکلات ما است که عده‌ای به عنوان دوستدار طبیعت، موج سواری کرده و به دنبال تخریب چهره سازمان حفاظت محیط زیست هستند و تلاش همکاران ما را نادیده می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، منتظمی در پایان با بیان اینکه ناجا به خوبی امنیت جامعه را تامین می‌کند بیان کرد: نیروی انتظامی در تامین و حفظ امنیت زیست محیطی نقش اثر گذار و غیر قابل انکاری دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها